נפטר החייל שנפצע אנושות אבריו נתרמו

הדסהש1

New member
נפטר החייל שנפצע אנושות אבריו נתרמו

להשתלה..יהי זכרו ברוך..

 

יוליקה

Member
מנהל
עצוב. משפחה אצילה שהצילה אחרים.

כואב לקרוא על קורבנות תמימים...
אך מרגיז אותי יותר פיגוע הדריסה מאתמול.
בצומת תפוח. הרי הניחו בטונדות להגנת החיילים מדריסה...
אז במקום לעמוד מאחורי הבטונדות הם עמדו על הכביש לפניהם....
לדעתי כל חייל שעמד שם ולא נפגע... צריך להעמידו לדין על הפרת
משמעת.
 
נכון, זה מיד בלט לעין

הזילזול הזה של הצעירים בהוראות הצבא, מתווה לזילזול בכל מתווי החיים ואחר כך אנחנו רואים את התוצאות.
לא פחות אשמים ההורים בבית והמפקדים בצבא שלא מחנכים את הדור להתנהג, לא רוצים להיראות רעים ומפספסים את הדור למעשה כשלא מתעקשים על התנהגות נאותה.

 

מינהר

New member
בעניין זועבי השקרנית- המשפחה שלה לא הבעיה. יש לה תומכים

בין אנשי העסקים הערבים שמממנים אותה, ויש לה מצביעים במפלגה שלה ובציבור הערבי, שאוהבים מה שהיא עושה. היא כלבה, ומי שתומך בה מיהו?
 
דרעי: מקצה 20 מליון לקברי צדיקים (ידיעות)

תעשיית השקר והנוכלות הדתית ממשיכה לפעול על חשבון הגב של המיסים החילוניים.

בצעירותי חרשנו את הארץ ברגל ובעיקר את הגליל. 98% מ-"קברי הצדיקים" לא היו קיימים בכלל.
הולכים ובונים מבנה עם כיפה וקובעים שזה קברו של הצדיק מוישה זוכמר.....

זו פשוט גניבת דעת ועוד פטנט להיות בשליטה ולעשות כסף מציבור מאמין טיפש דיו להאמין באמור.

למשל
1.
קבר רבנו בחיי, אין שם שום קבר אלא סלע ומעליו המבנה עם הכיפה.

2.
קבר רבי עקיבא בטבריה.
הגעתי לשם ויש כמובן מבנה עם כיפה בצבע תכלת ובפנים שום דבר חוץ מסלע שיש בו פתח מסוגר בסורג.
שאלתי היכן הקבר והצביעו על הפתח בסלע. בטרם הספיק מישהו לחשוב, רכנתי והארתי פנימה עם פנס רב עוצמה שבידי ומסתבר שמדובר בגומחה בעומק 30 ס"מ בערך. לא קבר ולא בטיח.
כולם זעמו עלי שגיליתי את האמת ואמרו שאם לא אסתלק אני אוכה מכות רצח (כן, במילים הללו).
והרי כל בר דעת יודע היטב שרבי עקיבא עונה בשוני ואחרי מותו תלמידיו חטפו את הגופה ורצו במעלה ההר וקברו את הגופה כדי שהאוייב לא יתעלל בה.
במקום הוקם ישוב שהערבים קראו לו "מנצור אל עקב" (משמר עקיבא) רק מקום הקבר לא נודע כיוון שכנראה היה נתק בשלשלת יודעי המיקום.

3.
המערה בפקיעין בה הסתתר 13 שנה רבי שמעון בר יוחאי ובנו, מספרים שישבו בחול כדי שבגדיהם לא יתבלו, אכלו חרובים מעץ החרוב ושתו מים מהמעין שליד המערה.
אז ככה: אין מעין ליד המערה אלא למטה בכפר, החרוב זה זכר שאיננו מניב פירות, המקום הוא מיסלע ואין שם חול, "המערה" היא גומחה בעומק כמטר וממנה מתפצלות שתי גומחות בעומק 30 ס"מ.....

4.
קבר שמשון הגיבור ואביו מנוח ליד בית שמש.
מדובר בשקע בעומק כמטר וחצי ואין שום קבר. מספרים שזו המצאה של פדידה מבית שמש.

