Iaudio 7 הורס את האוזנייה הימנית בשיטתיות?|חב

מנגר 4

New member
Iaudio 7 הורס את האוזנייה הימנית בשיטתיות?|חב

הנגן של אח שלי הרס כבר 4 זוגות של אוזניות... עד עכשיו האשמתי את אח שלי כי הוא בד"כ לא אחד שיודע לשמור על הציוד שלו, למרות שהוא התעקש שהוא לא עשה כלום רע ושהוא שומר על האוזניות כמו שצריך! בכל הפעמים האוזנייה הימנית היא זו שנהרסה... (סיכוי של 6.25% שבמשך 4 פעמים אותו צד של אוזניה יהרס במקרה...) מדובר באוזניות המקוריות שמגיעות עם הנגן, בעוד אוזניות ישנות שהיו לי (ועבדו מעולה במשך 4 שנים) ובעוד שני זוגות IN EAR יקרים יותר! (AKG 342 ואוזניות של פיוניר).. היום גלשתי לי לתומי באייאודיופיל ונתקלתי בהודעה הזו בדיוק אותה בעייה שיש בנגן של אח שלי! הבחור שם טוען שהוא כבר החליף בסביבות 10 זוגות של אוזניות! הקטע הוא שכשיש לך רק שנה אחריות על הנגן עד שאתה מעכל שהבעיה היא בנגן ולא באוזניות נגמרה האחריות
) יש לנו 3 נגני I7 בבית והיחיד שעושה בעיות הוא הנגן של אח שלי. הנגן שלו הכי ישן ושמתי לב שהכפתורי מגע שלו טיפה יותר קטנים מאשר בשני הנגנים החדשים יותר... (מעיד אולי על איזה שהוא שינוי שהם עשו בייצור של הנגן?) הנגן כבר לא באחריות וסביר להניח שגם אם הוא כן היה לא היו עושים עם זה כלום (לכאורה הנגן תקין ועובד בסדר.. הבעיה שאחרי כמה חודשים האוזניה הימנית נהרסת ומפסיקה לעבוד) מישהו שמע פעם על בעיה הזוייה כזו? רעיונות לפתרון..? משהו?
 

יאיר B

New member
זה מעניין, איך נגן יכול להרוס את האוזניה

(בהנחה שלא מדובר בווליום רציני). הרי זאת חומרה (אין פה עניין של וירוסים או באגים במערכת ההפעלה). ניחוש הזוי במיוחד - יש קצר כלשהו בפלאג של האוזניות בנגן שגורם להתחממות של האוזניה הימנית ובסוף לנתק בחוטים באוזניה. כשאני קורא את זה שוב זה נשמע לי הזוי לחלוטין
אני מחזיק כבר יותר משנתיים איאודיו 7 (שני דגמים: 4GBG ו-16GB) ואין בעיות (אבל אולי זה בגלל שאני כל הזמן מחליף אוזניות, כמעט כל יום לסוג אחר בהתאם למצב הרוח). אני חושב שיש הבדלים בקושחה בין שני הגרסאות (אנימצית הפתיחה ביניהם שונה). פיזית הם נראים לי אותו דבר מבחוץ.
 

מנגר 4

New member
זה בדיוק מה שאמרתי לאח שלי כשהוא התלונן...

הוא לא שומע בווליום חזק (הוא מאוד אחראי בקטע הזה) וכן, כנראה זו בעיית חומרה. הזוי זו בדיוק המילה שגם אני אמרתי. דיי בטוח שזו לא בעיית קושחה (אותה קושחה מותקנת על שלושת הנגנים הזהים שיש לנו בבית) אם אתה רוצה אני יכול לצלם את הנגנים... (אני מקווה שיהיה אפשר לראות שהגודל של המקשים טיפה שונה בצילום) אולי באמת הנגן שולח זרם גבוה מידי או משהו כזה לאוזניה הימנית... בכל אופן, אני שוקל לפנות במייל לחברת COWON... לא ממש הצלחתי למצוא באתר שלהם כתובת מייל בשביל לשלוח אליה את הפניה..
 

מנגר 4

New member
מצורפות תמונות...

