מרכז אדווה נגד תחבורה ציבורית

מצב
הנושא נעול.
חלק מקווי הלילה הם אכן קווי בליינים

אוטובוסים בלילה צריכים להיות סדירים
ודו כיווניים

מה שיש עכשיו זה קווי בליינים.
הם לוקחים לכיוון אחד בשעה מסויימת ומחזירים אחר כך.
חלק מקווי הלילה הם אכן קווי בליינים
בעיקר בגוש-דן, אבל למשל קווי הלילה באזור חיפה הם דו-כיווניים וצפויים להיות גם סדירים.
כמו בהרבה דברים אחרים שקשורים לתחבורה ציבורית, צריך לאמץ בכל המדינה גם את מודל קווי הלילה של אזור חיפה.
חיפה משיגה את תל אביב גם במספר תחנות הרכבת הפעילות בלילה.
 

25306yosef

New member
"קווי הלילה" אינם פועלים ברוב ימות השנה

חלק מקווי הלילה הם אכן קווי בליינים
בעיקר בגוש-דן, אבל למשל קווי הלילה באזור חיפה הם דו-כיווניים וצפויים להיות גם סדירים.
כמו בהרבה דברים אחרים שקשורים לתחבורה ציבורית, צריך לאמץ בכל המדינה גם את מודל קווי הלילה של אזור חיפה.
חיפה משיגה את תל אביב גם במספר תחנות הרכבת הפעילות בלילה.
"קווי הלילה" אינם פועלים ברוב ימות השנה
ואינם נותנים כל פיתרון לצורך נסיעות בינעירוניות.

"קווי הלילה" הם למעשה קווים עירוניים ומטרופוליניים לצורך הסעת בני הנוער אל הדיסקוטקים רוויי האלכוהול שלהם, ולכן ניתן היה אפשר לכנות אותם גם בשם קווי האלכוהוליסטים.

המטרונית עדיין אינה פעילה ולא ידוע אם בכלל תחל לפעול, ולא ידוע אם בכלל תפעל באופן סדיר גם בשעות הלילה ובכל ימות השנה (ולרבות יום השואה ויום הזיכרון), ולכן מוקדם עדיין לדון בחלום נכסף שאולי יתגשם בעתיד...
 

amit1270

New member
אתה צודק

אוטובוסים בלילה צריכים להיות סדירים
ודו כיווניים

מה שיש עכשיו זה קווי בליינים.
הם לוקחים לכיוון אחד בשעה מסויימת ומחזירים אחר כך.
אתה צודק
ולזה התכוונתי ב"יש מקום לשיפור" (זה היה בלשון המעטה). אבל גם מה שיש עכשיו הוא שיפור עצום לעומת מה שהיה לפני שנים מעטות, וזה בניגוד להצהרותיו של יוסף על המצב ש"מחמיר כל הזמן".
 

25306yosef

New member
לזה אתה קורא שיפור עצום ?

אתה צודק
ולזה התכוונתי ב"יש מקום לשיפור" (זה היה בלשון המעטה). אבל גם מה שיש עכשיו הוא שיפור עצום לעומת מה שהיה לפני שנים מעטות, וזה בניגוד להצהרותיו של יוסף על המצב ש"מחמיר כל הזמן".
לזה אתה קורא שיפור עצום ?
קווים עירוניים לאלכוהוליסטים שפועלים בסופי שבוע בלבד, זה שיפור עצום ?

באידיש יש ביטוי שנקרא: גורנישט מיט גורנישט

ובעברית ניתן להגיד: הונאה של ציבור שאינו משתמש כלל בתחבורה ציבורית

כי מי שבאמת משתמש בתחבורה ציבורית (ולא קורא עליה או שומע עליה בפרסומות של משרד התחבורה), יודע ש- בשעות הלילה אין תחבורה אוטובוסית


רק חבל שמועצת חכמי הפורום איננה מסוגלת להבין את הדבר הפשוט הזה.

גם על קווי אילת לא ניתן להגיד שהם תחבורה ציבורית בשעות הלילה מכיוון שלאחר האוטובוס האחרון שיוצא בחצות אין שום כלום עד הבוקר.
 

