אין טענות על זה שהם
הפסיקו לשלוח לישראל. מצד שני, Soak אמר שהם ניסו להתחמק מלשלוח מחדש את הדיסקים ש"אבדו" ו/או לזכות את מה שהוא חויב בו. אז נכון, אני לא חושב שהם אשמים ב"אבידות", אבל שירות לקוחות זה שירות לקוחות - ולפעמים צריך לספוג הפסדים. 2 דוגמאות אישיות: א. עשיתי פעם הזמנה מ-DeepDvdDiscount. לאחר כחודשיים שהדיסק לא הגיע, שלחתי מייל. התשובה (לאחר מספר ימים) היתה - "תברר בדואר אצלך". אחרי חליפת דואר אינטנסיבית בהן הסברתי שדואר לא רשום - אי אפשר לברר לגביו כלום, הם באמת הסכימו לשלוח את הדיסק מחדש. לקח שבועיים מרגע שהתלוננתי עד שהם הסכימו - זה יצר תחושה לא נעימה אצלי ולכן אצלם אני לא מזמין יותר - כך שהם הפסידו לקוח. ב. האתר הקנדי שממנו אני מזמין את מרבית הסרטים השתמש פעם בשירותי Royal Mail למשלוחים. Royal MIL היו אז חברה ממשלתית בריטית, וכמו חברה ממשלתית הם "איבדו" איזה טונה של משלוחים, כולל את כל המשלוחים מהאתר הקנדי (למשך כשבוע). הסיפור היה בכתבות וכו´ כך שברור היה שהאתר לא היה אשם. למרות זאת, ולמרות ש-Royal Mail לא הסכימו לפצות אותם (חברה ממשלתית, כבר אמרנו?), האתר לא היסס ושלח את כל המשלוחים (שאנשים ביקשו) שוב - למרות ההפסד הגדול. הם פשוט הפסיקו לעבוד עם RM ועברו ל-Canada Post. עכשיו, אני (בטיפשותי) שכחתי מזה ורק לאחר כשנה(!) נזכרתי שגם לי אבד אחד המשלוחים. ללא שום היסוס או פיפס אחד - נשלחה החבילה מחדש. זה, לטעמי, מהותו של שירות לקוחות! -רומן