"הנוסעים נוטשים את מוניות השירות"עלו ברשת
מי אמר שאין חדשות טובות בעיתון"הנוסעים נוטשים את מוניות השירות"
"ירידה במספר הנוסעים במוניות השירות 4 ו-5 בתל אביב. הסיבות: הרפורמה בתחבורה הציבורית ופרויקט תל-אופן. הנהגים זועמים: "דן" לא פועלת לטובת הנוסעים אלא נגד המוניות"
http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/354/020.html?hp=1&cat=870&loc=19
מי אמר שאין דברים טובים ברפורמה...מי אמר שאין חדשות טובות בעיתון
אכן, יתרון שלא חשבתי עליו.מי אמר שאין דברים טובים ברפורמה...
"להערכתם (ירידה) של עשרות אחוזים""הנוסעים נוטשים את מוניות השירות"
"ירידה במספר הנוסעים במוניות השירות 4 ו-5 בתל אביב. הסיבות: הרפורמה בתחבורה הציבורית ופרויקט תל-אופן. הנהגים זועמים: "דן" לא פועלת לטובת הנוסעים אלא נגד המוניות"
http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/354/020.html?hp=1&cat=870&loc=19
לפחות הם מודים בזה שקיימת ירידה גדולה,"להערכתם (ירידה) של עשרות אחוזים"
כמה מפתיע שבענף מוניות השירות אין מידע אמיתי על כמויות הנוסעים...
"הנוסעים נוטשים את מוניות השירות"
"ירידה במספר הנוסעים במוניות השירות 4 ו-5 בתל אביב. הסיבות: הרפורמה בתחבורה הציבורית ופרויקט תל-אופן. הנהגים זועמים: "דן" לא פועלת לטובת הנוסעים אלא נגד המוניות"
http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/354/020.html?hp=1&cat=870&loc=19
דברים שמאוד מאוד הרגיזו אותי בכתבה הזאת:
"מנכ"ל ארגון "מוניות קווי שירות ארבע חמש" אבי גזית, בעצמו נהג מונית, טוען כי בכך חברת האוטובוסים "דן" מפרה הסכמות שעליהן הוחלט לפני הרפורמה. "בפגישות במשרד התחבורה לקראת החלת השינויים הבטיחו לנו תדירות מסוימת, אבל הם לא עומדים בהתחייבות ובקווים מסוימים משגרים אוטובוס כל חצי דקה", אומר גזית. "
האם קראתי נכון?! אז מישהו "מבטיח" מאחורי הגב של הנוסעים שלא להגביר את תדירות הקווים מעל לרמה מסויימת?!
אולי מחר נקרא גם על "הסכמות" שלא להפעיל תח"צ מסודרת כמעט או בכלל בקווים מסויימים (אתם כבר יכולים לחשוב על דוגמאות אמיתיות...), או לא להוריד מחירים וכדומה - הכל כדי להבטיח "פרנסה למוניות"?
מעניין מה המצב בקווים אחרים"הנוסעים נוטשים את מוניות השירות"
"ירידה במספר הנוסעים במוניות השירות 4 ו-5 בתל אביב. הסיבות: הרפורמה בתחבורה הציבורית ופרויקט תל-אופן. הנהגים זועמים: "דן" לא פועלת לטובת הנוסעים אלא נגד המוניות"
http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/354/020.html?hp=1&cat=870&loc=19
"הנוסעים נוטשים את מוניות השירות"
"ירידה במספר הנוסעים במוניות השירות 4 ו-5 בתל אביב. הסיבות: הרפורמה בתחבורה הציבורית ופרויקט תל-אופן. הנהגים זועמים: "דן" לא פועלת לטובת הנוסעים אלא נגד המוניות"
http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/354/020.html?hp=1&cat=870&loc=19
שיעברו לקווים הבעייתיים"הנוסעים נוטשים את מוניות השירות"
"ירידה במספר הנוסעים במוניות השירות 4 ו-5 בתל אביב. הסיבות: הרפורמה בתחבורה הציבורית ופרויקט תל-אופן. הנהגים זועמים: "דן" לא פועלת לטובת הנוסעים אלא נגד המוניות"
http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/354/020.html?hp=1&cat=870&loc=19
נראה לך? בנגב תדירות הגמלים הגבוהה תפגע בהם!שיעברו לקווים הבעייתיים
למה לא ביקשו להפעיל קו שירות אקספרס בין הוד השרון לת"א לפני שהתחילו עם ה-247?
אני מציע למשרד התחבורה לתת להם רשיונות להפעיל קווי שירות ברמת הגולן ובנגב, שם אין מספיק נוסעים כדי להצדיק תדירות גבוהה של אוטובוס...
הנה ההוכחה הניצחת למיותרות מוניות השירות."הנוסעים נוטשים את מוניות השירות"
"ירידה במספר הנוסעים במוניות השירות 4 ו-5 בתל אביב. הסיבות: הרפורמה בתחבורה הציבורית ופרויקט תל-אופן. הנהגים זועמים: "דן" לא פועלת לטובת הנוסעים אלא נגד המוניות"
http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/354/020.html?hp=1&cat=870&loc=19
עלו ברשת
יוכלו להוציא קיטור:תלמידי הדרום יתמקצעו ברכבתעלו ברשת
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.