25306yosef

New member
אני אפילו לא נכנס לשרשור שמתקרא "קווי לילה"

שוב אתה ושעות הלילה שלך?
יש כאן שרשור שנפתח ממש לפני כמה ימים, ויש שם לא מעט מידע על קווי לילה, ויש לא מעט (והמצב רק הולך ומשתפר, ועדיין יש מקום לשיפור).
אני אפילו לא נכנס לשרשור שמתקרא "קווי לילה"
מאחורי השקר הגדול ששמו "קווי לילה" מסתתרים הדברים הבאים:

1. קווי אוטובוס עירוניים ופרבריים בלבד שנועדו לצורך הסעת בני הנוער מ/ל מקומות הבילוי שלהם שמן הסתם קרובים לאזור מגוריהם (פאבים, בארים, דיסקוטקים, וכו.. לא מופעי תרבות ואמנות בהיכל התרבות ו/או במשכן לאמנויות הבמה !!!). קווים עירוניים ופרבריים אלה אינם נותנים מענה לצורך נסיעות בינעירוניות.

2. קווי אוטובוס אלה פועלים בסופי שבוע ובחודשי הקיץ בלבד, ואינם פועלים ברוב ימות השנה. מועדים אלה הם המועדים שבהם בני הנוער פנויים ויכולים ללכת אל מקומות הבילוי שלהם.

3. קווים אלה לא יפעלו מן הסתם ביום השואה וביום הזיכרון, מכיוון שבימים אלו מקומות הבילוי של בני הנוער סגורים ואינם פועלים, ואילו טקסי ערב יום השואה וערב יום הזיכרון מתקיימים, אך לא ניתן לאחר סיומם לחזור בתחבורה ציבורית (רכבת ישראל פועלת כרגיל בשעות הלילה ביום השואה וביום הזיכרון).


בקיצור, לא קווי לילה ולא בטיח, אלא הונאה אחת גדולה עבור מי שאינו בקיא בתחבורה ציבורית, או אולי סלוגן של פרסומאים...
 
ומה עוזרות רכבות הלילה הקיימות ל/מ תחנת ת"א

אני אפילו לא נכנס לשרשור שמתקרא "קווי לילה"
מאחורי השקר הגדול ששמו "קווי לילה" מסתתרים הדברים הבאים:

1. קווי אוטובוס עירוניים ופרבריים בלבד שנועדו לצורך הסעת בני הנוער מ/ל מקומות הבילוי שלהם שמן הסתם קרובים לאזור מגוריהם (פאבים, בארים, דיסקוטקים, וכו.. לא מופעי תרבות ואמנות בהיכל התרבות ו/או במשכן לאמנויות הבמה !!!). קווים עירוניים ופרבריים אלה אינם נותנים מענה לצורך נסיעות בינעירוניות.

2. קווי אוטובוס אלה פועלים בסופי שבוע ובחודשי הקיץ בלבד, ואינם פועלים ברוב ימות השנה. מועדים אלה הם המועדים שבהם בני הנוער פנויים ויכולים ללכת אל מקומות הבילוי שלהם.

3. קווים אלה לא יפעלו מן הסתם ביום השואה וביום הזיכרון, מכיוון שבימים אלו מקומות הבילוי של בני הנוער סגורים ואינם פועלים, ואילו טקסי ערב יום השואה וערב יום הזיכרון מתקיימים, אך לא ניתן לאחר סיומם לחזור בתחבורה ציבורית (רכבת ישראל פועלת כרגיל בשעות הלילה ביום השואה וביום הזיכרון).


בקיצור, לא קווי לילה ולא בטיח, אלא הונאה אחת גדולה עבור מי שאינו בקיא בתחבורה ציבורית, או אולי סלוגן של פרסומאים...
ומה עוזרות רכבות הלילה הקיימות ל/מ תחנת ת"א
מרכז (ובגוש דן אליה וממנה בלבד) אם אין דרך להגיע מאותה תחנת רכבת נפלאה למקום המופע ולהיפך?
מה עוזרות רכבות הלילה מתל אביב מרכז למי שהולך למופע בנווה צדק או ביפו שמסתיים ב-1 בלילה?
האם רכבת ישראל מפעילה שאטלים עבור אותם חובבי מופעים?

קווי הלילה מיעדים לבליינים ורכבות הלילה מיועדות לטסים.
בגישה שלך - דווקא קווי הלילה עונים יותר למטרה, כי הליכה למופע היא הרבה יותר בילוי מאשר טיסה.
ובהמשך לכך: קווי הלילה של הרכבת הם הונאה אחת גדולה עבור מי שאינו בקיא בתחבורה ציבורית, או אולי סלוגן של פרסומאים...
(אני לא באמת חושב כך, אבל אם הייתי מאמץ את הגישה שלך, הייתי צריך לחשוב כך).
 

