אני מעריך שיש לקחת את המידע בע"מ
הכתבה מתארת מסלול מפותל למדי מעל כ"ס, כך שהמטוסים קודם יפנו מאזור השכונה הירוקה דרומה לאזור גלילי/ כצנלסון/ הרצוג ואחר כך שוב יפנו צפונה לאזור בתיה"ס אופירה נבון. וכל זאת כאשר עריית כ"ס עתרה לביהמ"ש:
http://www.themarker.com/news/aviation/1.2290860
אז יתכן ויש כאן מנה גדושה של יח"צנות והפחדות. ומה המידע שישנו כרגע במקורות גלויים?
http://caa.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=830&Itemid=459 סעיפ 12 "סיכום דיון בנושא סטאטוס תכנון תשתיות ה- TMA":
המסלול הוא: שפיים, חרוצים, צפון שדה ורבורג, מזרח כפר סבא.
אז אם לא היו שינויים נסתרים מציבור - לא ברור איך נתניה והשכונה הירוקה משתרבבות בעניין. מה גם שלנציג הנתיינתי ניתנה תשובה ברורה שהמסלול איננו עובר בתחומה [ראה "התייחסות רת"א למכתבו של סגן ראש עיריית נתניה מר אלי דלל (19.02.2013)"]
כך או כך, 5000-6000 רגל זה גבוה למדי. יצויין שגם כיום מדי פעם עוברים מעל רעננה/הרצלייה מטוסים בגובה דומה, אני מניח שמשדה דב, וזה בטל בשישים לעומת המטרד שנגרם ע"י שדה תעופה הרצלייה.