פינת Tip |&Tools

sitesuccess

New member
פינת טיפים וכלים חדשה

בוקר טוב לחברי הפורום,

שמי אסף, ואחת לשבוע בימי חמישי, אפרסם טיפ שייעל לכם את השיווק באינטרנט.

אבל לפני כן, כמה מילים עלי:
אז כאמור שמי אסף, ואני בעלים של עסק המספק שירותים טכניים וביצועיים למשווקי אינטרנט.
מכיוון שזו לא פינה פירסומית אעבור ישר לטיפ הראשון

אני רוצה להתחיל מאחד מעמודי התווך של השיווק באינטרנט - רשימת תפוצה
יש הטוענים שהכסף נמצא ברשימה, ואני בהחלט מאמין בנכונות הטענה הזו. הניסיון מלמד שקל יותר למכור ללקוחות קיימים מאשר ללקוחות חדשים.
למי שטרם נחשף לרשימות תפוצה (יש כאלו?) - רשימת תפוצה היאר רשימה של גולשים שהשאירו את שמם וכתובת המייל שלהם, בתמורה למתנה כלשהי שניתנת להם אחרי ההרשמה, ובמטרה לקבל מכם דיוור תקופתי עם תוכן וערך איכותי.
לאחר השארת הפרטים, אותם גולשים הופכים בעצם ללקוחות פוטנציאלים, שניתן למכור להם מוצר או שירות של העסק בכל נקודת זמן.

אז איך בונים רשימת תפוצה?
בניית רשימת תפוצה היא תורה שלמה, אבל ישנם מספר דברים בסיסיים שחייבים לעשות כאשר רוצים לבנות רשימת תפוצה.

הדבר הראשון: חייבים להתחבר למערכת יעודית לניהול רשימות תפוצה. אסור בתכלית האיסור להשתמש בתוכנות הדואר הרגילות (אאוטלוק, ג'ימייל, וואלה וכדומה) למשלוח מיילים לרשימת תפוצה. צורת שליחה זו אינה עומדת תנאי חוק הספאם ועלולה לחשוף אתכם לתביעות.
אז קודם כל, התחברו למערכת יעודית לרשימת תפוצה.
בארץ ישנן מספר מערכות, והנפוצות הן רב מסר ושלח מסר.

אחרי שהתחברתם למערכת כזו והכנתם מתנה חינמית, צריך להתחיל לאסוף את הלידים.
הדבר הבסיסי ביותר הוא לשים טופס הרשמה בכל עמודי האתר, וכך לאפשר לגולשים להירשם מכל עמוד שהם נחתו בו.
אני יודע, זה נראה מאוד טריוויאלי, אבל באופן מפתיע ישנם בעלי עסקים, שיש להם אפשרות טכנית לאסוף לידים (מחוברים למערכת יעודית), אבל עדיין לא שמים טופס הצטרפות באתר. ואני שואל - "איך אתם מצפים שאנשים יצטרפו?"

הטיפ שלי בנושא זה הוא שימו את טופס ההצטרפות מול העיניים של הגולש. אל תגרמו לו לגלול את העמוד למטה ולחפש את הטופס. זה לא יקרה ואחוזי ההמרה יצנחו פלאים.

טיפ נוסף: צרו טופס הרשמה שימשוך את העין של הגולש ויגרום לו להכניס את הפרטים שלו.

וטיפ אחרון להפעם: המתנה החינמית שלכם חייבת להיות בעלת ערך גבוה, כדי לשכנע את הגולש להשאיר את הפרטים שלו אצלכם ו"לשלם" לכם בזמן שהוא ישקיע בקריאה/צפיה/הורדה/או כל פעולה אחרת של המתנה שאתם מציעים לו.

אני מזמין אתכם לשאול שאלות ולהגיב.

להתראות בשבוע הבא
 

sitesuccess

New member
הטיפ השבועי החדש כבר כאן!


צהריים טובים,

בשבוע שעבר התייחסתי לרשימות תפוצה, ומה הדבר הראשון שצריך לעשות כדי להתחיל לבנות רשימת תפוצה.

