http://www.shalom-alimut.co.il/
:אוכלוסיית היעד בפעילויות "שלום אלימות" אנו פונים אל מערכת החינוך, מגיל הגן ועד ´התיכון, לכל סוגי בתי הספר: רגילים, ייחודיים, מקצועיים וכד אנו רואים בבית הספר גוף (אורגניזם) חי, שבו כל פרט, כל תא וכל איבר שותפים ביצירת בריאות והרמוניה. על כן ישנה חשיבות .לעבודה הוליסטית כוללנית בקרב התלמידים, צוות בית הספר וההורים התוכנית מועברת גם בקרב חיילים. אנו רואים באוכלוסיית החיילים קהל .יעד פוטנציאלי שיוכל להיתרם רבות מהתוכנית ,אוכלוסיות נוספות המהוות קהל יעד פוטנציאלי לתוכנית: מתנ"סים .קידום נוער וקבוצות למניעת נשירה, נוער עבריין ואוכלוסיית בתי הסוהר :הדרך במפגשי "שלום אלימות" אנו יוצרים מרחב משחקי מוגן, בטוח ונעים, המשמש כמעבדת למידה אישית. במעבדה זו, שבה המציאות והשתקפותה בקונפליקטים הפנימיים ,הופכים למשחק - מתאפשר מפגש עם כל רגש, התנהגות או מחשבה שעולה מתוך המשתתפים .גם אלו המוערכות כשליליות). מפגש ולאחר מכן קבלה) המרחב מאפשר לכל אחד לחוות את שלל רגשותיו, מחשבותיו ,ותחושותיו, ולהוות מושא המחקר והחוקר, בעת ובעונה אחת .באופן שמעורר סקרנות, עניין והנאה באמצעות התבוננות אישית, כל אחד פנימה לתוכו, נוצר מפגש עם הגוף, הרגש והמחשבה ומתפתחת מודעות עצמית - היא הבסיס .לגדילה והתפתחות הדגש הוא , אם כן, על התבוננות בראיה הוליסטית, בדינמיקה שעולה בזמן אמיתי במרחב המשחקי , בין המשתתף לעצמו ובינו .לסביבתו
:אוכלוסיית היעד בפעילויות "שלום אלימות" אנו פונים אל מערכת החינוך, מגיל הגן ועד ´התיכון, לכל סוגי בתי הספר: רגילים, ייחודיים, מקצועיים וכד אנו רואים בבית הספר גוף (אורגניזם) חי, שבו כל פרט, כל תא וכל איבר שותפים ביצירת בריאות והרמוניה. על כן ישנה חשיבות .לעבודה הוליסטית כוללנית בקרב התלמידים, צוות בית הספר וההורים התוכנית מועברת גם בקרב חיילים. אנו רואים באוכלוסיית החיילים קהל .יעד פוטנציאלי שיוכל להיתרם רבות מהתוכנית ,אוכלוסיות נוספות המהוות קהל יעד פוטנציאלי לתוכנית: מתנ"סים .קידום נוער וקבוצות למניעת נשירה, נוער עבריין ואוכלוסיית בתי הסוהר :הדרך במפגשי "שלום אלימות" אנו יוצרים מרחב משחקי מוגן, בטוח ונעים, המשמש כמעבדת למידה אישית. במעבדה זו, שבה המציאות והשתקפותה בקונפליקטים הפנימיים ,הופכים למשחק - מתאפשר מפגש עם כל רגש, התנהגות או מחשבה שעולה מתוך המשתתפים .גם אלו המוערכות כשליליות). מפגש ולאחר מכן קבלה) המרחב מאפשר לכל אחד לחוות את שלל רגשותיו, מחשבותיו ,ותחושותיו, ולהוות מושא המחקר והחוקר, בעת ובעונה אחת .באופן שמעורר סקרנות, עניין והנאה באמצעות התבוננות אישית, כל אחד פנימה לתוכו, נוצר מפגש עם הגוף, הרגש והמחשבה ומתפתחת מודעות עצמית - היא הבסיס .לגדילה והתפתחות הדגש הוא , אם כן, על התבוננות בראיה הוליסטית, בדינמיקה שעולה בזמן אמיתי במרחב המשחקי , בין המשתתף לעצמו ובינו .לסביבתו