הטיפ השבועי החדש כבר כאן!
צהריים טובים,
בשבוע שעבר התייחסתי לרשימות תפוצה, ומה הדבר הראשון שצריך לעשות כדי להתחיל לבנות רשימת תפוצה.
הטיפ של היום מהווה המשך והוא בנושא של שיתופי פעולה והחלפת מתנות
אוקי, הקמנו את התשתית הטכנית לאיסוף הלידים, הכנו מתנה חינמית שווה ביותר והעלנו טופס הרשמה לאתר שלנו ולא שכחנו לשים אותו במקום בולט.
אבל זה לא מספיק. כדי שהרשימה שלנו תגדל בצורה עקבית רק בעזרת הטופס שבאתר, יהיה עלינו להביא תנועה רבה אליו, וגם אז אחוזי ההמרה לא יהיו גבוהים, כיוון שבעמוד הבית שלנו ישנן הרבה הסחות, שמפאיעות לגולש למלא את הטופס (אני לא אכנס עכשיו לתורה השלמה של בניית דף נחיתה)
אז בכל זאת, מה עושים כדי להגדיל את כמות הנרשמים?
ישנן 2 דרכים יעילות לעשות זאת:
הדרך הראשונה: החלפת מתנות - מוצאים בעלי עסק בתחומים משיקים, שהקהל שלהם יכול להתעניין במתנה שאנחנו מציעים, ולהיפך. בעל העסק השני שולח מייל לרשימת התפוצה שלו ובו הוא ממליץ להם להירשם לקבלת המתנה שלנו, ואנחנו עושים אותו דבר בדיוק לרשימה שלנו.
חשוב להדגיש שבעל העסק השני צריך לנהל את רשימות התפוצה שלו בצורה חוקית, ובאמצעות מערכת לניהול רשימות תפוצה.
הדרך השניה: השתתפות כאורחים בוובינרים (הרצאות אינטרנטיות) של בעלי עסק מתחומים משיקים. בדרך זו, בעל העסק מזמין את הרשימה שלו להאזין לוובינר שבו אנחנו מתארחים כנותני תוכן בעל ערך לאותה רשימה. בתמורה, אנחנו מקבלים את רשימת הנרשמים לוובינר וכך מגדילים את הרשימה שלנו באופן מיידי.
כמובן, שבמקרה ויש לנו רשימה, כדאי מאוד ליידע אותה על הוובינר שבו אנחנו מתארחים. זה יפתור שני צרכים עקריים:
1. הרשימה שלנו תקבל מאיתנו תוכן בעל ערך, כמו גם מהשותף שלנו לוובינר.
2. השותף שלנו לוובינר יוכל להגדיל את רשימתו באמצעות אלו שנרשמו לוובינר מהרשימה שלנו.
מקווה שהטיפ השבועי סייע לכם בייעול השיווק האינטרנטי שלכם.
מוזמנים להגיב ולשאול שאלות
המשך יום נעים,
אסף