לגבי פרסום בפייסבוק
וואוו
זה נושא להרצאה. לסדנה. לא לפורום.
ננסה קצת
ומבטיחה באוגוסט סדנה בנושא...
אני מאד בעד הפרסום בפייסבוק. מאד.
הוא עדיין הכי זול שאני מכירה בהשוואה לכל פלטפורמה אחרת.
הוא הכי מפולח שאני מכירה. הכי.
איפה עוד אפשר לפרסם רק ללקוחות של המתחרים שלי?!
איפה עוד אפשר לפרסם לזוגות שהם כבר בסטטוס מאורסים ולפני החתונה. (חשבי איזה פונטציאל זה עבור כל מעצבות שמלות כלה, וחנויות לחליפות חתן...)
הפרסום הראשוני שאני עושה לדף עסקי הוא פרסום כללי של הדף. פשוט כדי להשיג עוד לייקים בדף.
אני לא רוצה כל לייק של כל אחד, ולכן אני לא מבקשת מחברים. אני רוצה לייק של לקוחות פוטנציאליים.
במקרה שלך - מעצבת פנים מוכשרת שכמותך,
הייתי מפרסמת בקרב כל מי שעשה לייק לחברות הבנייה וקבלנים, למשל. מי שעשה לייק למרכז הבנייה הישראלי. ומי שעשה לייק למעצבי פנים ואדריכלים אחרים בפייסבוק שיש להם דפים עם אלפי עוקבים.
הלייקים שתקבלי בעקבות פרסום כזה הם של אנשים שמתעניינים במה שאת עושה.
אח"כ אני משתמשת בפרסום לקידום פוסט בתוך הדף, רק לאנשים שכבר עשו לייק לדף.
אחוז הויראליות בפייסבוק יורד מחודש לחודש. וזה מגמתי.
אחוז קטן מאד מבין האנשים שעשו לך לייק בדף, יראו את הסטטוס שהעלית בדף העסקי, על ה-wall שלהם כעדכונים של חברים.
מעטים. ממש.
ואז, אם אני רוצה שמי שעשה לייק בדף, ובכל זאת הוא כנראה מתעניין בתוכן שבדף, יראה את הפרסום אני משקיעה בפרסום של התוכן/הפוסט/התמונה.
כך פייסבוק יגרום לאנשים לראות את הסטטוס שלי ומס' הלייקים, התגובות והשיתופים יעלה פלאים.
למעשה, כבר כמעט אי אפשר סתם לפרסם משהו בדף, בלי לקדם אותו
אבל זה לא מעציב אותי, זו חלק מההשקעה בשיווק שלי בעסק שלי.
יש סטטוסים שאני מקדמת אותם דווקא בקרב אנשים אחרים.
למשל, סטטוס שמפרסם את קבוצת הנטוורקינג אותה אני מובילה, שאני רוצה שיגיעו אליה אנשים חדשים
אני מכינה לה מודעה, ומפרסמת אותה בקרב האנשים שגרים בשוהם וסביבתה.
או שאת אותה המודעה אני חושפת לאוכלוסיית העסקים הקטנים.
או שאת אותה המודעה אני מפרסמת לאנשים שעשו לייק בדפים שאני יודעת שהקהל שלהם הוא גם קהל היעד שלי.
(את כל הפילוחים האלו פייסבוק מאפשר לי לעשות בקלילות וביעילות)
האם הצלחתי להסביר ת'עצמי?