ETRADE אני מאוכזב

גוזי2

New member
ETRADE אני מאוכזב

לפני חודשים שלחתי ניירת לETRADE ארהב ועדיין אין שום תשובה. ואז פה בפורום נאמר לי ש ETRADE באנגליה זה המקום הנכון ושלחתי גם לשם . עבר חודש וחצי עוד מעט ואין לי שום תשובה . כן לא למה לא אולי ביגלל מה לעשות אני בבעיה ????? כל תשובה תתקבל בברכה ובתודה מראש .
 

tsahallah

New member
אני כמעט בטוחה ששלחתי לארה"ב והכל סבבה

שלחתי ב=ems ליתר ביטחון
 

ACE OF SPADES

New member
גוזי , שלחתי בדואר רשום עם אישור מסירה ,

לקח בערך חודש. שלחתי לאנגליה. אמרו לי שאני יקבל הודעה במייל שהמסמכים הגיעו אבל לא הגיעה כזאת הודעה. פשוט קיבלתי את המסמכים.
 

גוזי2

New member
סוף סוף יש סימן חיים . אבל מה הם רוצים ?

תראו מה הם רוצים ?. ומה הכי כדי לי לעשות ? כדי שהיה מהיר ובטוח . מישהו פה קיבל את זה בעבר ? Thank you for your recent application to open a US Dollar Account with E*TRADE. In order for us to continue to process your application we will need you to provide the following information which was omitted from your original form: Copy Of Utility Bill or Bank statement - As verification of your address we require a copy of an original utility bill or bank statement. This must be no older than three months and we can not accept mobile phone bills or credit card statements. A CERTIFIED copy of your passport - certified by a practicing solicitor, accountant, your bank manager or a member of a government department. The person certifying your documents must provide their full name, contact details, occupation, employer and must state that the document is a true copy of the original. We look forward to receiving this information as soon as possible so that we can complete the processing of your application. Please do not hesitate to contact me on the details below should you have any further questions. E*TRADE Securities Limited XB - Account Opening 42nd Floor One Canada Square London, E14 5AA
 
וזה מה שאני קיבלתי מאיטרייד

למרות שאין לי שום קשר איתם ומעולם לא היה Dear E*Trade Financial member, E*Trade Financial Protection Department requests you to start the member details confirmation procedure. By clicking on the link at the bottom of this letter you will get all necessary instructions how to start and complete the confirmation procedure. The following steps are to be taken by all members of the E*Trade Financial. E*Trade Financial Protection Department apologizes for the inconveniences caused to you, and is very grateful for your cooperation. To start the confirmation procedure, click the following link: http://session-20165.etrade.com/infocenter/userdirectory/form.asp Copyright 2007 E*TRADE Securities LLC. All Rights Reserved
 
למעלה