GIRO, טירולונגו בקטע 9, קונטאדור שומר על הוורוד, סיכומים

gadis13

New member
GIRO, טירולונגו בקטע 9, קונטאדור שומר על הוורוד, סיכומים

פאולו טירלונגו של אסטנה מנצח בקטע 9 מקבוצת בריחה ומקדים את קרויזוויק של לוטו יאמבו וסיימון גשקה של ג'יאנט אלפאסין. טירלונגו התקיף את חבריו לקבוצת הבריחה מאוחר, בטיפוס ל- Passo Serra שבע עשרה קמ' מהקו, ויצא בעקבותטום ילטה סלאחטר של קנונדייל שניתק מגע מקבוצת הבריחה 60 קמ' מהקו למסע סולו והצליח לפתוח ואז גם לשמור על פער שעלה עד ל ~ 2 דק'. טירלונגו מצליח לתפוס את סלאחטר 8 קמ' מהקו קרוב לפסגה והם משתפים פעולה למשך מספר קמ' עד שטירלו

רשימה

 

ariasdo

New member
הסיכום שלי - מהתרשמות - אופני ספשלייזד השתלטו על הגירו' ...

אם יש לך נתונים לגבי דגמי האופנים לכל אחת מהקבוצות .

קבוצת סקי זה קל לזיהוי הספונסר זה פינרלו והדגם זה דוגמה ...

השאר לא מספיק ברור ...

אריה סדובניק
 

ariasdo

New member
מצאתי כתבה לנושא סוגי האופנים שרכבו 2014 בטור דהפראנס אם .

חלק מהקבוצות לא החליפו ספונסר אלו הדגמים . וגם בהנחה שהקבוצות הנ"ל גם משתתפות בגי'רו .

מצורף קישור לכתבה העברית מושקעת מאוד מאתר shvoong

http://www.shvoong.co.il/לקראת-הטור-דה-פראנס-2014-על-אילו-אופניים-יר/43646/

אריה סדובניק
 

ariasdo

New member
מצטער הקישור לא עובד למעונינים זה מופיע באתר - shvoong

 
שתי רמות במרוץ

כמו שהג'ירו נראה עכשיו, יש שם 5 קבוצות שעושות צחוק מכל היתר: 11 מתוך 12 הרוכבים הראשונים בדרוג הכללי שייכים לאסטנה, טינקוף-סקסו, סקיי, BMC ומוביסטאר. יוצאות מן הכלל משאר הקבוצות הן למפרה ואוריקה גרינאדג' שזכו לניצחונות בקטעים והפגינו רמה גבוהה יחסית. כל יתר הקבוצות הן ברמה משמעותית נמוכה יותר.

בהסתכלות קדימה לקראת הטור: לכאורה, זה לא כל כך נורא, ואפילו טוב, שכשיגיעו לטור הקבוצות האלו, יחד עם המובילים שלהם ניבאלי, קונטדור, פרום, ואן גרדרן וקינטנה, אז נקבל את "Clash of the Titans", אבל צריך לזכור שבטור הקודם לצרפתים היו 3 רוכבים שנאבקו על הפודיום והם רוצים לקבל את אותה סחורה גם השנה. הרמה של הקבוצות הצרפתיות לא מתקרבת לרמה של אסטנה וטינקוף-סקסו ולכן, תהיה לדעתי בעיה לרוכבים הצרפתים הבכירים (יש גם TTT של 28 ק"מ שבו יקבלו עוד דקה פיגור). אני מאמין שנראה בחודשים הבאים כל מיני מאמרים בעיתונות הצרפתית ונסיונות אכיפה של נושא הסמים כדי לתת הזדמנות טובה יותר לרוכבים המקומיים להתברג במקומות גבוהים.
 

ariasdo

New member
אסור לקונטאדור ליפול למלכודת סיום כמו בקטע 6 - הנחיות הקבוצה

לשמור נגיעה - (עדיף שיפסיד זמן ) מאשר הסתבך בחיכוך עם רוכבים גדולים וכבדים ממנו .

מצד שני המתחרים הפוטנציאלים יודעים שזו נקודת תורפה וינסו לנצל זאת .

כולם מבינים שזה סיום קלסי לספרינטרים בגלל שהמסלול שטוח , ויש גם סכנות לתאונות .
השאלה עם נראה את אנדרה גריפל עשה זאת שוב .

אם לא נראה ניסיונות לקבוצת בריחה אפשר ללכת לישון צהרים ...

אבל במידה ויש בריחה של קבוצה גדולה הפלטון יאלץ לסגור כדי לתת למאיצים של הקבוצות לקחת את הקטע .
הצפי לסיום סטנדרטי לקטע שטוח כזה או שווה ערך כמו בכל טור .

אריה סדובניק
 

gadis13

New member
המארגנים שכחו לציין (ולשרטט)

שהסיום לאחר עיקול ימני. עדכון של Cédric Vasseur



 
למעלה