5.
קבר דוד המלך בהר ציון ירושלים
מתחת לקבר מצאו ארכיאולוגים את קברו של הלורד רגנסבורג הצלבני
6.
קבר אבנר בן נר ליד נס הרים
במקור קברו של אחמד רחמן מייסד כת מיסטית חלאוואתיה רחמאניה בחברון
7.
קבר יהושע בן נון בגליל
זה קברו של נבי יושע השיעי מלבנון
קבר נוסף קיים בכפל חארס בנפת חברון
8.
קבר כלב בן יפונה
הוא קבר אחמד א-רחמן
9.
קבר דן בן יעקב באשתאול
קבר ערבי לא ידוע של מי (המצאה של פדידה מבית שמש)
קבר נוסף דן בן יעקב
הוא קברו של שייח חאדה בנחל דאנה ליד התבור.
10.
חנניה בן עקשיה
קבר אבו זינה
11.
קבר אבא חלפתא
קבר אבו-אל חאג'ר אלעזרק
12.
קבר רבי יעקב דכפר חנין
שייך לבנאת יעקב
13.
חבקוק הנביא
אין שם שום קבר, ממול מתחת לעץ קבר שייח חסן
14.
קבר מרדכי ואסתר
סתם ערימת סלעים (והרי ידוע שהם קבורים בפרס)
15.
קבר הנביא ראובן (נבי רובין)
קברו של שייח תימראז אל שרפי מושל עזה מ-1438
16.
רבן גמליאל יבנה
קבר שייח אבו הוריירה
17.
קבר שייח איברהים בחולון
קבור חמור
18.
קבר שמעון הצדיק בביתוניה תחתית
קבר של סוס בשם זה
19.
קבר יונתן בן עוזיאל
במקור קברו של שייח עבד (אני עד לכך שזה היה הקבר)
20.
קבר מתתיהו החשמונאי
משלט 217 הוא קבר שייח ג'רבאווי
21.
קבר נבי דחי אבן כליפה אל כלבי בגבעת המורה
טוענים שזה קברו של כלבא סבוע אבי רחל אשת רבי עקיבא
המקומיים מתנגדים באמירה שזהו אמנם קברו של השייח.

רוצים עוד?
הרשימה ארוכה מאוד.
כמו למשל שהספרות הדתית (ראה הספר על קברי צדיקים בגליל) קובעת שכלי בית המקדש נמצאים במערה ליד עין כחל ושומרים המערה הצדיקים: רבי עזריקם,אבי סמא, רבי עקביא בן מהלל, ורבי אדמון, ורבי ציון, רבי ינאי, רבי אושעיא דמן חבריא, רבי עוקבא, ורבי לויטס איש יבנה.

אין שום מערה שיש בה משהו ואין קברי צדיקים לפי הרשימה.
באופן מוזר, משום מה , רוב "קברי הצדיקים" נמצאים קרוב מאוד לצפת...... (שיהיה קל להגיע?)

ועל השקרים העלובים הללו הולך דרעי להוציא 20.000.000 שקלים, כאשר תפקידו החדש הוא הפריפריה (ישובים שסובלים מהזנחה) ופיתוח הנגב (החקלאות שפושטת שם רגל) והגליל (התיישבות).

אז על זה הוא הולך לבזבז 20 מליון שקלים ? על דברי ההבל הללו ?
עבריין נשאר עבריין.

 

יוליקה

Member
מנהל
נכון מאד. בעלי סיפר לי

שהיה מנכ"ל משרד הדתות בשם כהנא (לא הרב כהנא...)
שסמוך להקמת המדינה קבע את קברי הצדיקים לפי שמם שמזכיר משהו יהודי...
וכך נולדו קברי הצדיקים שרובם הם קברי שייחים ערבים...
 

מינהר

New member
יוליקה ומאיר, זה לא ממש חשוב אם יש קבר צדיק

יהודי, או אלה מעשיות. מטרת ההקצבה היא לתת פרנסה לאנשי שלומו של דרעי.
ואם במקום אומן באוקראינה וקבר אבו חצירא במצרים יסעו אנשים לבקר אתרים בארץ-- מה רע בזה?
הייתי בפקיעין- טיול נחמד. מה אכפת לי אם רשב"י הסתתר במערה שם או לא.
 
