displacement map

littlemexican

New member
displacement map

למישהו יש מושג איך אפשר לרנדר DISPLACEMENT MAP בWIREFRAME ? sofimage|xsi 4 יש אופציה לרנדר ווירפריים אבל הדיספלייס נוצר רק ע"י מנטלריי ומן הסתם נותן רק את האובביקט ללא הדיספלייס. תודה.
 

CoolCalb

New member
שים TOON INK LENS

על המצלמה, כנס ל PROPERTIES שלו, ב- BASIC APPEARANCE, סמן את INK ONLY ותבחר צבע ל WIRE (נגיד לבן). לך לעמודת ה SAMPLING של ה SHADER, סמן ב FACET את שני ה CHECKBOXES, ותוריד את ה DIRECTION תחת ה THRESHOLD ל-0 ככה בעצם אתה מרנדר TOON SHADER INK שהוא חיקוי של ה WIRE.. אמור לעבוד גם עם DISPLACEMNT..
 

littlemexican

New member
אחלה,תודה

אני בודק את זה. באותה הזדמנות אתה מכיר איזשהי אפשרות להפוך DISPLACMENTלGEOMETRY? נתקלתי באיזה ADDON אבל משום מה הוא לא עובד אצלי. תודה שוב.
 

CoolCalb

New member
זה דווקא עובד לי

זה ADDON קצת לא USER FRIENDLY, אבל הוא עובד. קח GRID, שים עליו טקסטורה, ו TEXTURE PROJECTION. תפתח את ה TOOLBAR של ה ADDON, ותלח על כפתור ה INNITIALIZE, בחלון שנפתח, לחץ על "SELECT_N_DISPLAY_IMAGE" ומתוך החלון החדש שנפתח, תפתח את ספריית ה IMAGES, ותבחר את ה IMAGE הרצוי, עכשיו UNCHECK, את ה NEW_UV_PROJECTON, לחץ על SELECT_EXISTING_PROJECTION, ולחץ OK... אז הסמן שלך יהפוך ל PICK, תפתח EXPLORER, תפתח את ה CLUSTERS של המודל, לך ל TEXTURE COORDINATES תפתח אותו, ותבחר את ה TEXTURE PROJECTION.. זהו.. עכשיו אפשר לשחק עם הסליירים של ה ADDON... דרך אגב ב XSI 5, אפשר לחבר IMAGE ל PUSH DEFORMER, כך שהוא עושה פחות או יותר את אותה העבודה...
 

littlemexican

New member
מעולה ,שניהם עובדים

הADDON עובד מצויין ויחסיטת לא מגביל שינויים וזמן רינדוור קטן משמעותית(סיקוונס300 תמונות).
 
למעלה