25306yosef

New member
ניתן ללכת ברגל את תחנת הרכבת הקרובה...

ומה עוזרות רכבות הלילה הקיימות ל/מ תחנת ת"א
מרכז (ובגוש דן אליה וממנה בלבד) אם אין דרך להגיע מאותה תחנת רכבת נפלאה למקום המופע ולהיפך?
מה עוזרות רכבות הלילה מתל אביב מרכז למי שהולך למופע בנווה צדק או ביפו שמסתיים ב-1 בלילה?
האם רכבת ישראל מפעילה שאטלים עבור אותם חובבי מופעים?

קווי הלילה מיעדים לבליינים ורכבות הלילה מיועדות לטסים.
בגישה שלך - דווקא קווי הלילה עונים יותר למטרה, כי הליכה למופע היא הרבה יותר בילוי מאשר טיסה.
ובהמשך לכך: קווי הלילה של הרכבת הם הונאה אחת גדולה עבור מי שאינו בקיא בתחבורה ציבורית, או אולי סלוגן של פרסומאים...
(אני לא באמת חושב כך, אבל אם הייתי מאמץ את הגישה שלך, הייתי צריך לחשוב כך).
ניתן ללכת ברגל את תחנת הרכבת הקרובה...
(אך כמובן למי שאינו תחת השפעת האלכוהול).

לעומת זאת, לא ניתן ללכת ברגל מתל אביב עד לנהריה, וגם לא מאשקלון לקרית גת.

האם הבנת עכשיו מה ההבדל במרחקים בין הליכה של כמה דקות בתוך תל אביב אל תחנת הרכבת הקרובה, לבין המרחק בין העיר תל אביב לעיר נהריה או לחילופין בין העיר אשקלון לעיר קרית גת ?

במקרה הראשון מדובר על הליכה בשטח עירוני של עד 50 דקות מקסימום לצורך הגעה מנווה צדק את תחנת הרכבת ת"א סבידור. האם המרחק ותנאי הדרך לצורך ההגעה מאשקלון לקרית גת זהים ?

אני מדבר בכלל על ניידות בין שני אזורים גאוגרפים שונים לחלוטין (רחובות - נהריה, לדוגמה), ואתם בכלל מדברים על ניידות בתוך שטח עירוני או בתוך אזור מטרופוליני, וזו ככל הנראה הסיבה לחוסר ההבנה שלכם ולחוסר ההסכמה ביננו (בתוך העיר אני נוהג ללכת ברגל...).
 
הליכה של "כמה דקות" מיפו לתחנת סבידור-מרכז?

ניתן ללכת ברגל את תחנת הרכבת הקרובה...
(אך כמובן למי שאינו תחת השפעת האלכוהול).

לעומת זאת, לא ניתן ללכת ברגל מתל אביב עד לנהריה, וגם לא מאשקלון לקרית גת.

האם הבנת עכשיו מה ההבדל במרחקים בין הליכה של כמה דקות בתוך תל אביב אל תחנת הרכבת הקרובה, לבין המרחק בין העיר תל אביב לעיר נהריה או לחילופין בין העיר אשקלון לעיר קרית גת ?

במקרה הראשון מדובר על הליכה בשטח עירוני של עד 50 דקות מקסימום לצורך הגעה מנווה צדק את תחנת הרכבת ת"א סבידור. האם המרחק ותנאי הדרך לצורך ההגעה מאשקלון לקרית גת זהים ?

אני מדבר בכלל על ניידות בין שני אזורים גאוגרפים שונים לחלוטין (רחובות - נהריה, לדוגמה), ואתם בכלל מדברים על ניידות בתוך שטח עירוני או בתוך אזור מטרופוליני, וזו ככל הנראה הסיבה לחוסר ההבנה שלכם ולחוסר ההסכמה ביננו (בתוך העיר אני נוהג ללכת ברגל...).
הליכה של "כמה דקות" מיפו לתחנת סבידור-מרכז?
זו גם הליכה מאוד "נעימה" בשעות הקטנות של הלילה, נכון?
כמה הורים יסכימו שבת שלהם תלך באחת בלילה ברגל מיפו או נווה צדק עד תחנת סבידור מרכז?
האם רוב ההולכים למופעים יעדיפו רכבת והליכה של 50 דקות ברגל על נסיעה ברכבם הפרטי?
אתה לוקח את המנהגים שלך ומשליך אותם על אחרים כאילו כולם כמוך.
אני מניח בסבירות גבוהה, שרוב המבלים בנווה צדק או ביפו לא יאהבו את הרעיון ללכת אחרי המופע או הבילוי בשעת לילה מאוחרת לתחנת רכבת תל אביב מרכז, הליכה של כשעה.

