אתם הקופירייטרים של תפוז עסקים
בעולם הנדל"ן נוהגים לציין שלא תמיד משנה מה גודל הנכס, צבעו, או ערכו, בשורה התחתונה מה שבאמת חשוב ומה שבאמת קובע זה דבר אחד - לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן!
גם בפרסום עסקים הדבר די דומה - צריך למצוא את המקום שמחבר בצורה הטבעית ביותר בין העסק לבין
הקהל הרלוונטי ביותר עבורו
תפוז עסקים - אינדקס העסקים החדש של תפוז אנשים, מאפשר בדיוק את החיבור המיטבי הזה בין העסק לקהילה רלוונטית ומתאימה.
בעל העסק נהנה
מפרסום ממוקד בקרב קהילת הגולשים הגדולה בישראל ואילו לגולשים יש
פלטפורמה מוכרת, אהובה ונוחה למציאת מבוקשם- איש מקצוע או עסק רצוי.
בתקופה הקרובה אנו עומדים להשיק קמפיין פרסומי לאינדקס ולכם יש הזדמנות לקחת בו חלק
ולזכות בפרסים
אז מה צריך לעשות?
מעכשיו ועד ה 29.9 בשעה 14:00 העלו על גבי שרשור זה הודעת סלוגן
משעשעות ל
תפוז עסקים יחד עם המלצה באיזה פורום רלוונטי לפרסם אותה, במבנה דומה לדוגמאות הבאות:
הספה אכלה לך את הכלב? כנסי לרשימת המאלפים ב
תפוז עסקים (פורום כלבים)
החתול לא ממצה את הפוטנציאל? כנסי לרשימת הקואצ'רים ב
תפוז עסקים (פורום חתולים)
ירדו לך המים? כנסי לרשימת האינסטלטורים ב
תפוז עסקים (פורום הריון ולידה)
מתוך כלל ההודעות שלכם אנו נבחר בשלושה זוכים שיזכו
בפרס הראשון:
שובר לארוחה זוגית מפנקת בשווי 200 ש"ח ועותק מהספר "המדיה החברתית"
ושני זוכים נוספים שיזכו
בפרס השני:
עותק מהספר "המדיה החברתית".
תפוז אנשים רשאית לעשות שימוש בתכני הגולשים אשר יועלו במסגרת התחרות לצורך יחסי ציבור ושימושים מסחריים (גם באלו שלא נבחרו כזוכים).
אנא עיינו בתקנון התחרות לפרטים נוספים ולכללי ההתחרות המלאים:
http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2387692