GOUGEARD ,VUELTA 2015 מנצח, דומולאן באדום, ומה צפוי בקטע 20

gadis13

New member
GOUGEARD ,VUELTA 2015 מנצח, דומולאן באדום, ומה צפוי בקטע 20

Alexis Gougeard של AG2R מנצח מקבוצת בריחה בקטע 19 ומקדים על הקו את נלסון אוליבירה של למפרה מרידה ומקסים מונפור של לוטו סודאל. Gougeard בעט מרחוק, ~ 30 קמ' מהקו, עוזב את שותפיו לקבוצת הבריחה שהחלו קרוב קודם לכן בהתקרב שעת הרצון מקפצים מתקיפים ומנסים לנער אחד את השני, ו – Gougeard היה שם, מלא און חסר כול מורא ופחד, התקיף ונעלם. בתחילה, לאחר שאחרי הצרפתי הצעיר התארגנו והחלו לרדוף ארבעה, אוליבירה, מצ'דו (קטיושה), אמאדור (מוביסטאר), מוינאר (BMC), היה נדמה שהנסיון יעלה חרס, אך Gougeard הסתבר ככול שהלך הקו והתקרב מספיק חזק והצליח לא ר

רשימה

 
המשימה של ארו ואסטנה קשה - אך לא בלתי אפשרית

יש שתי אפשרויות: הראשונה - להשאיר הכל לעלייה האחרונה, או יותר נכון לחציה השני, כי בשיפועים של החצי הראשון של העלייה האחרונה יש לדומולן יתרון. ושם, לנסות להתקיף בכל הכוח ממרחק כזה שאם יפתח פער, הוא יהיה מספיק גדול ויהיה קשה לסגור אותו בירידה עד לסיום.
השנייה - היותר מתוחכמת, היא לשלוח בבריחה שתצא בתחילת היום לפחות פועל אחד (ועדיף 2) שיחכו לו בירידה מההר הלפני אחרון. השיפוע של העלייה הזו הוא הגבוה ביותר ושם בא לידי ביטוי היתרון של ארו, ושם יש לו אפשרות לנער את דומולן. את הפועלים הוא יצטרך בשביל הירידה, המישור והחצי הראשון של העלייה האחרונה.
כמובן שכל זה תלוי גם בהמצאות של רוכבים אחרים מקבוצות אחרות באזור של שני המתחרים הראשונים. כמו שראינו בעבר, גם רוכב אלמוני שהיה בבריחה ונקלע לאזור של המובילים לקראת הסיום, יכול לשנות את התסריט של המרוץ.
 

shakir balik

New member
אודי - שוב הוכחת יכולת ניתוח וניבוי מרשימה!

האפשרות השניה שהעלת התרחשה במדוייק.
מסכן דומולן, כבר הגיע למרחק של פחות מ10 שניות מארו אבל אז חברו זייטס וסאנצס לארו ולאנדה וזה נגמר. אם היה מדביק אותם לפני - סיכוי טוב שהיה מצליח להישאר עם החבורה
 
אפשר להאשים בכך את ה-DS של ג'אינט-אלפסין

כפי שכל הקבוצות שלחו רוכב קדימה לבריחה, כך גם ג'אינט היו יכולים לנסות לעשות זאת (אולי ניסו ולא הצליחו לא ראיתי את הקטע הראשון של השידור). הרוכב הזה היה בדיוק מה שהיה צריך כדי לסגור את ה-10 שניות הנ"ל. באותו זמן דומולן גם עוד לא היה שבור מנטלית כפי שקרה לו שתי דקות אחרי שארו חבר לרוכבי אסטנה בבריחה שבבת אחת שינו את הפער והגדילו אותו לחצי דקה. גם הבחירה של ג'אינט לשמור את כל הרוכבים בדבוקה לא הייתה ממש הגיונית, כי היה ברור שכל זמן שהקצב הוא קצב טיול הם ישארו בהרכב מלא והכל יראה יפה מאוד, אבל ברגע שאסטנה, או מישהו אחר, ירימו את הקצב באחת העליות, אז כמעט כל הרוכבים שלהם יתעופפו אחורה. בשלבים קודמים, גם כשדומולן הוביל, הם דווקא שלחו רוכבים קדימה בבריחות גדולות, זאת אומרת שזה לא עיקרון מקודש אצלם להשאיר את כולם בדבוקה, כמו בקבוצות כמו USPS בזמנו או סקיי.
בסך הכל, מבחינת קבוצה, קשה לבוא לג'אינט בטענות על כך שהביאו קבוצה חלשה לוואלטה. פשוט אין להם קבוצה חזקה לגרנד טורים. כל הקבוצה (הסגל הכללי, לא רק בוואלטה) נבנתה מלכתחילה כקבוצה תומכת למרסל קיטל ולג'ון דגנקולב לניצחון במאוצים והתכונות שנדרשו מרוכביה הם יכולת רדיפה במישור ויכולת לבנות רכבות בקילומטרים האחרונים. הם מחזיקים רוכבים כמו דומולן, ברגיל וגצקה רק כדי שיהיה להם מי רוכבים שיהוו פקטור במרוצי הארדנים הקלאסיים ובמרוצי קטעים קצרים-בינוניים.
 

ariasdo

New member
היום הקובע 42 ק"מ אורך טיפוס מתחלק ל 4 עליות ממוצע כללי כ6%

בהיגיון המסלול יותר מתאם לארו , דומילאן רוכב גדול וכבד יותר אבל הראה יכולת טיפוס מצוינת נראה אם נשאר לו כוח ליום הקובע .

צריך לקחת בחשבון שיש במסלול גם 40 ק"מ ירידות בשיפוע ממוצע כ 6%
אני לא יודע מי טוב מהם יותר בירידות , אבל וולוורדה יודע לרדת ולערכתי ינסה ללכת על הכל כדי לגנוב מקום בפודיום .

נקווה שלא יהיו תאונות .

אריה סדובניק
 
אם הקבוצה מדרא"פ וסקיי מעונינות ב-Top 10 הן צריכות לעזור

ברדיפה בראש הדבוקה. ארויו שבקבוצת הבריחה כבר עלה למקום 10 וירטואלי ומאיים על מיינטס ונייבה. בקצב הלוויה שג'יאנט מכתיבים זה נראה אפשרי שארויו ישאר ב-10 הראשונים.
 
למעלה