יש כאן כמה נושאים

1.
הוצאת כספים בטענות שווא, כיוון שאף אחד ממבני השקר הללו איננו זקוק לאיזה שיפוץ או בדומה , הם מתוחזקים על ידי מאמינים סומים שמאמינים לסיפורי אלו שממציאים אותם. (כל מה שצריך זה מידי פעם פח צבע...)
2.
הוצאת כספי ציבור לטובת פרנסת בטלנים שמתפרנסים על בטלנותם על חשבון אחרים , כמו אלפי משגיחי הכשרות למינייהם והממונים בכח.
3.
הפצת השקרים והמצאות על הקברים הללו שלא היו ולא נבראו ואין בהם שום "צדיק" אלא סתם מקום לבזבז בו את כספי הציבור.
4.
זו עוד הוכחה לערימת ההוכחות כאשר היא מסתכמת באמירה שהדת היא אופיום למאמינים. (השיבוש מכוון).
"אכן, הדת יכולה להפוך את ההכרה הנוראה של השעבוד לנסבלת, על ידי כך שהיא מרוממת אותה עד שהיא נעשית למוסר כליות, שבו חדל הכאב ו[כך] נעלמת כל תגובה נגד הרעות החולות – ממש כפי שמורפיום עושה שירות טוב לחולים במחלות כואבות. [לשון אחר] האמונה במציאות לא-ממשית[, מזה,] ובחוסר הממשות של המציאות הקיימת[, מזה,] עשויה בהחלט להביא [את האדם] לחוסר-הכרה בהמי, ולגרום [לו] להתפרצות רגשות מאושרים, ובכך לגאול, באופן פאסיבי, את הסובל [מן הכאב הנורא שבו הוא שרוי] , אך היא (האמונה הדתית) אינה מסוגלת להעניק לו [לחולה] את האנרגיה הפעילה, את כוח הגברא ואת הביטחון להתקומם כנגד מזלו-הרע ולשחרר עצמו מן הרעות החולות [של המציאות]".
קארל מרכס

5.
אף אחד לא יבוא מחו"ל לבקר קברי שום דבר בארץ, העובדה שזה לא קורה אפילו לקבר הרמב"מ הנמצא מרכז טבריה, קבר שהוא מהקברים הבודדים שהם נכונים.

 
"דר' קווין - רופאה במערב"

הסידרה הזו בערוץ 29 בהוט, היא פשוט מדהימה.
מסופר על עיירה זעירה במערב הפרוע שחיה כמובן חיים פוריטאנים מאוד במאה ה-19, שם הרופא מת ובמקומו מגיעה רופאה (רופאה אשה בזמנים ההם? לא נשמע כדבר הזה).

ההרפתקאות שמוצגות בסידרה משלבות בן ההתרחשויות במערב הפרוע לבין חיי עיירה ובין חיי רופאה בעיירה (כשאמרו לה בזילזול "את רק אשה", אז היא ענתה:"אני לא אישה, אני רופאה").
הרופאה חיה עם שלושה ילדים שאמם מתה והם נשארו אצלה והיא מתייחסת אליהם כילדיה, וחבר שהוא חצי לבן וחצי אינדיאני (מאוחר יותר בעלה).

בפרק האחרון ששודר (כל יום ב'-ו' בערב או למחרת בצהרים) מקבלת דר' קווין (המכונה "מייק" כיוון ששמה הפרטי מיקלה [מיכאלה]) כמה ארגזים עם ספרים שהוריש לה אביה. היא מחליטה להקדיש את הספרים כספריה לאנשים בעיירה ומקימה ספריה ציבורית.

אנשים שונים היה להם מה לאמר על הספרים (הטוען הגדול נגד הספרים, הוא הספר שהוא גם ראש העיר אבל לא יודע לקרוא...) וטוענים שיש בהם סיפורים לא מוסריים, דברים שנוגדים את הדת, ואפילו כתוב על השטן.
כמובן שהכומר תמך בסגירת הספריה כדי שלא יקראו משהו אחר שאיננו ספרות קודש, והיתה הצבעה והספריה נסגרה עד בירור איזה ספרים אפשר להשאיר , ובינתיים הדלת נאטמת בקרשים.
אצלה במשפחה זו היתה מכה כייון שכולם קוראים ויודעים את הערך של ספרים.

דר' מייק מחליטה להעביר את הספרים לחדר במרפאה שלה שם אף אחד לא יכול לאמר לה מה לעשות עם הספרים. היא מגיעה עם המשפחה לספריה, שולפים את הקרשים ומתחילים להעמיס את הספרים לארגזים ולהעלותם לעגלה, וממש לפני סיום כבר כל העיירה היתה שם כשאנשים צועקים שאסור להתיר ספרים שעוסקים בזימה ובשטן.

כמובן שמיד בארץ ללא חוקים, לוקחים האנשים את הארגזים, עושים ערימת ספרים והספר/ראש העיר האנאלפאבת מצית את הערימה.
המשפחה מיד נחלצת לכבות את האש, מה שלא מונע מחלק מהספרים להישרף בחלקם.
הם לוקחים את הספרים למדשאה סמוכה ופותחים אותם כדי ליבשם בשמש, בינתיים דר' מייק נתקלת בספר עם כריכה שחורה.
היא לוקחת אותו לכנסיה שם מרוכזים כל אנשי העיירה כי זה יום ראשון, נכנסת עם הספר ביד ומצהירה שאמנם הכומר צודק.
כולם תמהים.