מימין משחיט האוזניות הימניות של אח שלי... משמאל הנגן שלי.. כמו שאפשר לראות בתמונה כפתורי המגע שלו יותר קטנים (גם הפס וגם העיגולים.. למרות שאת ההבדל בפס לא כ"כ רואים בתמונה הזו)
 

יאיר B

New member
רואים הבדל ביניהם.

איזה מוזר. מאוחר יותר בערב אני אצלם את ה-4GB של אחותי + ה-16GB שלי שנקנו בהפרשים של שנה אחד מהשני. לא שמתי לב להבדל כזה (בעיקר בגלל שלא חיפשתי).
 

מנגר 4

New member
סבבה...../images/Emo45.gif

יש סיכוי שגם אצלך ההבדלים קיימים .... גם אני גיליתי אותם ממש במקרה כששני הנגנים היו אחד ליד השני
 

יאיר B

New member
אצלי אין הבדל בין הנגנים.

העליון הוא בגודל 4GB בן שנה והתחתון 16GB די חדש. מוזר הסיפור אצלך עם ההבדלים הללו בצורה.
 

מנגר 4

New member
מכיר את שני הלינקים... תודה ../images/Emo13.gif

הראשון הוא קישור למטרות עסקים... רשום שם ללחוץ על Q&A בשביל אנשים פרטיים וזה מה שעשיתי... הקישור השני הוא בעקרון עבור אנשים בצפון אמריקה, אבל אם תוך כמה ימים לא יענו לי על ההודעה ששלחתי אליהם אני אנסה גם את האתר האמריקאי שלהם ואקווה לטוב...
 

סהר דוד

New member
אני משוכנע שזו בעיית חומרה.

משהו במעגל היציאה של האוזניות. יתכן ולעיתים המכשיר סובל מפגם כלשהו הגורם לזליגת מתח חשמלי גבוה מהנדרש לאוזניה הימנית. אוזניה לא מתחממת.. אם מגיע זרם גבוה מדי - הסליל פשוט נשרף. (אלו חוטי נחושת דקים מאד מאד ורגישים לעליות מתח) אם זה קורה 4 פעמים ברציפות - זו כנראה הבעיה וחייבים לתקן את המכשיר.
 

מנגר 4

New member
הבעיה שהוא כבר לא באחריות ../images/Emo4.gif

למרות שהבעיה כמובן התחילה הרבה לפני תום האחריות. פשוט לוקח זמן להבין איפה הבעיה (כמו שכבר כתבתי קודם) מנסיוני עם באג אין סיכוי שהם יסכימו לטפל במכשיר שכבר לא באחריות (המכשיר בן שנה וחצי)... אפילו תמורת תשלום הם לא יסכימו (ושוב, למרות שהבעיה התחילה בערך אחרי חצי שנה בערך) התכנון שלי הוא לכתוב מכתב ל COWON ולקוות לטוב (אני יודע שאם היה מדובר בלוג'יטק לדוגמא לסיפור היה ב 100% סוף טוב...) בינתיים לא מצאתי אפילו איזה שהוא מייל של COWON בשביל לפנות לשירות לקוחות שלהם או משהו בסגנון.
 

מנגר 4

New member
פניתי ל COWON דרך האתר שלהם.

נקווה לטוב ... אם יהיה מה לעדכן אני אכתוב פה (אם זה מעניין מישהו
)
 

מנגר 4

New member
תשובת COWON המאכזבת מאוד ../images/Emo4.gif

הם ענו לי תשובה סטנדרטית כזו שכתובים בה הטלפון והכתובת של היבואן והפנו אותי לשם... (תוך כדי ציון שאם המכשיר לא באחריות תהיה עלות כספית והם לא יודעים כמה היא תהיה) הם התעלמו לגמרי מההסבר שכתבתי להם על הבעיה וחוסר היכולת להבין את הבעיה בזמן תקופת האחריות... על השרות ה"נפלא" של באג אין יותר מידי מה לסמוך ולפי מה שאני יודע אין טעם לגשת לשם בכלל (שמעתי לא פעם אחת שהם לא מוכנים בכלל לקבל מכשירים שהם היבואן שלהם אם אין אחריות... אפילו תמורת תשלום ולמרות שהבעיה שלי התחילה באמצע תקופת האחריות) בהחלט התאכזבתי מ COWON . הייתי מצפה מחברה רצינית ליחס קצת יותר הוגן כאשר יש בעיה עם מוצר שלה
 

מנגר 4

New member
איך בדיוק??

