עלו ברשת

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
"הנוסעים נוטשים את מוניות השירות"

"הנוסעים נוטשים את מוניות השירות"
"ירידה במספר הנוסעים במוניות השירות 4 ו-5 בתל אביב. הסיבות: הרפורמה בתחבורה הציבורית ופרויקט תל-אופן. הנהגים זועמים: "דן" לא פועלת לטובת הנוסעים אלא נגד המוניות"

http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/354/020.html?hp=1&cat=870&loc=19
 

euronitzan

New member
מי אמר שאין חדשות טובות בעיתון

"הנוסעים נוטשים את מוניות השירות"
"ירידה במספר הנוסעים במוניות השירות 4 ו-5 בתל אביב. הסיבות: הרפורמה בתחבורה הציבורית ופרויקט תל-אופן. הנהגים זועמים: "דן" לא פועלת לטובת הנוסעים אלא נגד המוניות"

http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/354/020.html?hp=1&cat=870&loc=19
מי אמר שאין חדשות טובות בעיתון
 
"להערכתם (ירידה) של עשרות אחוזים"

"הנוסעים נוטשים את מוניות השירות"
"ירידה במספר הנוסעים במוניות השירות 4 ו-5 בתל אביב. הסיבות: הרפורמה בתחבורה הציבורית ופרויקט תל-אופן. הנהגים זועמים: "דן" לא פועלת לטובת הנוסעים אלא נגד המוניות"

http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/354/020.html?hp=1&cat=870&loc=19
"להערכתם (ירידה) של עשרות אחוזים"
כמה מפתיע שבענף מוניות השירות אין מידע אמיתי על כמויות הנוסעים...
 

easylivin

New member
לפחות הם מודים בזה שקיימת ירידה גדולה,

"להערכתם (ירידה) של עשרות אחוזים"
כמה מפתיע שבענף מוניות השירות אין מידע אמיתי על כמויות הנוסעים...
לפחות הם מודים בזה שקיימת ירידה גדולה,
ולמעשה מודים בעובדה שהציבור מצביע ברגליים כנגד השירות "החיוני" שלהם ברגע שהתח"צ המסודרת משתפרת ולו במעט (אפילו אם זה ממש ממש במעט!).

מוניות השירות צריכות לחזור לנישה שלה הן ראויות, וכשמדברים על "פרנסת הנהגים" צריכים גם לזכור שהפרנסה הזאת באה על חשבון מצוקה תחבורתית שממנה סובלים רבבות (אם לא מאות אלפי אנשים) מדי יום. אבל בזה לא הנהגים אשמים כמובן, אלא רשויות המדינה.
 

easylivin

New member
דברים שמאוד מאוד הרגיזו אותי בכתבה הזאת:

"הנוסעים נוטשים את מוניות השירות"
"ירידה במספר הנוסעים במוניות השירות 4 ו-5 בתל אביב. הסיבות: הרפורמה בתחבורה הציבורית ופרויקט תל-אופן. הנהגים זועמים: "דן" לא פועלת לטובת הנוסעים אלא נגד המוניות"

http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/354/020.html?hp=1&cat=870&loc=19
דברים שמאוד מאוד הרגיזו אותי בכתבה הזאת:
"מנכ"ל ארגון "מוניות קווי שירות ארבע חמש" אבי גזית, בעצמו נהג מונית, טוען כי בכך חברת האוטובוסים "דן" מפרה הסכמות שעליהן הוחלט לפני הרפורמה. "בפגישות במשרד התחבורה לקראת החלת השינויים הבטיחו לנו תדירות מסוימת, אבל הם לא עומדים בהתחייבות ובקווים מסוימים משגרים אוטובוס כל חצי דקה", אומר גזית. "

האם קראתי נכון?! אז מישהו "מבטיח" מאחורי הגב של הנוסעים שלא להגביר את תדירות הקווים מעל לרמה מסויימת?!


אולי מחר נקרא גם על "הסכמות" שלא להפעיל תח"צ מסודרת כמעט או בכלל בקווים מסויימים (אתם כבר יכולים לחשוב על דוגמאות אמיתיות...), או לא להוריד מחירים וכדומה - הכל כדי להבטיח "פרנסה למוניות"?
 

DanBus43Maalit72

Active member


דברים שמאוד מאוד הרגיזו אותי בכתבה הזאת:
"מנכ"ל ארגון "מוניות קווי שירות ארבע חמש" אבי גזית, בעצמו נהג מונית, טוען כי בכך חברת האוטובוסים "דן" מפרה הסכמות שעליהן הוחלט לפני הרפורמה. "בפגישות במשרד התחבורה לקראת החלת השינויים הבטיחו לנו תדירות מסוימת, אבל הם לא עומדים בהתחייבות ובקווים מסוימים משגרים אוטובוס כל חצי דקה", אומר גזית. "

האם קראתי נכון?! אז מישהו "מבטיח" מאחורי הגב של הנוסעים שלא להגביר את תדירות הקווים מעל לרמה מסויימת?!


אולי מחר נקרא גם על "הסכמות" שלא להפעיל תח"צ מסודרת כמעט או בכלל בקווים מסויימים (אתם כבר יכולים לחשוב על דוגמאות אמיתיות...), או לא להוריד מחירים וכדומה - הכל כדי להבטיח "פרנסה למוניות"?
 

