ezydvd עדכון:

דון גל

New member
ezydvd עדכון:

כרגע קיבלתי אי מייל שכל הסרטים שהזמנתי מהם ועוד לא יצאו מבוטלים ושהם לא שולחים יותר DVDים לארץ. עוד כישלון של המדינה הח*אית שלנו. הדון.
 

Soak

New member
שלחתי להם מכתב זועם ../images/Emo46.gif

בכל מקרה תמיד יש את DeVoteD שברוב הפעמים הוא יותר זול. (ראה ב"קישורים")
 

דון גל

New member
בדיוק הזמנתי מהם הזמנת "בדיקה" הם

אמינים? יצא לך כבר להזמין מהם הרבה? איך השרות/משלוח? הדון.
 

TheShis

New member
תשובות:

1. כן. 2. כן, לא מעט. 3. מצויין - לפחות עד שתתחלנה הגניבות גם משם (וזו רק שאלה של זמן, במציאות המעצבנת של המדינה הנפלאה שלנו
). המשלוח לוקח לכל היותר 11 יום.
 

TheShis

New member
צודק מאה אחוז.

אנשי המכס/הדואר/היבואנים השיגו את שלהם. אם הייתי איש דת קיקיוני (אבל אני לא, ויש לנו מספיק כאלה בארץ), הייתי מטיל על כל אותם "ישראלים טובים" קללה לאלף שנה.
 

Soak

New member
ולמרות זאת

אני כועס על האתר האוסטרלי באותה מידה. סה"כ זה מצב שהם היו אמורים להיות מוכנים אליו ולדעת איך לטפל בו. אני בטוח כי גניבות של משלוחים מאמזון לא יגרמו לו לעולם לנדות את ישראל. כל בית עסק שמכבד את עצמו היה יודע לטפל בעניין ולתת שירות לקוחות סביר. האתר הזה לא רק שהתנער מאחריות אלא סחט טוב טוב את הלקוחות ואז החליט לנדות אותם.
 

gil_35

New member
כנ"ל - גם לי הייתה הזמנה ב ..

RE-ORDER וקיבלתי הודעה שהיא נמחקה בגלל המדיניות החדשה. גיל.
 
ezydvd במייל אישי אליי....../images/Emo10.gif

בעקבות השמועות האחרונות החלטתי לכתוב לטוני מהאתר אוסטרלי שמכיר אותי ממיילים קודמים: Hello Tony. > > My name is Lior Tarom and I´m satisfied customer of you from Israel. i > find > > this opportunity to inform that there is frustration and even offense > among > > your loyal Israeli customers. We just realized that EZYDVD doesn´t want us > > anymore. I know, there was many problems and criminal cases but after you > > have change the shipping methods including parcels I sense an important > > reduction in "error" procedures. > > I don´t think u should be so strict in continuous collective punishment. I > > don´t know if u aware about the fact that due the economic bad situation > > here along with our insecure daily life. your service and prices makes us > to > > feel part of this world along with the money saving. > > Please, if you can reconsider changing the decree. > > Sincerely Yours > > Lior Tarom, Israel. וזה מה שקיבלתי ממנו לאחר כמה ימים Hi Lior Thanks for your email. Whilst we can certainly understand that your country is in turmoil at the moment, and believe me we do sympathise with you as we know that we are in an extremely lucky country here in Australia. Unfortunately, the turmoil may be part of the problem, I´m not sure, but I can tell you that we have lost thousands of dollars in goods that we have had to replace or refund to customers in Israel. We have persisted with this problem, and even resorted to changing our Air Mail carrier, but this does not seem to have made any difference. The major problem we have is that we are not even able to insure / register an item into Israel as Australia Post will not allow, so we are extremely vulnerable to dishonesty and theft etc along the way. Unfortunately this decision was not made lightly and I´m afraid at this stage is not reversible. I apologise for any inconvenience caused. Regards Toni וזהו. נראה לי שמדינתנו הקטנה ממש עיצבנה. ואני תוהה....אולי הגנבות היו קונספירציה של המפיצים המקומיים??? לא יודע
 

TheShis

New member
אין לי טענות כלפיהם.