מה הם יכולים לעשות? זה כולה פורום של אנשים שיש להם נגנים של החברה...
 

יאיר B

New member
ברוך הבא לעולם ../images/Emo10.gif

כל החברות הגדולות עושות בעיות עם נושא השירות. ראה מה אפל עושה כאשר מתגלות בעיות בנגנים שלה (מאימת על אנשים שלא יספרו, תובעת בבית משפט, מתכחשת וכו'). זה ככה בכל החברות. סיפור על איריבר: היתה בעיה עם נגן שלהם, בעיה עם כיבוי דיסקשיח וצריכת חשמל גבוהה עקב כך. התלונות על זה עלו בכל הפורומים כולל במיסטיק ריבר - צעקות על זה עד השמיים. איריבר התעלמה באלגנטיות (אמרו שיתקנו קושחה כשיתחשק להם). אחרי 3 עדכונים הוציאו עדכון שטיפל בבעיה. היו בעבר עוד כמה סיפורים כאלה עליהם. יכול להיות שכשחברה גדלה מאוד, "עולה לה השתן לראש" והם מתחילים לשים "פס" על הלקוחות שלהם
(מצד שני אני לא בטוח שאני רוצה שאיאודיו תגיע למצב שבו איריבר נמצאת כיום).
 

מנגר 4

New member
חבל שזה ככה ../images/Emo10.gif

אחרי סיפור כזה יהיה לי קשה מאוד לקנות שוב מוצר של COWON. התשובה שלהם הייתה פשוט מזלזלת (כאילו הם בכלל לא קראו את מה שכתבתי להם ופשוט ענו תשובה אוטומטית) לגבי השירות, עצוב מאוד שזה ככה... כל סיפור כזה רק גורם לי להעריך את לוג'יטק יותר ויותר...
 

מנגר 4

New member
בהחלט...

סביר להניח שאם הם היו מייצרים נגנים הם היו איכותיים ביותר כמו כל דבר שהחברה הזו מייצרת. ובשירות מדהים כמו שלהם לא נתקלתי בשום חברה ובקשר לנגן, המצב כרגע (אחרי שנה וחצי של שימוש בלבד ) הוא שאח שלי תקוע עם אוזניה ימנית לא מתפקדת (ועוד 3 זוגות אוזניות הרוסים), ועם נגן תקול. לא קניתי נגן מדבקה סיני בגרוש וחצי ואני לא חושב שזה צריך להיות המצב ... חבל מאוד
הנקודה היא שתקלות תמיד יכולות לקרות, השאלה היא מה היחס ואיך מטפלים בתקלות האלו. ופה COWON נכשלו וכנראה איבדו אותי בתור לקוח (ויש לי עוד דוגמא לשירות מעולה מצידה של ASUS ... זה לא רק שלוג'יטק מושלמים
)
 

Word Up

New member
../images/Emo6.gif

זה מה שקורה כשלומדים על דברים מווינט
רוצה לשמוע כמה סיפורים על התמיכה של אפל? 1. אח שלי קנה מקבוק פרו לפני שנה וחודשיים, והסוללה התקלקלה חודש אחרי שנגמרה אחרי האחריות. הרמתי טלפון לאפל ארה"ב[שם נקנה המכשיר] וסיפרתי להם על מה שקרה ונתתי להם את פרטי המחשב, ואחרי חצי שעה של שיחה שלחו סוללה חדשה[לא לישראל כמובן, אבל זה הסתדר, כי בדיוק היה מי שיביא את הסוללה מארה"ב]. 2. סטודנט בארה"ב, שלח מייל לסטיב ג'ובס שם הוא אמר כמה הוא אוהב את מוצרי אפל, אבל התלונן על המחיר הגבוה של חבילת הפיינל קאט[אגב, היא הוזלה כבר מאז], ואמר שהוא כסטודנט לא יכול להרשות לעצמו לקנות את החבילה. נחש מה קרה? שלחו לו את החבילה הביתה. אני בטוח שתוכל למצוא עוד הרבה סיפורים ברשת.
 
למעלה