היא אומרת שאסור להחזיק ספר כזה אצל האנשים, ספר שמספר על מי שנשוי לשתי נשים, בנות ששוכבות עם אביהן, אדם שמסר את אשתו כפילגש, אב שרוצח את בנו, אח שרוצח את אחיו, שבו כתוב החוק שלאב מותר למכור את בתו, שאלוהים עשה עיסקה עם השטן, שמפקד שלח את אחד הקצינים לקרב כדי שיוכל להתעסק עם אשתו וכו וכו.

האנשים מזועזעים לשמוע שזה מה שכתוב בספר שבידה והכומר אומר לה שאם כך שתתן לו את הספר מיד , כדי שאיש לא יקרא בו את המסופר בסיפורים מזעזעים אלו.
דר' מייק מוסרת לו את הספר.
פניו של הכומר מחוירים והוא עומד להתעלף.

וכאן הפואנטה של כל הסיפור:
כולם שואלים את דר' מייק איזה ספר זה? מהו שמו של הספר הנורא הזה?
היא משתהה בתשובה והם צועקים, ואז היא עונה להם בשקט:
"דה הולי בייבל" (התנ"ך הקדוש).....
ויוצאת מהכנסיה.

מאוחר יותר מצטרף הכומר לעזור למשפחה לייבש את הספרים, וראש העיר (שלומד לקרוא בהסתר) אומר שהספריה תחזור למקומה , שניהם מבינים שפעלו לא נכון.
אני מהקטע הזה נהניתי.

 
אין שום גדולה בספר הפועל נגד אנשים

הרוב המוחלט של הסיפורים עוסקים רק באירועים שליליים כשהמוטו המרכזי שלהם הוא שמי שיפעל בניגוד להוראות "החבר הדמיוני" ייענש בעונשים שונים החל: מתליה, שריפה, רגימה באבנים, הטבעה, מוות בחרב וכו.

אין שום גדולה בספר הקובע חוקים שהציבור לא יכול לעמוד בהם , כותב רק על רע ומה ייעשה למי שיעשה "הרע בעיני אדוניי",

אין שום גדולה בלקחת ספר שירים יפה כמו שיר השירים, לוקחים ממנו אמירות יפות והופכים לחוקים שליליים. (שיער נשים, קול נשים)

אין שום גדולה בספר שעוסק כל כך הרבה במין . יש פרק שלם בתורה העוסק בלמי מותר לקיים יחסי מין עם מי.....

אין שום גדולה כאשר האחרון מחמשת הספרים בתורה עוסק רק בחזרה ושינון מה שהיה כתוב בספרים הקודמים ומדגיש כל פרק לפי שלושה חלקים ידועים:
א. מה האירוע
ב. הטבות - במה יזכה מי שיפעל לפי רצון "החבר הדמיוני"
ג. עונשים - מה וכמה רע יהיה למי שלא יפעל לפי ההוראות.

אין שום גדולה שכל הספר באופן עיקבי עוסק בהדרת נשים והשפלתן.

אין שום גדולה בספר שמספר סיפורים הזויים ללא שום ראיה, אפילו לא אחת, הכל שייך לפסטיבל מספרי סיפורים של התנ"ך (לא של גבעתיים, שם אנשים מדברים על אירועים שקרו).

אין שום גדולה בכל מיני סיפורים של אנשים שקוראים לעצמם "נביאים" וגם הם ממציאים סיפורים בלי סוף.

בוודאי ובוודאי אין שום גדולה למה שמתייחס להוות חלק לא נפרד מהתנ"ך, ואלו מליארדיי הפרשנויות של מליוני הפרשנים שאיש לא הסמיך אותם לפרש, עד כדי כך שכל אדם מרשה לעצמו לפרש פירושים משלו, פרשנים שרבים מידי סותרים אחד את השני, ועושים צחוק מכל התנ"ך הזה.....

 

מינהר

New member
מאיר, הספר הוא רק ספר. הפרשנים שבונים

עליו לצרכיהם הפסולים הם המרושעים.
 
מאיר, ראיתי את הקטע

ואתה צודק. הוא מצויין. משום שהתנך לא שונה מכל ספר אחר. יש בו הכול. ואני חשבתי שמי ששורף ספרים ישרוף גם בני אדם (אמר את זה היינה). דווקא הסדרה הזאת חביבה עלי. למרות שלפעמים היא מרגיזה אבל אז אני מזכירה לעצמי שהיא מתארת את המאה ה-19.
 
למעלה