hardware texturing
שלום! במהלך uv mapping במאיה 6 אני משתמש בטקסטורה משובצת וhardware texturing, אך המשבצות מופיעות באיכות זוועתית והגבולות מטושטשים (האיכות גם פוחתת ככל שאני מגדיל את ערכי הריפיט של הטקסטורה), מה שדי מקשה על כל התהליך. (מצורפת תמונה להדגמת הבעיה) למישהו יש פיתרון שטרם עליתי עליו?
שלום! במהלך uv mapping במאיה 6 אני משתמש בטקסטורה משובצת וhardware texturing, אך המשבצות מופיעות באיכות זוועתית והגבולות מטושטשים (האיכות גם פוחתת ככל שאני מגדיל את ערכי הריפיט של הטקסטורה), מה שדי מקשה על כל התהליך. (מצורפת תמונה להדגמת הבעיה) למישהו יש פיתרון שטרם עליתי עליו?