תראו לאן הגענו, ירוני מישר הוא האיש ש- 'על פיו ישק דבר'. כרצונו קובע מי ומה ירשם היסטורית, מעתה ועד עולם כריקוד עם ישראלי ! אפילו בימים הכי מטריפים שלו, בשיא כוחו כשליט האבסולוטי של הפורום, לא היה כדבר הזה. אנני טוען בזה לגאונות אישית יתרה, אלא שעובדתית, אין לו תחליף מצוי לרישומם ותיעודם של ריקודי העם הישראלים, כמידע נגיש לציבור הרחב.
תגידו תירגע, מה עם האישור והרישום של מירי אקוני רשמת הריקודים, זותי כולה, משחקת אותה בשוטרים וגנבים בארגון המרקידים, וכל המידע שלהם הוא בשו שו, בלתי ידיע בעליל. אצלם התנאי היחיד הנדרש לרישום של ריקוד עם כישראלי, הוא תשלום של דמי חבר לארגון בינואר מדי שנה.
מישהו כאן יכול להסביר לי, מה הן כיום ההגדרות ותנאי הסף הנדרשים כדי להיות ריקוד עם ישראלי ? בתפוצות: אימא יהודיה של היוצר/ת, או יורד ישראלי מוצהר שילדיו שירתו בצבא או בשרות לאומי כן/לא ? . בישראל: בעל ת.ז. כחולה, כולל השטחים המוחזקים, או 'אחשלו' מהבראנז'ה של גדי ביטון. בכללי: אפשרי יוצר 'גוי גמור' שמשלם לארגון שזה חוקי.
לא שיש לי משהו אישי נגד ירון מישר, נהפוך הוא, אני מחבב ומכבד אותו עוד מהזמנים שהינו צעירים אבודים בגליל. חוצמיזה כל הכבוד לירון על עבודת הקודש שהוא עושה לטובת העם והמדינה. אבל הפעם פישלתם כולכם, להפעיל את "חוק השבות" בשביל לייהד ולאזרח יעאנו ראסמי, רישום של ריקוד סלסה כמו צועני ? ה ג ז מ ת ם !
הוא הקובע הבלעדי; הוא המכריע העליון בנושא. מתוך דברי פרעה אל יוסף: אַתָּה תִּהְיֶה עַל-בֵּיתִי וְעַל-פִּיךָ יִשַּׁק כָּל-עַמִּי; רַק הַכִּסֵּא אֶגְדַּל מִמֶּךָּ (בראשית מא מ).