עסק הוא עסק הוא עסק, ועסק קטן על אחת כמה וכמה לא יכול להרשות לעצמו כאלו הפסדים. חבל שהדואר מחפף את הבדיקה שלו בנוגע לעניין, אבל עוד יותר חבל שיש לנו כזה "עם נפלא", שחושב שהוא הכי חכם בעולם. כרגיל - קומץ אנשים גורם לסבל של ציבור שלם (אפשר להמשיל את זה לעוד דברים, אבל אולי בפורום אחר).
 

רומן ט

New member
אין טענות על זה שהם

הפסיקו לשלוח לישראל. מצד שני, Soak אמר שהם ניסו להתחמק מלשלוח מחדש את הדיסקים ש"אבדו" ו/או לזכות את מה שהוא חויב בו. אז נכון, אני לא חושב שהם אשמים ב"אבידות", אבל שירות לקוחות זה שירות לקוחות - ולפעמים צריך לספוג הפסדים. 2 דוגמאות אישיות: א. עשיתי פעם הזמנה מ-DeepDvdDiscount. לאחר כחודשיים שהדיסק לא הגיע, שלחתי מייל. התשובה (לאחר מספר ימים) היתה - "תברר בדואר אצלך". אחרי חליפת דואר אינטנסיבית בהן הסברתי שדואר לא רשום - אי אפשר לברר לגביו כלום, הם באמת הסכימו לשלוח את הדיסק מחדש. לקח שבועיים מרגע שהתלוננתי עד שהם הסכימו - זה יצר תחושה לא נעימה אצלי ולכן אצלם אני לא מזמין יותר - כך שהם הפסידו לקוח. ב. האתר הקנדי שממנו אני מזמין את מרבית הסרטים השתמש פעם בשירותי Royal Mail למשלוחים. Royal MIL היו אז חברה ממשלתית בריטית, וכמו חברה ממשלתית הם "איבדו" איזה טונה של משלוחים, כולל את כל המשלוחים מהאתר הקנדי (למשך כשבוע). הסיפור היה בכתבות וכו´ כך שברור היה שהאתר לא היה אשם. למרות זאת, ולמרות ש-Royal Mail לא הסכימו לפצות אותם (חברה ממשלתית, כבר אמרנו?), האתר לא היסס ושלח את כל המשלוחים (שאנשים ביקשו) שוב - למרות ההפסד הגדול. הם פשוט הפסיקו לעבוד עם RM ועברו ל-Canada Post. עכשיו, אני (בטיפשותי) שכחתי מזה ורק לאחר כשנה(!) נזכרתי שגם לי אבד אחד המשלוחים. ללא שום היסוס או פיפס אחד - נשלחה החבילה מחדש. זה, לטעמי, מהותו של שירות לקוחות! -רומן
 

TheShis

New member
צודק לגבי שירות הלקוחות, אבל...

אנחנו חייבים לזכור, שבמקרה האוסטראלי, מדובר בעסקים זעירים. לא קטנים, אלא זעירים, והפסד של מספר אלפי דולארים במשלוחים למדינה מסויימת פשוט לא שווים את הרצון הטוב וגם את השם הטוב של שירות הלקוחות. הם פשוט לא יכולים להרשות לעצמם להכנס להפסדים או להקטין את הרווחיות שלהם (תהרוג אותי איך הם עוד רווחיים במחירים כאלו) לטובת השם הטוב שלהם. נקווה שתופעות דומות לא תתחלנה להופיע בהזמנות מאתרים אחרים.
 

שח_מט

New member
אז מאיפה מזמינים? איפה הכי זול ואמי

ואמין? עשיתם לי חשק לכמה סרטים אחרי שראיתי את האוספים המדהימים שלכם.... בוא נשווה דיסקים?...... סתם סתם! שחר
 
למעלה