כל מטוס והמלצות היצרן שלו גם בדילול
אני לא יודע מדוע מנועי קרבורטור מדללים מעל 4000 אך נדמה לי שבאמת זה מה שכתוב בספר הטייס של צסנה 172, אבל אל תסמוך על הזיכרון שלי. אני מדלל כבר מגובה 1000. במטוסי הזרקה שהיו לי, שתי סנקות, ונברו אחד, ההנחיות לדיללול הן מיד אחרי קיפול כן הנסע - אלו הנחיות היצרן, ויש גם הנחיות לאיזה טמפרטורות EGT מותר להגיע. אףפעם לא התעמקתי למה מדללים בהזרקה או בקרבורטור כך או אחרת, ואם ליצחקי יש לתת לך הסבר , גם אני מעונין לשמוע אותו. בכל מקרה עם לא תדלל, אתה יכול להגיע לדום לב(הדממת מנוע) עקב פלגים מקוצרים על ידי עופרת