ובאיזה תירוץ מגוחך... האשה היקרה הזאת מסוגלת בכלל לאיים על מישהו?!
ארבעה חודשים בלי גילה!!!
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4403748,00.html
חכו-חכו, ההסתדרות כבר מטפלת בעניין.
* אירוניה, סרקזם וכיו"ב *
לדעתי זה מעט מדי ומאוחר מדיההנהלה המרושעת שוב השעתה את גילה היקרה!!!1
ובאיזה תירוץ מגוחך... האשה היקרה הזאת מסוגלת בכלל לאיים על מישהו?!
ארבעה חודשים בלי גילה!!!
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4403748,00.html
חכו-חכו, ההסתדרות כבר מטפלת בעניין.להשבית את המדינה!!! ושהנוסעים הבכיינים כפויי-הטובה האלה יחכו עוד שעה-שעתיים בקרון, מה יש? זכויות העובדים!
* אירוניה, סרקזם וכיו"ב *
לדעתי זה מעט מדי ומאוחר מדי
לדעתי כך זה היה מזמן מתבקש להיעשות לעשבים שוטים.
נראה אם בסופו של דבר תהיה השעיה של ארבעה חודשים או שזה יתקצר.
אולי במהלך ההשעיה עובדי "רכבת ישראל" השונים, שמתלוננים על תנאי העבודה, ידעו יותר להעריך את התנאים שלהם.
אולי לא כל העובדים שם עובדים בתנאים טובים. ייתכן, שיש שם מוכשרים מאוד, שאינם מקבלים את תנאי העבודה הראויים להם.
מנגד יש שם עובדים, שתנאי העבודה שלהם טובים מאוד, בהשוואה לרב מקומות העבודה האחרים. עובדים כאלה, שעוד מעזים לפגוע גם המעסיק שלהם הישיר שלהם (קרי חברת "רכבת ישראל" וגם במעסיקים העקיפים שלהם (ביניהם הלקוחות - ציבור הנוסעים) צריכים להיכנס לפרופורציות ויפה שעה קודם.
גם את הרפורמה בנמלים אני לא מביןבנימה רצינית יותר מההודעה הראשונה שלי:
על פניו, השר כץ נמנע (נרתע, התחמק...) בסופו של דבר מרפורמה אמיתית ברכבת. קיבל לקראת הבחירות "שקט תעשייתי" מדומה מהוועד שכוחו נשאר מופרז, אפילו בלי קשר לאישיות העומדת בראשו. הציבור בהחלט לא השתכנע שהאיומים של כץ הצליחו, התחושה הרווחת היא שיש רגיעה זמנית בלבד וההמשך עוד יבוא. אם זה לא יהיה על מיקור חוץ, אז בגלל סיבה אחרת כלשהי שתשמש כהזדמנות נוחה לוועד.
הבעיה היא שאנחנו לא קרובים אפילו לסוג של איזון בין כוח וסמכויות שצריכות להיות לוועדי עובדים, לבין יכולתה של חברה ושל ממשלה לנהל אותה ולספק שירות מיטבי לאזרחים. כל זה בלי לשלם דמי-חסות מזעזעים לקבוצה כוחנית רק בגלל החזקתה ב"שאלטר" ולא בגלל שום סגולה אחרת.
לפחות בתקופה האחרונה מדברים יותר ויותר על הבעיה המערכתית הזאת שנוצרה (יוצרה) בחברות הממשלתיות, ואפילו מנסים לעשות יותר מבעבר - ראה נסיון הרפורמה בנמלים. לממשלה הנוכחית בהחלט יש מנדט מהציבור לפעול בכיוון הזה. השאלה היא האם מקבלי ההחלטות יימנעו בסופו של דבר מעשייה אמיתית גם הפעם, מסיבות כאלו ואחרות. פוליטיות כמובן.
זה בשלבים הבאיםגם את הרפורמה בנמלים אני לא מבין
סבבה שאתה מכניס גופים פרטים לשוק,אבל למה אתה משאיר את נמל חיפה ואשדוד בידי המדינה. תבין פה את האבסורד, המדינה מקדמת נמל פרטי שיתחרה ב.....מדינה. איפה נשמע דבר כזה שהמדינה רוצה שגורם פרטי יגבור על עסק שהיא משקיעה בו מיליארדים.
זה בשלבים הבאים
אם קודם ינסו להפריט את הנמלים הקיימים.
יהיו שביתות של שנים.
אז קודם יבנו נמלים פרטיים.
אחרי זה ינסו להפריט את הקיימים.
ואז כשיהיו שביתות, כבר יהיו נמלי גיבוי
נראה עם זה בכלל ייצא לפועלזה בשלבים הבאים
אם קודם ינסו להפריט את הנמלים הקיימים.
יהיו שביתות של שנים.
אז קודם יבנו נמלים פרטיים.
אחרי זה ינסו להפריט את הקיימים.
