EMS האלה לא שפויים

  • פותח הנושא roxo2
  • פורסם בתאריך

roxo2

New member
EMS האלה לא שפויים

הזמנתי חבילה מחו"ל ושאני מקליד את המספר מעקב באתר של דואר ישראל רשום לי שהם ניסו לבצע מסירה והייתי בבית אף אחד לא ניסה לא דפק בדלת לא כלום , ולא השאירו פתק . התקשרתי למוקד 171 והם אומרים לי שסתם רשום שהיה נסיון מסירה וזה שטויות. איפה החבילה שלי לעזעזל? מאיפה אני לוקח אותה ביום ראשון? תודה והנה הפירוט:
06/01/2017 08:21 התבצע נסיון מסירה . למידע נוסף אנא פנו למוקד השליחים *רחוב צונזר* *עיר צונזר טלפון **********.
06/01/2017 06:56 פריט ה-EMS ממתין ביחידת השליחים הקרובה לנמען.
06/01/2017 06:51 פריט ה-EMS נמצא בשלבי העברה ליעדו.
05/01/2017 20:40 פריט ה-EMS נמצא בשלבי העברה ליעדו.
05/01/2017 12:02 פריט ה-EMS יוצא ממרכז מיון EMS בת"א.
03/01/2017 15:45 פריט ה-EMS בטיפול העמילות של חברת הדואר -ממתין לשחרור בישראל.
 

מני קבב

New member
נראה לי שאתה סתם לחוץ

מניח שבימים הקרובים יגיעו אליך .
ואם לא אז תלך לדואר עם המספר מעקב ותברר
&nbsp
&nbsp
בהצלחה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
התשובה בגוף השאלה (צנזרת אותה). כתוב לך מפורשות

" למידע נוסף אנא פנו למוקד השליחים ... טלפון..." תתקשר מחר למספר, מה הבעיה?
 

roxo2

New member
אין תשובה במספר ואני מחכה כבר חודש לחבילה!

ניסיתי להתקשר ביום שישי בבוקר, עונה תא קולי ישר
אני לא מבין למה הם רושמים שהיה נסיון להביא לי את זה "נסיון מסירה" ולא באמת היה
דבר שני אני הזמנתי את החבילה מחו"ל לפני חודש כבר ושילמתי על משלוח EMS אז זה ממש לא הגיוני שלוקח כלכך הרבה זמן, במשלוח רגיל זה היה מגיע הרבה יותר מוקדם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא יודעת אם הם עובדים בימי שישי; נסה שוב מחר

 

מני קבב

New member
לא אמרת שזה חודש !!

במה שרשמת רשום תאריכים ממש קרובים 3.1.2017 וכדומה
אז חשבתי שזה ממש מעכשיו.
.
מעל לחודש זה ברור שלא הגיוני.
.
עזוב מה שרשום,זה לא תמיד מסוכרן עם מה שבאמת קורה בשטח
לפעמים זה אוטומטי אצלהם
.
הייתי שולח אותך לסניף הקרוב לביתך אבל הם ידעו בדיוק מה שרשום להם במחשב שכולים להגיד לך במודיעין של הדואר בטלפון.
.
תברר בטלפון
נראה לי שהכל התעכב במכס משום מה
והם עכשיו מנסים להעביר לך את זה.
.
&nbsp
תעדכן אותנו אם יש חדש
&nbsp
בהצלחה
 

roxo2

New member
עדכון: משהו הזוי שקרה לי במוקד 171, וגם עדכון חיובי כנסו

אני מנסה להתקשר ל171 לדבר עם נציג הם מנתקים לי בפרצוף ברגע שהם באים לענות, ניסיתי להתקשר עכשיו 5 פעמים - עונה נציגה אומרת "הלו" אני אומר הלו והיא ישר מנתקת, אני מנסה שוב, מנתקת ישר בלי להגיד הלו אפילו.
איזה הזוי! איזה גועל נפש, הם פשוט עונים ומנתקים
ובמוקד שליחים בכלל לא עונים , כשאני מתקשר זה אומר שהתא הקולי שלהם מלא וזהו.
היום קיבלתי מכתב שדורשים ממני לשלם 35 שקל באתר של דואר ישראל , ורשום שאחרי התשלום ישלח הפריט. אז זה קצת מנחם אותי, שילמתי באתר שלהם ושמתי שם את המספר שלי ואת הכל, איך אני מתאם איתם? איך הם יידעו שאני בבית?
תודה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זו התקופה העמוסה בשנה... אם אתה לא לקוח VIP הם עובדים לאט

למשל BUY2USA (שעכשיו הם USHOP) עובדים עם השליחים של הדואר אבל הם נחשבים אצלם ל-VIP ולכן הם מקבלים עדיפות והחלוקה מהירה (ממש מהיום למחר). לעומת זאת לפני כשנה הזמנתי מוצר מאמזון (גלובל שיפינג) וחברת השליחויות שלהם בחו"ל עובדת עם שליחי דואר ישראל בארץ; החבילה שכבה אצלם שבוע והם לא יצרו איתי קשר (גם לא ניסו לחלק, למען הסר הספק) ורק כשהתחלתי לגשש ובדקתי עצמאית (לא יכולתי לבדוק שירות כי מספר המעקב בחו"ל שונה, הייתי צריכה לקבל מהחברה בחו"ל את המספר בארץ) גיליתי ותיאמתי מולם.
&nbsp
בפעם הראשונה הם פשוט מגיעים ללא התראה או תיאום מראש, כך זה בכל חברות השילוח שאני מכירה (גם DHL למשל). אם לא היית בבית הם משאירים פתק על הדלת / בתיבה ומבקשים לתאם מסירה להבא. אם אתה רוצה לנסות לתאם את יכול לנסות לתפוס אותם לפני שהחבילה אצל השליח, אבל מניסיוני אם היא כבר אצלו זה לא עוזר...
(והם די מבולגנים; פעם התקשרתי ביום חמישי בצהריים והנציגה אמרה לי שכבר אי אפשר היום כי רק מחר תהיה עוד חלוקה ותיאמנו לשישי; ואז אחר הצהריים הגיע השליח ללא תיאום, החבילה כבר הייתה אצלו...
).
&nbsp
לגבי השיחות למוקד, הוא בד"כ עמוס (בפרט בזמנים האלה) אבל לא סביר להניח שהם עונים וישר מנתקים בכוונה (זה חסר טעם), סביר יותר שיש להם בעיות בקווים והשיחות מתנתקות. אני אומרת לך בתור מישהי שעבדה לא מעט בשירותים טלפוניים למיניהם – לנציגי שירות אסור לנתק שיחות, ואלה מערכות חכמות (לא כמו טלפון ביתי) הם יודעים אם הנציג לחץ על כפתור הניתוק ביוזמתו, הכול כתוב להם בדו"ח. אם יתפסו נציג מנתק שיחות ללקוחות יפטרו אותו, ומכיוון שאתה אומר שזה קרה שוב ושוב (וסביר להניח שעם נציגים שונים) זו בעיה טכנית אצלם, אולי בגלל עומס. זאת אזלת יד ושירות גרוע ללקוח, אבל שלא תחשוב שזה "גועל נפש" או "מנתקים בפרצוף". אין מצב.
 

אבי לב50

New member
אני כמעט בטוח שלא ניתקו לך בפרצוף.

ובטח שלא 5 פעמים.
ככל הנקרה תקלה במערכת שלהם גרמה לניתוק.
 
למעלה