וברור שאנו מדברים על ניידות בתוך שטח עירוני או בתוך אזור מטרופוליני כי עיקר הביקוש לתחבורה ציבורית (גם בשעות הלילה) הוא בתוך האזורים המטרופוליניים.
לניידות בין אזורים גיאוגרפים שונים לחלוטין בדרך כלל יהיה יתרון לרכבת (אם היא קיימת) ללא קשר לשעות היממה או ימי השבוע.
 
ביחוד שיש המון מופעי תרבות ב3 בלילה!!!

אני אפילו לא נכנס לשרשור שמתקרא "קווי לילה"
מאחורי השקר הגדול ששמו "קווי לילה" מסתתרים הדברים הבאים:

1. קווי אוטובוס עירוניים ופרבריים בלבד שנועדו לצורך הסעת בני הנוער מ/ל מקומות הבילוי שלהם שמן הסתם קרובים לאזור מגוריהם (פאבים, בארים, דיסקוטקים, וכו.. לא מופעי תרבות ואמנות בהיכל התרבות ו/או במשכן לאמנויות הבמה !!!). קווים עירוניים ופרבריים אלה אינם נותנים מענה לצורך נסיעות בינעירוניות.

2. קווי אוטובוס אלה פועלים בסופי שבוע ובחודשי הקיץ בלבד, ואינם פועלים ברוב ימות השנה. מועדים אלה הם המועדים שבהם בני הנוער פנויים ויכולים ללכת אל מקומות הבילוי שלהם.

3. קווים אלה לא יפעלו מן הסתם ביום השואה וביום הזיכרון, מכיוון שבימים אלו מקומות הבילוי של בני הנוער סגורים ואינם פועלים, ואילו טקסי ערב יום השואה וערב יום הזיכרון מתקיימים, אך לא ניתן לאחר סיומם לחזור בתחבורה ציבורית (רכבת ישראל פועלת כרגיל בשעות הלילה ביום השואה וביום הזיכרון).


בקיצור, לא קווי לילה ולא בטיח, אלא הונאה אחת גדולה עבור מי שאינו בקיא בתחבורה ציבורית, או אולי סלוגן של פרסומאים...
ביחוד שיש המון מופעי תרבות ב3 בלילה!!!
 

down under

New member
גם לא בדיוק הבנתי איזה סיבה יש לו לבקש

ביחוד שיש המון מופעי תרבות ב3 בלילה!!!
גם לא בדיוק הבנתי איזה סיבה יש לו לבקש
שקווי לילה, ברור שבאוטובוסים בינעירוניים כי לקוקו הזה אסור להכנס לאוטובוס עירוני
(הוא הסביר פעם שהקרינה של השמש נכנסת חזק יותר לאוטובוס עירוני בשל שמשות ענקיות. נניח שהוא צודק, אבל היי, זה לילה, מה בדיוק מפריע לצידרייטער הזה
קרינת שמש באמצע הלילה?!?)
איזו סיבה יש לו לבקש שהם יעבדו גם ביום הזכרון לשואה וביום הזכרון לחללי צה"ל?


הרי אין שום סיבה אמיתית שבליל הזכרון בשעה 2 מישהו ירצה לנסוע מהכא להתם.
אין מקומות בילוי וגם אין, כמעט, מקומות עבודה שפתוחים בלילה הזה והמעט שכן מארגנים הסעות לעובדיהם או מחזירים
להם כסף על מוניות ספיישל.

אין שום סיבה אמיתית אובייקטיבית שיהיו אוטובוסים בליל יום השואה ובליל יום הזכרון.
 

25306yosef

New member
בשעה 3 בלילה אין מופעי תרבות !!!

ביחוד שיש המון מופעי תרבות ב3 בלילה!!!
בשעה 3 בלילה אין מופעי תרבות !!!
אבל על מנת לחזור הביתה לעיר כרמיאל לאחר שהסתיים בשלמותו מופע בעיר אשקלון שהחל בשעה 21:00, יש צורך בתחבורה ציבורית בינעירונית הפועלת בשעות הלילה.