הטיפ של היום מהווה המשך והוא בנושא של שיתופי פעולה והחלפת מתנות

אוקי, הקמנו את התשתית הטכנית לאיסוף הלידים, הכנו מתנה חינמית שווה ביותר והעלנו טופס הרשמה לאתר שלנו ולא שכחנו לשים אותו במקום בולט.

אבל זה לא מספיק. כדי שהרשימה שלנו תגדל בצורה עקבית רק בעזרת הטופס שבאתר, יהיה עלינו להביא תנועה רבה אליו, וגם אז אחוזי ההמרה לא יהיו גבוהים, כיוון שבעמוד הבית שלנו ישנן הרבה הסחות, שמפאיעות לגולש למלא את הטופס (אני לא אכנס עכשיו לתורה השלמה של בניית דף נחיתה)

אז בכל זאת, מה עושים כדי להגדיל את כמות הנרשמים?

ישנן 2 דרכים יעילות לעשות זאת:

הדרך הראשונה: החלפת מתנות - מוצאים בעלי עסק בתחומים משיקים, שהקהל שלהם יכול להתעניין במתנה שאנחנו מציעים, ולהיפך. בעל העסק השני שולח מייל לרשימת התפוצה שלו ובו הוא ממליץ להם להירשם לקבלת המתנה שלנו, ואנחנו עושים אותו דבר בדיוק לרשימה שלנו.
חשוב להדגיש שבעל העסק השני צריך לנהל את רשימות התפוצה שלו בצורה חוקית, ובאמצעות מערכת לניהול רשימות תפוצה.

הדרך השניה: השתתפות כאורחים בוובינרים (הרצאות אינטרנטיות) של בעלי עסק מתחומים משיקים. בדרך זו, בעל העסק מזמין את הרשימה שלו להאזין לוובינר שבו אנחנו מתארחים כנותני תוכן בעל ערך לאותה רשימה. בתמורה, אנחנו מקבלים את רשימת הנרשמים לוובינר וכך מגדילים את הרשימה שלנו באופן מיידי.
כמובן, שבמקרה ויש לנו רשימה, כדאי מאוד ליידע אותה על הוובינר שבו אנחנו מתארחים. זה יפתור שני צרכים עקריים:
1. הרשימה שלנו תקבל מאיתנו תוכן בעל ערך, כמו גם מהשותף שלנו לוובינר.
2. השותף שלנו לוובינר יוכל להגדיל את רשימתו באמצעות אלו שנרשמו לוובינר מהרשימה שלנו.

מקווה שהטיפ השבועי סייע לכם בייעול השיווק האינטרנטי שלכם.
מוזמנים להגיב ולשאול שאלות

המשך יום נעים,
אסף
 

sitesuccess

New member
אני משתדל לעשות באופן קבוע

לצערי לא תמיד אני מצליח...

מכיוון ש"נאה דורש נאה מקיים" אשמח לעשות ובינר משותף עם מי מבאי הפורום שתחום העיסוק שלו משיק לשלי
 
והפינה השבועית :)


והפעם טיפ שקשור ל...סטאטוסים מתוזמנים בפייסבוק.

*סטאטוס מתוזמן מאפשר לכם לעשות סטאטוסים מרוכזים למידע שברצונכם להעביר -לעשות זאת בזמן שנוח לכם וזה יפורסם בזמן שתבחרו
*כלי זה מאפשר לכם לנהל את הזמן בשליטה מראש ותזמון מראש

זה אפשרי כרגע רקבדפי עסק .

כשאתם רושמים סטאטוס בדף עסק שימו לב לסימן ה
שמופיע מתחת למלל
ב
אתם יכולים להכניס זמן עתידי,שעה עתידית,יום עתידי ....

ראו דוגמא בתמונה

המלצתי :

להחליט על יום בשבוע שמקדישים שעה לנושא
לשבת במסודר ולעלות סטאטוסים מקצועיים מתוזמנים
שירוצו כל השבוע וימנפו את הדף עסק
וזה יחסוך לכם ,זמן התנהלות במדיה חברתית ,שתוכלו לנצל לדברים אחרים -ועדין השיווק שלכם בפייסבוק יעבוד ...
 
למעלה