HEW-Cyclassics רשימת משתתפים:

HEW-Cyclassics רשימת משתתפים:

הקבוצות התחילו לפרסם את שמות הרוכבים, שישתתפו בראשון לאוגוסט במרוץ (סבב הגביע העולמי): טי מובייל (מרוץ ביתי בגרמניה): אנדראס קלודן, יאן אולריך ואריק צאבל. קוויק סטפ: פאולו בטיני, תום בונן ופטריק סינקוביץ' לאמפרה: איגור אסטרלואה ראבובנק: אוסקר פריירה קרדיט אגריקול: תור הוזהווד קופידיס: סטיוארט או'גריידי גרולשטיינר: דוידה רבלין
 
נשגב מבינתי למה המירוץ הזה עדיין לא

הושלך מסבב גביע העולם. אם כבר מדברים על עליות, אז פה העלייה הכי תלולה היא גשר. סתם סיבוב בהמבורג שאין בו שום עניין ושנגמר בספרינט תמיד. נמאס כבר, שיחליפו אותו במירוץ יותר מעניין. כבר אין הצדקה לחלות את פני הגרמנים בכך שמכלילים את המרוץ המעפן הזה בסבב. סבלנו אותו מספיק שנים (ולפניו, את ההניגר טורם). אולי ימצאו משהו בפורטוגל, לכבוד ז'וזה אזבדו?
 

ido mazor

New member
עניין של שווקים מן הסתם. כסף.

אם אני לא טועה הגרמנים הם העם הכי גדול באירופה, די עשירים ברוך השם, וההתעניינות במירוצי אופניים מתפתחת והולכת. לכן שיקולים כלכליים-שיווקיים טהורים הכלילו מירוץ גרמני משעמם וחסר מסורת בסבב הגביע העולמי. באופן דומה בפרו טור יהיה כלול הטור הגרמני של 9 ימים, בחצי השני של אוגוסט. ולבלגים וההולנדים המקופחים בפרו טור תפרו את ה"טור בנלוקס" של 8 ימים, תקוע בתחילת אוגוסט, שבוע אחרי סיום הטור. מעניין כמה מהרוכבים המובילים יגיעו לשם, סביר שהקבוצות תשלחנה את הרכבי ב' שלהן....
 

arieleco

New member
ובעניין חלוקת הקלאסיקות

לאיטלקים - 2 קלאסיקות, לצרפתים - 2, לבלגים -2, להולנדים - 1, לשוויצרים -1 לספרדים - 1 ולגרמנים - 1. אני לא חושב שהפריס טור מעניין יותר מהמבורג, מה גם שמספר הצופים בהמבורג הוא בין הגבוהים גם בגלל התעניינות הגרמנים, גם בשל מיקומה של המבורג לא רחוק ממדינות שכנות וגם בשל הסמיכות לטור דה פראנס
 
אפשר גם לבטל את אליפות העולם

גם שם בשנים האחרונות כמעט תמיד זה נגמר במיאוץ רב משתתפים. לא מובן לי הטיעון הזה. מירוץ שנגמר במיאוץ רב משתתפים הוא נחות ממירוץ שנגמר בנצחון של רוכב בודד? לדעתי, מה שעושה את המירוץ מרתק היא הדינמיקה הפנימית שלו ולאו דוקא הפרופיל שלו. ואם רוצים לדייק, בשנים האחרונות רוב המירוצים בהמבורג לא הסתיימו בספרינט המוני, אלא בנצחונות של רוכבים שהם לא ספרינטרים טהורים: בטיני, מוזיאו, מיסאליה, צ'לסטינו שהצליחו להגיע כמה שניות לפני הדבוקה. ולגבי הגרמנים, יש להם 2 קבוצות מה-top 10 ויש להם קהל אוהדים עצום. כשהטור עבר לפני כמה שנים בגרמניה הקהל עמד שם לאורך כל הכבישים המישוריים כאילו שמדובר שם על פריז-רובא. עד עכשיו, לפחות בשנים האחרונות, יורוספורט לא שידרו את המירוץ. כך שכל מה שאני ידעתי עליו היה מהאינטרנט. אולי השנה, למרות שמדובר על תקציר מאוחר, יהיה אפשר לקבל סוף סוף התרשמות אמיתית מהמירוץ ומהגשר המסכן של המבורג.
 
סלקטיביות אינה נובעת רק מתוואי

הסיבה שהמאיצים לא נשארים עם המטפסים במרוצי קטעים היא מחשבה על המחר. עד כמה שזה נשמע מוזר, ללוחם סופשבוע, רוב המאיצים יכולים לשרוד את הדבוקה בעליות בזווית קיצונית ובתנאי שלא יהיו ארוכות מדיי. חוץ מזה שגם הבן שלי הבין לפני שנים כי לכל עלייה ירידה ושם הדבוקה תתפוס את רוב הבורחים אם יש הצדקה. קלאסיקה מצדיקה רדיפה משום שאין מחר אלא מקסימום שבוע הבא או עוד כמה ימים. הקלאסיקות הם מרוצים עם עליות לא רעות. לא כעלייה לאלפ' דואז אך עליות מכובדות. אליפות העולם בזולדר הייתה עם אחד המסלולים המישוריים ביותר בתולדות אליפויות העולם. אבל העלייה היחידה שהייתה שם הייתה קשה יותר מהעלייה של משמר העמק לעין השופט (פעם ערכו שם את אליפותת ארץ זבת).
 
