AAA לעומת גרירה של חברת ביטוח רכב
זוכרים את השרשור שהיה פה לא מזמן על AAA לעומת שירותי גרירה/חילוץ דרך ביטוח רכב? ובוסטון נתן פה הסבר מפורט למה שירותי הגרירה דרך ביטוח רכב הם אחרונים בתור לעזרה?
ובכן, יצא לי לאחרונה לדגום את זה ו..... בוסטון צדק. מעשה שהיה כך היה.
שילוב של או-פר שמרבה להשאיר חימום/אור/רדיו עובדים בעודה יושבת ברכב כשהמנוע לא עובד [מה אניעשה? השתלת מוח איננה אופציה] גמר לרכב את המצבר.
בפעם הראשונה שזה קרה חשבנו שזה עניין זמני והמצבר יתאושש. הזמנו שירות גרירה דרך גייקו. הם מאוד אדיבים, מקבלים מיד בטלפון הנייד את השעה המשוערת שבה הם יגיעו וכו'. רק ש.... הם הגיעו 3 שעות מאוחר יותר
. 3 שעות של הלוך ושוב שיחות עם איש הגרירה המקומי שבו כל פעם משקרים לנו במצח נחושה שאו-טו-טו באים. סיוט. אחרי 4 שעות מהשיחה הראשונית [ייאוש ז אנדרסטייטמנט] הוא הגיע, הקפיץ/התניע את האוטו והלך. יען כי אין להם שירות של למכור להתקין מצבר חדש.
ואז נזכרתי בכלל שעוד יש לנו מנוי לשנה של AAA בתוקף שעשינו עבור טיול ה RV בקיץ האחרון. אשר על כן, משהתפגר האוטו שוב אחרי איזה 5 ימים, כבר העדפתי להתקשר ל-AAA. להם גם יש שירות של התקנת מצבר חדש על המקום. הם אמרו שייקח שעתיים, אבל הגיעו תוך 25 דקות. ערכו בדיקה שאין "דליפת כוח" שגונבת מהמצבר איפשהו באוטו, ומשגילו שאין אבל שהמצבר אכן מת - החליפו באחר. 45 דקות מרגע הקריאה הראשונית הכל היה מאחורינו.
אשר על כן, מרגע זה והלאה, ועד שייצאו האופריות מחיינו במהרה בימינו (אלה זוללות מצברים - כבר יש לנו נסיון איתן), החלטתי שאנחנו נישאר עם AAA
** לכותבת אין מניות ב-AAA, ובוסטון לא שילם לה כדי שתאמר שהוא צדק