ESC shop

  • פותח הנושא WV
  • פורסם בתאריך

WV

New member
ESC shop

האם משהו ביקר בחנות החדשה בסנטר? מהי התרומת חנות דגל אחת למותג בפריסה ארצית? האם לדעתכם הבריחה מסלולר וההתמקדות ב life style תשרת את ESC לטווח רחוק? או במילים אחרות מה יקרה למותג בעוד 5 שנים, לאחר שהקהל שהצטרף אליו היום יתבגר קצת ואולי כבר יזדהה פחות עם המסרים המאד, איך נגיד, מוקצנים...
 

danchen

New member
שאלה מענינת... גם וואלה

בזמנו הצהירה שהיא יוצאת מהאינטרנט ומרחיבה את המותג שלה לליף סטייל (בתי קפה, אופנה וכו') - מה יצא מזה ??? מבחינת אסקייפ זה פחות קיצוני - לכל הרשתות יש חנויות. אין סיבה שלאסקייפ לא תהיה. דיזנגוף סנטר זה מקום מצוין לכזו חנות מבחינת קהל היעד והטרפיק. לגבי המסרים המוקצנים - אני לא חושב שאסקייפ מתאים רק לנוער אלא כבר היום הוא מתאים לצעירים ברוחם, ולכן גם עוד 5 שנים לא בטוח שהקהל שקנה מכשירים היום ירגיש שהוא צריך לעבור רשת. לכן גם אסקייפ לא מפרסם רק במדיות של בני נוער (מעריב לנוער למשל) אלא גם ובעיקר במדיות המוניות הפונות לקהל מבוגר יותר. אני מאמין שהכוונה בסופו של דבר היא באמצעות אסקייפ להחזיר קצת נתח שוק שקשה מאד לפלאפון להחזיר לבד (אנשים רבים פחות לא מוכנים לשמוע "פלאפון").
 

WV

New member
אני לא ממש בטוח

.. דבר ראשון לשאר הרשתות יש מרכזי שירות, החנות של ESC היא קונספט סטור רעיונית, או לפחות כך זה היה נראה לי. לגבי קהל היעד, אין פלא שהם לא נמצאים ב"עיתוני נוער" מכיוון שאת העיתונים הללו קוראים בני 8-13 אשר בוודאי אינם נמצאים בקהל המטרה, ואף לא נמצאים בגיל של קבלת החלטות צרכניות לבד. קהל היעד המוצהר של אסקייפ הינו "קטן מ 30" ומתרכז בפועל בחיילים וסיבבתם. כאחד המחזיק מעצמו צעיר ברוחו, ואף כרונולוגית אני עדיין בקהל המטרה של אספייק, אני מוצא את המסרים שלהם, איך לומר בעדינות, מוזרים...
 
למעלה