משחק הפנטזיה

משחק הפנטזיה


קוונדיש ניצח בפעם השלישית במרוץ השנה והעניק לשניים שנתנו בו אמון נקודות יקרות נוספות.
ecoride1 ממשיך להוביל במשחק עם 526 נק', במקום השני נמצא skicker עם 460 נק' ובמקום השלישי (הראשון מבין נטולי הקוונדיש), rubber duck עם 338 נק'.
 
ועוד כמה מילים על קטע 6

מה מספרת רשימת הניצחונות של מרק קוונדיש מאז טור 2015?
בטור 2015 הוא ניצח בספרינט אחד בקטע 7. בהמשך השנה לא נרשמו לו ניצחונות.
ב-2016 הוא עבר לדימנשן דאטה. בטור של קאטאר הוא אמנם ניצח בדרוג הכללי, אך ניצח רק בקטע 1 מתוך 4 קטעים שהסתיימו במיאוצים (בשלושת האחרים ניצח אלכסנדר קריסטוף מקטיושה).
בטור של קרואטיה, ניצח במיאוץ אחד והפסיד שלוש פעמים במאוצים לג'אקומו ניצולו מטרק סגפרדו.
בטור של קליפורניה הוא ניצח במאוץ בקטע 1.
כלומר, מהטור לפני שנה ועד הטור השנה הוא ניצח ב-3 קטעים במרוצים שלא נחשבים מהשורה הראשונה (אולי להוציא את קליפורניה). לא ידוע לי שהיה פצוע בתקופה זו והמעבר שלו לדימנשן דאטה היה נראה כמו המעברים של טיילר פראר ומתיו גוס לקבוצה זו, מעבר של ספרינטרים שתהילתם כבר מאחוריהם.
אבל קוונדיש הראה שמוקדם מדי להספיד אותו ובכל המאוצים שניצח השנה בטור הוא ניצח בזכות ולא בחסד: לא הייתה נפילה שסילקה חצי מהספרינטרים ולא חסמו את מתחריו. נכון לרגע זה בטור דה פראנס - הוא פשוט המהיר מכולם.

צורת הרכיבה של הדבוקה היום הייתה מאוד מאכזבת. מספר קבוצות חזקות רכבו בקדמת הדבוקה והורו לשאר הדבוקה לא לתקוף ולא לרכוב מהר מדי, אולי כדי למנוע סכנת נפילות בכבישים הצרים. לא ברור לי למה הקבוצות הזוטרות נכנעות לתכתיבים הללו. יש קבוצות שאין להן ספרינטרים ואין להם רוכבי דרוג כללי. מה שיש להם לעשות כדי לקבל חשיפה ואולי גם הישגים ספורטיביים הוא להיכנס לבריחות. אין שום סיבה שבקצב צב כמו שהיה היום, קבוצות כאלו ינסו להוציא בריחה כשנשארו עוד 30 ק"מ לסיום. לא ירד היום גשם, לא היה חמסין, לא היו נפילות שהיה צריך לחכות להן. סתם רכבו לאט כי ככה החליטו.
 

nachshon4

New member
קבנדיש מדהים, לא פחות

מסכים עם מה שכתבת, היה נראה כמו מאיץ שזמנו עבר. בעיקר עם עלייתו של מרסל קיטל, שכבר היה נראה שבלתי אפשרי לנצח אותו כל פעם שהוא פותח מבערים.
אם הקשבתי טוב, הפרשנים של יורוספורט מנסים ליחס את השיפור של קבנדיש לאימונים שלו על המסלול לקראת האולימפיאדה. לא יודע כמה זה נכון.
הנצחון היום היה גם של נסיון וחוכמה, הוא ישב על קיטל בזמן הקריטי, ושמר כוח, שבסופו של דבר השתלם לו בעקיפה.
 

daskarov

New member
אתמול הוא היה הכי איטי... וניצח

קאב עשה 73.3.
קיטל - 73.9.
מקליי - 73.4.
זה נמדד ע״י דיימנשן דאטה שהם המודד הרשמי בטור. מה שכן, קאב היה הכי מהיר הכי קרוב לקו הסיום כשקיטל נגמר.
ספרינטים זה קודם כל תזמון. עם הבטחון שיש לקאבנדיש עכשיו הוא כמעט שלא טועה, וזה מדהים כי לא תמיד יש לו רכבת עד ה 200 האחרונים.
שלבים עם סיום בספרינט יכולים לשעמם אבל אומנות הספרינטים בעיני יותר מענינת מרכיבה בעליות.
 

UDYM44

New member
קיטל חזר מפציעה כנראה לא בכושר שיא . גרייפל צל של עצמו

 
נראה לי שהבעייה של קיטל היא לא פציעה

אלא בעיה של הכנה ויחסי משקל כוח. בקטעים בעלי הסיום המישורי הוא הפסיד וראו שפשוט אין לו את המהירות. דווקא בקטע שהספרינט נעשה בעלייה מתונה של חצי ק"מ אחרונים קיטל ניצח. היום בעלייה לקול ד'אספן, ראשון נשר קוונדיש, אחריו גרייפל, אחריו פטר סאגאן, ומי נשר אחרון? הפתעה: מרסל קיטל.
 
למעלה