כתבה טובה על טעויות בקידום אתרים

sbhome

New member
מאמר מצוין שאפשר לסכם אותו בשורה אחת:

צרו כמה שיותר תוכן איכותי שמיועד לבני אדם ויגרום להם להגיב ולא לרובוטים של מנועי החיפוש, ובמקביל תפסיקו את כל הקיצורי דרך של אופטימיזציה מוגזמת של התוכן, חוות תוכן, קישורים נכנסים ועוד.
השאלה היא עד כמה גוגל מתייחסת לשווקים קטנים עם שפות לא סטנדרטיות כמו ישראל, נראה לי שאף אחד לא באמת יודע
 

Yuli Gama

New member
רק אוסיף שגוגל מתייחסת מאוד

אפשר לקרוא על כך עוד :
פנדה ופינגווין, תחילת עידן חדש
פינגווין לא צריך עברית כדי לעבוד ופנדה התגלתה כרגישה להפליא גם לעברית.
ובעצם אוסיף עוד משהו, קישורים נכנסים עדיין חשובים ויישארו חשובים, פשוט סוג הקישורים משתנה עם הזמן וחוות תוכן... זה רע, זה לא הכי איכותי, אבל זה עדיין עובד במידה מסויימת. במיוחד אם שומרים על רמות איכות מינימליות לגבי התוכן (אבל יכול להיות שאנחנו מתכוונים לדברים שונית במושג "חוות תוכן")
 

noa12124

New member
מסכימה שהכתבה מעניינת אבל...

כמו בכל דבר שעושים גם קידום כדאי להשאיר לאנשים שיודעים מה הם עושים.
מקדם מקצועי לא יעשה טעויות שכאלה מהתחלה ולא תמיד אפשר לתקן כל כך בקלות נזקים של קידום גרוע בגוגל.
כבר קראו מקרים שגוגל חסם והוריד בדרגה אתרים מסויימים שניסו "קיצורי דרך" במקום להקיע ולהתמיד בקידום נכון.

אני עוסקת בקידום עסקים ברשתות החברתיות ובמיוחד בפייסבוק וגם שם מדובר בקידום פנימי עם חוקים, טעויות והרבה סימני שאלה. אבל מי שעובד כמו שצריך בהחלט רואה תוצאות!

אם מישהו צריך עזרה אשמח לעזור !
 
למעלה