אחרת, כיצד ואיך ניתן לחזור בלילה לעיר כרמיאל לאחר שהסתיים באשקלון המופע שהחל בשעה 21:00 ?

האם הבנת את אחת הסיבות מדוע יש צורך להפעיל ביום חול תחבורה ציבורית בינעירונית בשעות הלילה הפועלת באופן סדיר בכל ימות השנה ?
 
בשביל הכרמיאלים שהולכים לבלות באשקלון

בשעה 3 בלילה אין מופעי תרבות !!!
אבל על מנת לחזור הביתה לעיר כרמיאל לאחר שהסתיים בשלמותו מופע בעיר אשקלון שהחל בשעה 21:00, יש צורך בתחבורה ציבורית בינעירונית הפועלת בשעות הלילה.

אחרת, כיצד ואיך ניתן לחזור בלילה לעיר כרמיאל לאחר שהסתיים באשקלון המופע שהחל בשעה 21:00 ?

האם הבנת את אחת הסיבות מדוע יש צורך להפעיל ביום חול תחבורה ציבורית בינעירונית בשעות הלילה הפועלת באופן סדיר בכל ימות השנה ?
בשביל הכרמיאלים שהולכים לבלות באשקלון
בערב וחוזרים בלילה לכרמיאל ??
וגם מישהו גר בתובל ורואה מופע בבית שאן ורוצה לחזור ב3 בלילה.
---------------------------------------------
תח"ץ בלילה דרושה קודם כל בקווים העירוניים הראשיים וברכבת ישראל.
מי שרוצה לחזור מכפר עזה לתובל באמצע הלילה שיסע במונית או ישן שם.
 

down under

New member
אין טעם לדבר איתו בהגיון

בשביל הכרמיאלים שהולכים לבלות באשקלון
בערב וחוזרים בלילה לכרמיאל ??
וגם מישהו גר בתובל ורואה מופע בבית שאן ורוצה לחזור ב3 בלילה.
---------------------------------------------
תח"ץ בלילה דרושה קודם כל בקווים העירוניים הראשיים וברכבת ישראל.
מי שרוצה לחזור מכפר עזה לתובל באמצע הלילה שיסע במונית או ישן שם.
אין טעם לדבר איתו בהגיון
הוא לא שמע על הדבר הזה.
 
רכבת ואוטובוסים הם אמצעים משלימים

כתבתי:
"מי שמחזיק כיום ברכב פרטי, לא יעבור אל האוטובוסים"

במרכז אדווה מתנגדים לרכבת ורוצים שכולם יסעו באוטובוסים, אך דבר זה לא יקרה והם ימשיכו כמובן להשתמש ברכב הפרטי.
רכבת ואוטובוסים הם אמצעים משלימים
רוב הנוסעים ברכבת לא יוצאים מתחנת הרכבת כנקודת מוצא ולא מגיעים לתחנת רכבת כנקודת יעד ולכן השימוש ברכבת ובאמצעי תחבורה ציבורית אחרים (אוטובוסים ומוניות) הולך ביחד.
אפשר להגיע עם רכב לתחנת המוצא אבל כשמגיעים לתחנת הרכבת ביעד, הרכב לא נמצא בכיס או בתיק של הנוסע.
ולכן התחליף לרכב פרטי הוא מערכת משולבת של רכבות ואוטובוסים (ורחמנא ליצלן - בעיקר שילוב של רכבות בינעירוניות ופרבריות עם אוטובוסים עירוניים ומטרופוליניים).
אם היו קווי אוטובוס נורמליים לתחנות הרכבת של פתח תקוה, אני הייתי מעדיף להגיע לתחנת הרכבת וממנה באוטובוס ולא ברכב פרטי. אני לא מצפה שהרכבת תגיע עד לבניין מגוריי. אני כן מצפה שבקרבת מגוריי יהיה קו אוטובוס (עירוני עם אוטובוסים עירוניים) תדיר לתחנת הרכבת הקרובה.
 

