גם לי יש כמה הערות...
לא בקשר לאנטומיה, כי גירי די מיצתה את הנושא, יותר בקשר לצביעה. א. ההצללות שלך לא עיקביות בציור הזה. בד"כ אתה מקפיד יותר שמקור האור יהיה אחיד כלפי כל חלקי הציור אולם הפעם פסיפסת קצת. אני אסב את תשומת לבך לעובדה שהיד הפנימית, הצלעות והנשק מוצללים ממקור אור שנמצא בצד שמאל של הדמות ומלמעלה, אולם ההצללה על היד החיצונית שנמצאת בחלק הפנימי, לא תואמת את מקור האור הזה אלא מתייחסת להצללה שנובעת מלמעלה ימין או מישירות ממול לדמות. בכל הצצלה אחרת היד הייתה מוצללת בחלקה הפנימי קלות (כי בסיבוב הגוף היא עדיין מקבלת אור ממוקד האור הדומיננטי שמצד שמאל למעלה), ובצד החיצוני שלה היא הייתה מוצללת יותר כי האור שנובע משמאל לא מצליח לחלוטין להקיף את הנפח של היד ולהאיר את כולה. כמו כן נקודות ההילייט בנשק צריכות להתאים לנקודות ההילייט של הגוף ביחס אלכסוני שמתאים למקור האור. אם נק´ האור הבהירה ביותר בנשק נמצאת בצד שמאל לך על זה עד הסוף ותייצר אלכסון מדומה לכל אורך הדמות שבו יש הבהרה והצצלה מתאימים. ב. המכנס. הייתי ממליץ "לתקוף" את הנושא בשתי דרכים אפשריות: 1. להחליט שזה מכנס דמוי עור/ספנדקס או כל חומר חלק אחר. במצב כזה הצביעה בשכבת הצבע היא חלקה לחלוטין ועל גביה בשכבת ההצללה ניתנת הצללה פרטנית לכל אזור (כמו בעבודה עם העור של הדמות עצמה). ראה כרפרנט לנושא הזה את העבודות של גירי ביחס לדמויות אקס מן או את העבודות במרקמים חלקים של קו האולטימטס של מארוול. 2. להחליט שזה מכנס בעל מרקם כמו נניח ג´ינס. בבחירה הזו הצביעה גם כן חלקה בשכבת הצבע ועל גבי זה מתווסף פילטר או אפקט של טקסטורה לבד (כמו למשל טקסטורת קאנווס בפילטר TEXTURIZER בפוטושופ), או מלכתכילה לצבוע בכלי צביעה שמייצר טביעות בד על האזור הרצוי (כמו למשל לצייר קטע אחד בעזרת המברשות והאייר ברש ואז לשכפל אותו לכל אורך המכנס בעזרת החותמת, מה שיגרום לזה להראות כמו טקסטורת צבע חוזרת על עצמה...). מקווה שהבנת את מה שניסיתי להסביר, בכל מקרה לגבי המכנס זו דעה אישית ולווא דווקא "טעות" טכנית.