hot וזהב על הפנים...

Noam S

New member
hot וזהב על הפנים...

תשמעו, אני לא בא בקטע של ללכלך או משהו. אני מחובר עם הוט ואינטרנט זהב כבר כמה שנים טובות. ואלו 2 החברות הכי דפוקות ever... בהתחלה הייתי מחובר עם נתב. הניתוקים באו בתקופות. שנה אחלה חודש לא. שנה אחלה חודש... לאחרונה היו ניתוקים נוראיים. הסכמתי "להכנע" להם. ללכת לקראתם ולעבור לחייגן רגיל. לחודש היה בסדר. אבל עכשיו עוד יותר גרוע ממקודם. או שיש בעיית תשתית - הוט, או שיש בעיה אצל זהב (נראה לי יש להם בעיות רציניות בשרתי הרדיוס או משהו. אני פשוט נזרק החוצה ושאני מנסה לחייג שוב אני לא מזוהה בכלל) בקיצר - התמיכה שלהם לא רואים שום בעיה (נו מה? סתם אני מתקשר? כי כייף לי?) ו"מסכימים" לשלוח טכנאי מסכן, שמריץ לי ipconfig מחליף כבל ואומר "הכל בסדר". נו יופי איינשטיין. 99% מהזמן זה בסדר. זה לא בסדר 4-5 פעמים ביום - שיש ה ת נ ת ק ו ת! פשוט בושה. אין הם באים ומציעים את השירות אם אפילו בתור גירסה ניסיונית הוא לא משהו. אני מקווה שמישהו שם בחברות רואה את זה ומפנים. כי התמיכה שם לא ששים לשלוח מפקח או מישהו שאמור לפתור את זה באמת. דיי למריחות.
 

2k3

New member
שלום.

אמרת שאתה "עף" מהשרת שלהם נכון? אם כך, למה אתה לא בודק את זה מולם? הרי הוט הם תשתית.. לא קשורים לרדיוס או לכל דבר אחר. אתה מחובר עם חייגן נכון? נסה לבקש מחבר שלך או משהו שם וסיסמא לספק אחר ותנסה מולם.. תראה אם עדיין יש ניתוקים. רוב הנציגים בחברות האלה הם ממש "תוכים" לא יודעים לפתור בעיות, הם לא מגדילים ראש... נסה אתה לעלות על הבעיה.. וכשתגיע לתוצאות, תתקשר ותכניס בהם.
 

Noam S

New member
אם המודם יוצא מסנכרון אז זו

בעיית תשתית - הוט. אבל אם יש ניתוק ואני מנסה להתחבר ומקבל הודעת 691 (אם אני זוכר נכון) זו בעיה של זהב... בקיצר - היה לי מספיק שאחת מן החברות תהיה דפוקה כדי ל"קלקל לי את היום". אבל קיבלתי 2. "2 במחיר 1" אגב, הבוקר רק התחיל וכבר 3 ניתוקים. אחלה יום יהיה פה.
 

Wifimaster

New member
סבלתי מאותה בעיה , תקופה ארוכה

בסוף , לאחר לחץ של חצי שנה , הסכימו לבקשתי להחליף את קופסת הסעף בחצר. מסתבר , שהחיבורים היו כבר חלודים ולכן היו תופעות מוזרות.כל העולם היה אצלי לנסות לפתור את הבעיה. על פניו נראה לי שתלך לכיוון של בעיית תשתית. עוד אפשרות, נסה לקחת מחבר שלך, את נתוני ההתקשרות שלו (רצוי ספק אחר) ולתקופת מה תשתמש בהגדרות שלו. אם הבעיה חוזרת על עצמה, יש לך בעיית תשתית. אם לוא , הבעיה היא בספק. בהצלחה.
 

TheSegal

New member
יצכן שהניתוקים הם בגלל בעיית תשתית

וברגע שאתה מנסה להתחבר שוב אתה עדיין מופיע מחובר בספקית (הרדיוס עוד לא הספיק לנתק אותך) וכל ניסיונות החיבור שלך כושלים כי הרדיוס חושב שאתה עדיי מחובר ומכאן הדעת השגיאה של 691 (חיבור כפול/סיסמא שגויה)
 

Noam S

New member
אז איך אומרים ב"רדיוסית" :

"גבר, זה אני, שוב, חבר, חבר"?
 

dannychn

New member
גם לי היו בעיות עם HOT

גם לי היו בעיות עם HOT. שלחו לי טכנאים, אמרו שהכל תקין. עברתי ל-ADSLעם אותה מהירות, ו-HOT ניתקו אותי רק אחרי 3 ימי עבודה (שהיו לבסוף 5 ימים, כי הודעתי ביום רביעי בבוקר). כמו כן נשארתי עם אותו ספק ("ברק" - 013), וכיוון שהיו לי במשך 5 ימים שני החיבורים ערכתי לעצמיי ניסוי, גלשתי פעם ב-ADSL ופעם בכבלים, ושוב בשני המקרים עם אותו ספק. והתוצאות היו באופן מובהק : ה-ADSL הרבה יותר מהיר מהכבלים, עם קצב קבוע. אינני יודע אם הדבר כך בכל הארץ, אולם אצלי באופן חד משמעי איכות הגלישה, הורדת הקבצים, העלאת קבצים היו בקצב קבוע ומהיר ב-ADSL.
 

Noam S

New member
לי נראה שזה בגלל שהם מוסיפים

לקוחות במחירים מצחיקים. אבל לא דואגים לתשתית מתאימה. מה שיקרה זה שבאמת הם ירוויחו לקוחות חדשים. רק מה... הוותיקים יעזבו אותם. ועדכון: באו טכנאים. החליפו איזה מפצל. החליפו פלאג ("מחבָר"). וזהו. כרגיל... והניתוקים? כרגיל גם!
 

bbenn

New member
ניסיון לעזור

יכול להיות שבאמת יש בעית תשתית. אבל, הייתי ממליץ לבדוק את נושא חומת האש. במיוחד, זון אלארם,שעשה לי בעיות עם הכבלים לפני כשנה. כאשר החלפתי אותו, וזאת לאחר 5 ימי חיפוש הבעיה. הכל הסתדר. אז חפש בכיוון הזה , גם. בהצלחה בן
 

Noam S

New member
לא נראה לי קשור

יש חיבור. פשוט הוא מתנתק. יוצא מסנכרון וכו'... אם זה היה עניין של פיירוול לא היה חיבור מלכתחילה. אבל תודה
 

Noam S

New member
עדכון:

בסוף דיברנו עם מישהו בכיר. מפקח. יש כנראה בעיית תשתית (כאילו דה). בעיות בכבל.
 
למעלה