ובכן...
בקשר לעיבוד לפסנתר של תזמורת... לפעמים זה עובד ולפעמים לא, פשוט ככה. בקונצ'רטי לא אמורים בכלל לנגן את תפקיד התזמורת על פסנתר, זה רק שם בשביל שהסולן ידע איפה הוא נמצא, לא לשם ביצוע. אני אישית לא מכיר הרבה עיבודים של תזמורת של מלחינים או מוזיקאים אחרים חוץ מליסט לפסנתר. אני מכיר לעומת זאת עיבודים של עוגב לפסנתר (ליצירות של באך, עיבודים של מיירה הס ובוזוני) שהם מדהימים, ונשמעים לדעתי יותר טוב מהעוגב המקורי. בקשר למוצרט והפסנתר... דבר ראשון, אני לא משתגע על הסגנון הקלאסי של הסונטה, ולצערי כל, אבל כל, הסונטות של מוצרט בנויות ככה, וזה די מעצבן אחרי כמה זמן. לעומת זאת המלודיות הפשוטות והיפות שלו, אותן תמיד אפשר לשמוע ולהנות. ויש סונטה אחת, ק. 310, שהיא הכי יפה, והתנועה השניה שלה לדעתי אחד הקטעים היפים והמרגשים מהתקופה הקלאסית. מוצרט מיצה את הקלאסיקה בסונטות, כמו שבאך לפניו מיצה את הקונטרפונקט הבארוקי בפסנתר המושווה ואומנות הפוגה.