לא משנה מקביל או לא, משנה מי נותן את האחריות בפועל
יש בישראל לא מעט יבואנים רשמיים (לאו דווקא של סלולרים) שידועים לשמצה באיכות השירות, כך שהעובדה שלא מדובר ביבוא "מקביל" לא מבטיחה לך דבר. בדקי מטעם מי האחריות בכל מקרה, מה התנאים, לאן את צריכה להביא את הטלפון במקרה של תקלה וכו'. בעיקר חפשי בגוגל ביקורות על נותנת האחריות ותתרשמי האם אכן יש על מי לסמוך או שמדובר במשענת קנה רצוץ.
 
אישית אני מעדיפה לקנות את הטלפונים בחו"ל (כך שאין לי אחריות יבואן) ובהפרש המחיר שאני חוסכת אממן תיקון פרטי במידת הצורך (במכשיר הקודם לא נזקקתי לכך, לשמחתי).