מותר, אבל קשה לי להאמין שהוא יסכים
ולמה?
כי בשליחה של מוצר דרך מרכז ההפצה של איביי הלקוח מוריד מעצמו את כל העבודה וההתעסקות בשירות לקוחות.
אני מניח שהלקוח שולח מארה"ב, בתוך ארה"ב המוצרים מגיעים תוך יומיים, למה שירצה לקחת על עצמו את הסיכון לשלוח בעצמו מחוץ לארה"ב, לחטוף קייס מלקוחות כי הגיע באיחור , או להתעסק בהחזרות וכו?
איביי עושים עבורו את העבודה.
אבל אם אתה רוצה להית יצירתי, אתה יכול לנסות ליצור קשר איתו בנייד עם וואטאפ ולהציע שימכור לך ישירות דרך פייפל.
זה בניגוד לתקנות איביי, אבל אם אתה יוצר קשר,לא דרך מערכת המסרים, אלא ישירות בוואטסאפ, אולי יהיה שווה לו לחסוך פה עמלות.