ואז כשיהיו שביתות, כבר יהיו נמלי גיבוי
תחרות כזאת קיימת בעולם.גם את הרפורמה בנמלים אני לא מבין
סבבה שאתה מכניס גופים פרטים לשוק,אבל למה אתה משאיר את נמל חיפה ואשדוד בידי המדינה. תבין פה את האבסורד, המדינה מקדמת נמל פרטי שיתחרה ב.....מדינה. איפה נשמע דבר כזה שהמדינה רוצה שגורם פרטי יגבור על עסק שהיא משקיעה בו מיליארדים.
השאלה היאתחרות כזאת קיימת בעולם.
אפילו בתחום הרכבות (אם כי זה לדעתי לא יהיה רלוונטי לישראל בעשורים הקרובים): חברה ממשלתית פועלת לצד חברות פרטיות, לפעמים על אותה תשתית. במקומות מסויימים זה מצליח יופי, למשל במדינות מרכז אירופה ובין היתר בשוויץ, שעליה אנחנו מדברים המון בזמן האחרון בזכותו של Ccyclist.
שרי הממשלה המקדמים את המהלך מקווים כנראה שזה ידרבן את הממשלה עצמה על ענפיה, ואת הממשלות הבאות, לעמוד בקריטריונים גבוהים יותר מול התחרות הצפויה. הלוואי וכך יקרה, ההצלחה תלויה לדעתי באיכות המערכת השלטונית הדמוקרטית, ברמת השקיפות של הממשלה, ובחברה האזרחית. וגם השוק יאמר את דברו ללא ספק, אם ההפסדים יהיו כבדים לעומת התוצאות של המתחרות הפרטיות, ברור שתקום זעקה הן מחוץ לממשלה והן מתוכה. זאת הפרשנות האישית שלי למהלך המתבצע בנמלים.
אם מדובר על ממשלה דיקטטורית לחלוטין...השאלה היא
מה יהיה הכח של הועד בתוך הממשלה.
הרי קראנו בתקשורתאם מדובר על ממשלה דיקטטורית לחלוטין...
הלכה למעשה, כנראה שדעת הקהל, כלומר דעתו של ציבור הבוחרים ברובו, בכל זאת (זה היה אנדרסטייטמנט כמובן) משפיעה על מקבלי ההחלטות יותר מאשר קומץ בריונים מהנמל. אחרת, שום מהלך לא היה יוצא לפועל.
שלא לדבר על תקציב צהלהרי קראנו בתקשורת
שהועד פוקד מאות,ובשאיפה לאלפי,אנשים למפלגת העבודה(שזה לא כזה דבר חדש אבל מילא) עכשיו מה יקרה אם באופן תיאורטי(חס ושלום טפו טפו טפו) מפלגה העבודה תרכיב את הממשלה הבאה? הרי יהיו למפלגה יחסי תלות עם הועד,בדיוק כמו שבתקופת מרכז הליכוד השרים היו דואגים לג'ובים לחברי מרכז, בדיוק כמו שלפקידי האוצר יש יחסי תלות עם הטייקונים כי הם יודעים שהם אלה שיסדרו להם עבודה אחרי שהם יעזבו את התפקיד, אתה יכול לראות הרבה צעדים של פקידי האוצר שמנוגדים לחלוטןי להלך הרוח הציבורי, אני לא יודע אם זה דיקטטורה,אבל זה כבר קיים היום.
אני אישית מקווה שאם מפלגה מהקצה השני של המפההרי קראנו בתקשורת
שהועד פוקד מאות,ובשאיפה לאלפי,אנשים למפלגת העבודה(שזה לא כזה דבר חדש אבל מילא) עכשיו מה יקרה אם באופן תיאורטי(חס ושלום טפו טפו טפו) מפלגה העבודה תרכיב את הממשלה הבאה? הרי יהיו למפלגה יחסי תלות עם הועד,בדיוק כמו שבתקופת מרכז הליכוד השרים היו דואגים לג'ובים לחברי מרכז, בדיוק כמו שלפקידי האוצר יש יחסי תלות עם הטייקונים כי הם יודעים שהם אלה שיסדרו להם עבודה אחרי שהם יעזבו את התפקיד, אתה יכול לראות הרבה צעדים של פקידי האוצר שמנוגדים לחלוטןי להלך הרוח הציבורי, אני לא יודע אם זה דיקטטורה,אבל זה כבר קיים היום.
חברי הוועדים נמצאים ברב המפלגות אם לא בכולןהרי קראנו בתקשורת
שהועד פוקד מאות,ובשאיפה לאלפי,אנשים למפלגת העבודה(שזה לא כזה דבר חדש אבל מילא) עכשיו מה יקרה אם באופן תיאורטי(חס ושלום טפו טפו טפו) מפלגה העבודה תרכיב את הממשלה הבאה? הרי יהיו למפלגה יחסי תלות עם הועד,בדיוק כמו שבתקופת מרכז הליכוד השרים היו דואגים לג'ובים לחברי מרכז, בדיוק כמו שלפקידי האוצר יש יחסי תלות עם הטייקונים כי הם יודעים שהם אלה שיסדרו להם עבודה אחרי שהם יעזבו את התפקיד, אתה יכול לראות הרבה צעדים של פקידי האוצר שמנוגדים לחלוטןי להלך הרוח הציבורי, אני לא יודע אם זה דיקטטורה,אבל זה כבר קיים היום.
כי ביש עתיד אין פריימריזחברי הוועדים נמצאים ברב המפלגות אם לא בכולן
בוודאי ובוודאי, שבמפלגות הגדולות הוותיקות.
אולי גם בחדשות, כמו "יש עתיד", אבל אני לא בטוח לגמרי.
אין פריימריז, אבל יש פעיליםכי ביש עתיד אין פריימריז
יש לי חדשות בשבילך, גם עובדים במשכורת שלאין פריימריז, אבל יש פעילים
אבל שוב; אני לא יודע מהי ההתנהלות שם.
עוד מוקדם לבקר את תפקודו של יאיר לפיד כשר אוצר.
בינתיים זה נראה, שהוא פחות פעל כנגד גופים גדולים, כמו גופים ממשלתיים לא יעילים או כנגד השכבות העשירות ביותר.
מנגד על העובדים האמיתיים (נקרא לזה איך, שנקרא, כמו מעמד הביניים או אנשים העובדים במשרה מלאה ומעלה במשכורות מתחת ל-10,000 ואך למטה לעבר מחצית מזה), הוא ידע לפגוע. אך כאמור זה עוד מוקדם. אני מקווה לחשוב, שיהיו הפתעות ובשורות טובות עד אז.
כל זה עדיין לא פוטר אותו מהתעסקות נגד גופים לא יעילים או אנשים, שפחות ביושר מרוויחים הון רב, ללא פרופורציות. בין היתר בעלי הון, שיודעים במלים יפות 'לבצע תספורת' ובמלים ישירות ואמיתיות - לקחת מאנשים, שהלוו להם כסף ומעשה לגזול מהם כסף.
גם במרוויחי 20,000 פגעויש לי חדשות בשבילך, גם עובדים במשכורת של
20,000 ש"ח נחשבים מעמד הביניים. פשוט הם עם הפה במים והאף עוד איכשהו בחוץ במקום שכל הפרצוף יוחזק מתחת למים...
אריק, אני מסכים איתך. לא בטוח לגבי הלאהבנימה רצינית יותר מההודעה הראשונה שלי:
על פניו, השר כץ נמנע (נרתע, התחמק...) בסופו של דבר מרפורמה אמיתית ברכבת. קיבל לקראת הבחירות "שקט תעשייתי" מדומה מהוועד שכוחו נשאר מופרז, אפילו בלי קשר לאישיות העומדת בראשו. הציבור בהחלט לא השתכנע שהאיומים של כץ הצליחו, התחושה הרווחת היא שיש רגיעה זמנית בלבד וההמשך עוד יבוא. אם זה לא יהיה על מיקור חוץ, אז בגלל סיבה אחרת כלשהי שתשמש כהזדמנות נוחה לוועד.
הבעיה היא שאנחנו לא קרובים אפילו לסוג של איזון בין כוח וסמכויות שצריכות להיות לוועדי עובדים, לבין יכולתה של חברה ושל ממשלה לנהל אותה ולספק שירות מיטבי לאזרחים. כל זה בלי לשלם דמי-חסות מזעזעים לקבוצה כוחנית רק בגלל החזקתה ב"שאלטר" ולא בגלל שום סגולה אחרת.
לפחות בתקופה האחרונה מדברים יותר ויותר על הבעיה המערכתית הזאת שנוצרה (יוצרה) בחברות הממשלתיות, ואפילו מנסים לעשות יותר מבעבר - ראה נסיון הרפורמה בנמלים. לממשלה הנוכחית בהחלט יש מנדט מהציבור לפעול בכיוון הזה. השאלה היא האם מקבלי ההחלטות יימנעו בסופו של דבר מעשייה אמיתית גם הפעם, מסיבות כאלו ואחרות. פוליטיות כמובן.
גילה, גילה, גילה... שאול, שאול שאול...ההנהלה המרושעת שוב השעתה את גילה היקרה!!!1
ובאיזה תירוץ מגוחך... האשה היקרה הזאת מסוגלת בכלל לאיים על מישהו?!
ארבעה חודשים בלי גילה!!!
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4403748,00.html
חכו-חכו, ההסתדרות כבר מטפלת בעניין.להשבית את המדינה!!! ושהנוסעים הבכיינים כפויי-הטובה האלה יחכו עוד שעה-שעתיים בקרון, מה יש? זכויות העובדים!
* אירוניה, סרקזם וכיו"ב *
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.