אירוח בפורום: אדמיניסטרציה, תפעול ושירות לקוחות

חלוקה באחוזים

הי, האחוז הגבוה צריך להיות עבור פיתוח וניהול העסק/מיזם. התפעול מומלץ שיבצע גורם אחר, שמפנה ומאפשר זאת.
 
הצעות מחיר

הי, שאלה נהדרת! כחלק מתאום ציפיות מיקור חוץ יכול לתת מענה לצורך אחד ממוקד. זוהי עבודת רכש מאתרים ספקים, פונים לכמה ספקים לקבל הצעות מחיר..מה שבהחלט יעיל ומפנה לבעל העסק זמן לניהול ופיתוח.
העלות בד"כ מתומחרת לשעה או לחילופין בסיס חודשי ועמלה על כל עסקת רכישה.
מה שיוסכם בין הצדדים.
 
עסקים קטנים

הי גלית, היום יותר מתמיד, מבינים גם עסקים קטנים ויזמים את הצורך ב"שותף" ויד נוספת לגרום לדברים לקרות. לי אישית יוצא לעבוד עם יזמים שבראשית דרכם ועושים הכל לבד ואם רוצים להשיג תוצאות ולהתפתח זו לא פריבילגיה. מה גם שניתון לצרוך את השירות לפי שעות. אני ממליצה לנסות חודש פעילות ושני הצדדים יכולים לבחון את נחיצות השירות.
 
ייעול זמנים

הי עידו, טיפ קטן גדול לניהול זמן אפקטיבי - לקיים פגישות טלפוניות, שיחות סקייפ
חוסך לא מעט זמן בפקקים.זו ממוקד מאד בד"כ.
 
שירות חיצוני זמני

הי, בהחלט שכן וזו המטרה, התקשרות חד פעמית למטרה מסוימת זה יכול להיות כנס, סיוע בהפניות, רישום, טיפול בדוחוח, גביה, תאומי פגישות
זה היתרון במיקור חוץ אין יחסי עובד מעביד השירות יכול להיות יומי, שעתי, שבועי, חודשי מה שיסכימו הצדדים בהתאם לצורך. רשימת השירותים שאני נותנת למשל מגוונת ומותאמת לצרכי הלקוח. יש פרויקטים שוטפים ממושכים כמו ניהול ותפעול תכניות לימוד סדנאות שנמשכות כמה חודשים ואני מוצאת עצמי בהתקשרות שנתית
הכל מודולרי.
 
פרסום

הי פרחיה, היום יותר מתמיד האפשרויות רבות וחינמיות. מיקור חוץ יכול לתת מענה גם לזה באמצעות דפי נחיתה בפייסבוק, כתיבת תוכן ניוזלטרים חודשיים בנושא. לשתף חברים בדף העסקי והפרטי, לפרסם בקבוצות מתאימות.
 
בקרה

הי, זו בהחלט סוגיה מטרידה את צורכי השירות. צריך להיות אמון בין הצדדים ואפשר לראות אם יש תוצאות בעשיה בפועל. אני כנותן השירות מבהירה ללקוחותי שזה לא הזמן זו התפוקה. עצם זה שיש מענה לכל הצרכים שהוגדרו זה מה שחשוב. הלקוח מקבל מענה לכל מה שהוגדר בשורה תחתונה.
 
אירוח בפורום: אדמיניסטרציה, תפעול ושירות לקוחות


ביום ב', 28/8, בין השעות 22:00-20:00, נארח בפורום את עינת בכור, מנהלת פרויקטים בתחום אדמיניסטרציה ותפעול.

על האירוח

אתם בעלי עסק ואין לכם זמן פנוי לפיתוח העסק בגלל התעסקות בתפעול
הגעתם למקום הנכון.
באירוח אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ לגבי תפעול העסק: ניהול ותכנון פרויקטים בתחום קשרי לקוחות,
שירותי משרד ותפעול אדמיניסטרטיבי בעסק שלכם כמו טיפול בלידים, בק אופיס, תיאומי פגישות, רישום וגביה לכנסים, אירועים ומפגשי גיבוש ועוד.

על המתארח

עינת בכור בעלת מעל 20 שנות ניסיון בתחום ניהול פרויקטים, הפקות, אדמיניסטרציה ולוגיסטיקה בלקוחות ופרויקטים איכותיים.
בעלת יכולות ניהול אדמיניסטרטיבי ויכולות תפעול וארגון קפדניות מאד וניסיונה כולל פתיחת קורסים וכנסים בכל תחום, טיפול בלידים, תפעול בשטח, התנהלות מול ספקים ועוד.

רוצים להתייעץ עם עינת לגבי העסק שלכם או לקבל פרטים על השירות שלה


העלו את שאלותיכם על גבי שרשור זה כבר עכשיו


 
יש עוד שירותים כאלו

יש שירותים כאלו שעושים בשבילך את המזכירות והלוגיסטיקה כמו "המשרד" ו"צוות לעסק"
זה מומלץ? זה לא גורם לאיבוד שליטה? איך אפשר לעקוב ולדעת שהם לא מזיקים לעסק שלך?
ברור שזה נחמד לפנות זמן להפגישות ולהביא לקוחות חדשים וזה יכול להיות גם משתלם כלכלית,
אני לא ניסיתי
 
יעילות שירותי משרד

הי, בהחלט יש שרותים כאלה אני אישית לא התנסיתי בהם ובכל בחירה צריך לעשות תאום ציפיות. בשרותים הללו יש תחלופה של אנשים לא בהכרח עובדים מול מישהו קבוע. השירות ניתן בשלט רחוק ולא מאפשר פגישות שוטפות וליווי צמוד ו"שותפות".
ניתן לבדוק בתוצאות אחרי חודש אמורים כבר להרגיש פעילות.
 

יהב43

New member
לאיזה סוג לקוחות ניתן השירות ניהול פרוייקטים אדמינסטרטיביים?

לא הבנתי מהנאמר באיזה סוג לקוחות מדובר ובעיקר לאיזה סוג לקוחות מומלץ לקחת ניהול חיצוני?
"בעלי עסקים" זה מושג מעט כללי
 
סוג לקוחות

הי יהב, השירות מתאים לעסקים קטנים וגדולים כאחד שנדרשים לעוד יד תפעולית שתתעסק באדמיניסטרציה ובעבודות "השחורות" כל מה שמפנה לבעל העסק זמן לניהול ופיתוח. בחוג לקוחותי נמנים ארגונים גדולים שרוצים מישהו חיצוני רוח חדשה מחוייבת לניהול הפרויקט כי אין להם עוד תקנים ותקציב לשלם משרה חלקית או מלאה וגם אדם פרטי יזם שרוצה להוציא לפועל את הפעילות שלו. בכל מקרה זה משתלם כי הלעות נמוכה יותר מלהעסיק עובד ולשלם את כל התנאים הנילווים מה גם שלא לכל יזם או עסק קטן יש משרדים ולכן מיקור החוץ נותן מעהנ אופטימלי.
 
למעלה