לפחות ע"פ תאור המסלול...

שמופיע ב-cyclingnews, השנה הוסיפו עוד עלייה למסלול של המבורג על מנת להפוך אותו ליותר מרתק. לפי דעתי אחד הדברים המרתקים במרוץ יהיה המשולש: אולריך-קלודן-קהל גרמני. זה יהיה מאוד מעניין לראות, האם במי יבחר הקהל הגרמני? האם הליכלוכים שצפו בטי מובייל כלפי אולריך אחרי הטור, ישפיעו על אהדת הקהל? ונקודה נוספת למחשבה, USPS מגיעה ללא אף אחד מרוכבי הטור שלה. הרוכב הבכיר שלה, הוא ואן האסוויק. יכול להיות שהם בכוונה מחרימים את המרוץ הגרמני? או שהם פשוט תשושים? (שבוע הבא בסאן סבסטיאן, הינקפי ואזבדו מתחרים).
 
אכן הוספה עלייה והדואר...אווו ייייה

חוץ מואן הסוויק יש את מייקל ברי שיכול לנצח. אבל בחינה של רשימת המזנקים יכולה לדלות 100 מועמדים לניצחון.
 
ובכל זאת, ההֵב, לא תואר לו ולא הדר.

לא מסורת ולא יוקרה (לבד מזו שנובעת מהיותו מירוץ של גביע העולם, וחינו יסור ברגע שיוצא מן הסבב), לא חן ולא חסד. מותר לי לא לאהוב מירוץ אחד בלוח השנה. וסליחה מועד העובדים של חברת החשמל של המבורג
 

Mont Ventoux

New member
סן סבסטיאן

בנתיים עושה רושם שזה הולך להיות המרוץ היותר מעניין ולא רק מטעמי המסלול, אלא משום שהוא שבוע לפני האולימפיאדה ולפי הרשימות המוקדמות (ב-cycling4all) יש לו שדה מפואר (כולל, לראשונה בגביע: ואלוורדה).
 
רשימת משתפים מלאה...

מישהו רוצה להתחיל בהימורים? אני מהמר על יאן אולריך
, ועל אלוף בלגיה תום סטילס.
 
יום ראשון ב-20:00 ביורוספורט...

אני לא יודע אם זה שידור ישיר, זה יותר נראה כמו תקציר. * צריך לבדוק אולי RTL ישדרו את המרוץ בשדיור ישיר.
 
ורשימת המשתתפים בסאן סבסטיאן...

הרוכבים הבולטים: בטיני וויראנק (ויראנק צריך להחזיר חוב "לפועל" שלו מהטור). מנשבו, מצ'וב וקארפטס-בנסטו איטור גונזאלס ודריו פריגו-פאסה בורטולו חוסבה בלוקי- סניור דובאל (למרות הסקפטיות שהייתה לי, הוא באמת רוכב כבר העונה בסניור דובאל) איגור אסטרלואה ופרנצ'סקו קאזגראנדה- לאמפרה אוסקר פריירה, בוגארד ואריק דקר- ראבובנק איבן באסו, קרלוס ססטרה ויורג יאקשה-CSC טיילר המליטון ואוסקר סביליה- פונאק איבן מאיו והיימר זובלדייה-מרוץ ביתי של אוסקלטל רוברטו הראס ונוזאל- ליברטי סגורוס אזבדו והינקפי-USPS אלחנדרו ואלוורדה-קלמה דמייאנו קונאגו ודנילו די לוקה-סאקו דוידה רבלין-גרולשטיינר אולריך, קאדל אוונס, בוטרו, קאסלר ווסמן- טי מובייל
 

arieleco

New member
כמות אוהדים במרוצים בגרמניה

בקריטריום קטן בהנובר [אולריך, אסטרלואה ,קלודן] נכחו 50,000 איש, בתחרות זוגות נג"ש בבול [ארמסטרונג, הינקפי, וויגטס, גוליץ, ריך, פשוול] נכחו 100,000 איש, בהמבורג נכחו יותר ממיליון איש, כמויות המעידות על העניין העצום של ספורט האופניים במדינה זו
 

natyh

New member
הרכב מעניין לקלמה

דוד בלנקו ואדולפו גרסייה קיזדה בחוץ . חוזה קאיטנו , קרלוס גרסייה אח של , גון אודריזולה הבסקי , ודוד לטסה המטפס בפנים . C S C ופאסה מגיעים עם הרכבים מאד חזקים , מעניין שוב לדעת האם בלוקי יוכל לסיים את המירוץ . השילוב בינו לפרדיגרו יהיה מעניין , ואם לא עכשיו בוולטה ההרכב מאד מבטיח . ההתיחסות של טי מובייל מאד רצינית , ומעניין אם בוטירו יזכה לפיצוי על השקעתו בטור למרות שהגיע לשם לא כשיר . נתי
 
למעלה