droriko

New member


רכבת ואוטובוסים הם אמצעים משלימים
רוב הנוסעים ברכבת לא יוצאים מתחנת הרכבת כנקודת מוצא ולא מגיעים לתחנת רכבת כנקודת יעד ולכן השימוש ברכבת ובאמצעי תחבורה ציבורית אחרים (אוטובוסים ומוניות) הולך ביחד.
אפשר להגיע עם רכב לתחנת המוצא אבל כשמגיעים לתחנת הרכבת ביעד, הרכב לא נמצא בכיס או בתיק של הנוסע.
ולכן התחליף לרכב פרטי הוא מערכת משולבת של רכבות ואוטובוסים (ורחמנא ליצלן - בעיקר שילוב של רכבות בינעירוניות ופרבריות עם אוטובוסים עירוניים ומטרופוליניים).
אם היו קווי אוטובוס נורמליים לתחנות הרכבת של פתח תקוה, אני הייתי מעדיף להגיע לתחנת הרכבת וממנה באוטובוס ולא ברכב פרטי. אני לא מצפה שהרכבת תגיע עד לבניין מגוריי. אני כן מצפה שבקרבת מגוריי יהיה קו אוטובוס (עירוני עם אוטובוסים עירוניים) תדיר לתחנת הרכבת הקרובה.
 

easylivin

New member
הרשה לי לצטט כותרות שהעיתונאים הפיקו מהפירסום

גם זה משהו שלא כתוב שם
לא בפירוש ולא במרומז. חבל שמזלזלים בכתבה בצורה כזו.
הרשה לי לצטט כותרות שהעיתונאים הפיקו מהפירסום
הספציפי הזה, בלי לתת קישורים כי לדעתי לא מגיע להם (מי שירצה, ימצא את הדברים בקלות):

"רכבות לפריפריה לא משתלמות כלכלית"

"דו"ח: המדינה מפתחת רכבות לפריפריה - אך הן לא משתלמות כלכלית לתושבים" (כלומר, הרכבת לא כדאית לכרמיאלים! אז הם היו טמבלים שהפגינו למענה...)

קראתי את הדברים האלה כבר לפני כמה ימים. ניסוח הפירסום במקומון שממנו התחיל השירשור הזה הוא מעודן יחסית (באו לשם שינוי בגישה אסרטיבית יותר כלפי החומר שהגיע אליהם). וגם נתנו לראש עיריית כרמיאל להגיב, להבדיל מאחרים.
 

darkshadow1

New member
אין שום סיבה להתייחס ברצינות למרכז אדוה.

מרכז אדווה נגד תחבורה ציבורית
פורסם היום במקומון זהר הצפון של כרמיאל >>>
אין שום סיבה להתייחס ברצינות למרכז אדוה.
מדובר בגוף שנמתך מצד אחד ע"י הקרן לישראל חדשה (שעל מעלליה אין צורך לפרט) ומהצד השני ע"י קרן פורד, שאירגונים שזכו למימון שלה הביעו עמדות אנטישמיות במהלך ועידת דרבן ב-2001.
בדומה לשאר הגופים הפוליטיים שנתמכים ע"י הקרן לישראל חדשה, המרכז מעגל פינות באופן קבוע כדי לדאוג לכך שהמציאות תתאים לאג'נדה הסוציו-אקונומית שאותה הוא מקדם- ורק התקשורת המטומטמת ממשיכה לאכול את השטויות שלו בלי מלח.
 

easylivin

New member
תכיף יאשימו אותך שאינך מגיב לגופו

אין שום סיבה להתייחס ברצינות למרכז אדוה.
מדובר בגוף שנמתך מצד אחד ע"י הקרן לישראל חדשה (שעל מעלליה אין צורך לפרט) ומהצד השני ע"י קרן פורד, שאירגונים שזכו למימון שלה הביעו עמדות אנטישמיות במהלך ועידת דרבן ב-2001.
בדומה לשאר הגופים הפוליטיים שנתמכים ע"י הקרן לישראל חדשה, המרכז מעגל פינות באופן קבוע כדי לדאוג לכך שהמציאות תתאים לאג'נדה הסוציו-אקונומית שאותה הוא מקדם- ורק התקשורת המטומטמת ממשיכה לאכול את השטויות שלו בלי מלח.
תכיף יאשימו אותך שאינך מגיב לגופו
של עניין. חבל שלא לכולם זה ברור, שאין טעם להתייחס עניינית לשום טענה של ארגון ששם לו כמטרה לתקוף כל התפתחות חיובית וכל צעד נכון (אך נדיר) של הממשלה למען העתיד שלנו כאן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה