טעויות בחשבון???

טעויות בחשבון???

השבוע הייתי בשופרסל פעמיים...בשתיהן בדקתי את החשבון ובשתיהן מצאתי טעויות לרעתי!!!!

האם אתם בודקים את החשבון בזמן או אחרי הקניה?

האם מצאתם טעויות?
 

ady18

Well-known member
עונה

תמיד בשופרסל ועדן
בחצי חינם יוצא פחות.
המבצעים תמיד צריך לשים לב....
 

גלשי

New member
מוצאת הרבה טעויות. לא תמיד יש קשר בין המחיר

על המוצר וזה שהוקלד בקופה.
טוב לבדוק תוך כדי ואם לא ניתן, מיד בסיום הקניה, אך לא לצאת מהחנות בטרם נבדק.
 
שופרסל,אלוף הטעויות

בכל חשבון יש טעות,צריך לבדוק אותם בעשרים עיניים.
ולא רק זה - הם מפרסמים מבצעים שונים, מגיעים באותו היום ,אפילו לאחר כמה שעות מרגע שפורסם, "הכל אזל" זו התשובה.
 
לפני החג הייתי בשופרסל

רציתי לקנות אינסטנט פודינג במבצע 3 ב-10.
הראה זה פלא - המדף מלא אינסטנט פודינג אבל את מארז המבצע - אין!!!!
"הזמנו ולא הגיע" וכו.......
כמובן שניגשתי למנהל וזה אישר לי לקחת 3 ב-10, השאלה היא למה אנחנו צריכים להגיע למצב הזה
ומה קורה לזה שלא פותח פה?
 

רוזהלי

New member
אני תמיד בודקת

לאחר ששילמתי.
עומדת בצד בעוד המוצרים בתוך עגלת הסופר ובודקת, ברוב המקרים יש טעויות!
 

רחל613

New member
טעות בסופר

בדרך כלל אני לא בודקת, אבל ביום שישי קניתי פסטרמה ביוחננוף ברחובות ובחשבונית חייבו אותח ב-35.00 ש"ח
כשהמחיר על החבילה היה 25.99, ניסו לתת לי זיכוי אולם אני עמדתי על שלי, וקיבלתי החזר
 
בודקת בדכ במהלך הקנייה....הייתה טעות קבועה

בכל סיניפי הסופר...
יש מארז של 4 גבינות ניו יורק.
מחיר המארז הוא 7 וחצי שח או משהו...

הקופיות החדשות בדכ היו מכפילות את המחיר כפול 4 (כמו מארזים של שמנת חמוצה למשך)...
מקווה ש"עליתי" על כל הטעויוצ :)
 
אני מוצאת מלא פעמים טעויות,בדרך כלל

תופסת את הטעויות תוך כדי שהקופאית עוד מדפיסה ואז במקום מתקנת לטובתי.
 
בודקת תמיד

גם מחיר על המוצר מול החשבון וגם פריטים
לא חסרים מקרים שפריט עבר יותר מפעם אחת או שחוייבתי על פריט אחר יקר יותר או שסתם המבצע לא נקלט
 
למעלה