אורי404

New member
מעניין מה המצב בקווים אחרים

"הנוסעים נוטשים את מוניות השירות"
"ירידה במספר הנוסעים במוניות השירות 4 ו-5 בתל אביב. הסיבות: הרפורמה בתחבורה הציבורית ופרויקט תל-אופן. הנהגים זועמים: "דן" לא פועלת לטובת הנוסעים אלא נגד המוניות"

http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/354/020.html?hp=1&cat=870&loc=19
מעניין מה המצב בקווים אחרים
למשל בקו 164, ששם יש ירידה חדה של מחיר הנסיעה, בקטעים שונים, כמו למשל פתח תקווה-ראשון לציון.
ננ"ל מוניות שירות בקווי פתח תקווה-תל אביב (51, 66 וכו').
ההנחה שלי, היא ששם יותר נפגעו. במוניות קווים 4 ו-5 התעריף הוא אחיד. במסלולים אחרים (פתח תקווה-תל אביב או כאמור קו 164), הורידו את תעריפי הנסיעה באוטובוס.

הכתבה מזכירה לי כתבה אחרת של נהגי המוניות, שהתלוננו על הפעלת קו 5 "קווים" מכפר קאסם לפתח תקווה. ממה, שאני באוטובוסים בקו 5 יש נוסעים.
 
ענק!תדירות גבוהה היא לא בעד הציבור אלא נגד

"הנוסעים נוטשים את מוניות השירות"
"ירידה במספר הנוסעים במוניות השירות 4 ו-5 בתל אביב. הסיבות: הרפורמה בתחבורה הציבורית ופרויקט תל-אופן. הנהגים זועמים: "דן" לא פועלת לטובת הנוסעים אלא נגד המוניות"

http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/354/020.html?hp=1&cat=870&loc=19
ענק!תדירות גבוהה היא לא בעד הציבור אלא נגד
מוניות השירות. אם כך, אני נרתם למאבק במוניות וקורא לכל המפעילים להילחם בהן!!!
 

alantan

New member
שיעברו לקווים הבעייתיים

"הנוסעים נוטשים את מוניות השירות"
"ירידה במספר הנוסעים במוניות השירות 4 ו-5 בתל אביב. הסיבות: הרפורמה בתחבורה הציבורית ופרויקט תל-אופן. הנהגים זועמים: "דן" לא פועלת לטובת הנוסעים אלא נגד המוניות"

http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/354/020.html?hp=1&cat=870&loc=19
שיעברו לקווים הבעייתיים
למה לא ביקשו להפעיל קו שירות אקספרס בין הוד השרון לת"א לפני שהתחילו עם ה-247?

אני מציע למשרד התחבורה לתת להם רשיונות להפעיל קווי שירות ברמת הגולן ובנגב, שם אין מספיק נוסעים כדי להצדיק תדירות גבוהה של אוטובוס...
 

mister K

New member
נראה לך? בנגב תדירות הגמלים הגבוהה תפגע בהם!

שיעברו לקווים הבעייתיים
למה לא ביקשו להפעיל קו שירות אקספרס בין הוד השרון לת"א לפני שהתחילו עם ה-247?

אני מציע למשרד התחבורה לתת להם רשיונות להפעיל קווי שירות ברמת הגולן ובנגב, שם אין מספיק נוסעים כדי להצדיק תדירות גבוהה של אוטובוס...
נראה לך? בנגב תדירות הגמלים הגבוהה תפגע בהם!
 

mister K

New member
הנה ההוכחה הניצחת למיותרות מוניות השירות.

"הנוסעים נוטשים את מוניות השירות"
"ירידה במספר הנוסעים במוניות השירות 4 ו-5 בתל אביב. הסיבות: הרפורמה בתחבורה הציבורית ופרויקט תל-אופן. הנהגים זועמים: "דן" לא פועלת לטובת הנוסעים אלא נגד המוניות"

http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/354/020.html?hp=1&cat=870&loc=19
הנה ההוכחה הניצחת למיותרות מוניות השירות.
ברגע שמשפרים את השירות והתדירות עולה, מן הסתם יש למוניות פחות נוסעים.
נהגי המוניות שהתראיינו לכתבה למעשה מתלוננים על כך ששירות האוטובוסים לציבור השתפר, כולל תדירות והכירטוס המשותף.
מה שהם מבקשים זה שהשירות יורע מחדש כך שיהיו להם יותר נוסעים. הם יכולים לרצות...

אני מרשה לעצמי לצטט את יעקב (JayZed) במשפט הנכון שלו שהוכח פה: "מוניות השירות הם החלודה והריקבון שמצטברים על מערכת מוזנחת ולא מטופלת". ברגע שהמערכת משתפרת מן הסתם פחות נוסעים ישתמשו בשירותן של מוניות השירות.

עם זאת, מוניות פתח תקוה קיבלו פיצוי כלשהו בדמות רשיון הפעלה במסלול קו 82, נוסף לקווים 51 ו-66.
יש לציין גם שבקטע בן יהודה - צפון תל אביב, עדיין נותרה למוניות 4/5 בלעדיות בקו ישיר בדמות קו 4א לאוניברסיטה. זאת משום שבכל הרפורמה הענקית והבזבזנית הזאת, לא חשבו ליצור קישור פשוט ומתבקש בין בן יהודה לאוניברסיטה/עתידים, למעט קו הלילה 404. חיבור של קווים 4 ו-12 פשוט מתבקש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה