שלום. ביטול עסקה. שבוע שעבר הזמנתי באתר של דלתא מוצר

גליגלי6

New member
שלום. ביטול עסקה. שבוע שעבר הזמנתי באתר של דלתא מוצר

נרשם לי שאקבל את המוצר בין ה-16.2 (היום) ו-18.2

היום בבוקר שלחתי לשרות לקוחות שלהם 2 מיילים שאני מבטלת. הם לא הגיבו.ל-2 המיילים גם בטלפון הם לא ענו. לא בבוקר ולא אחהצ. ביקשו שיחה חוזרת. לא חזרו ב-2 הפעמים.

האם חוקית ההזמנה מבוטלת. תודה
 

puptits

New member
תגידי, זה באמת?

היום ה 16.2 אמרת שיספקו מהיום עד ה 18.2
וכבר היום, על הבוקר, שלחת להם 2 מיילים לביטול...ובהמשך טלפונים כדי לבטל?
כך כתבת...
למה ציפית, לשליח על הבוקר עומד דום עם החבילה?
&nbsp
*תראי, יש פה בחור נחמד בשם תומר, תעשו דילים יחד, הוא ירכוש ואת תבטלי.
 

puptits

New member
נגיד ורצתה לבטל?

על מה ה"דחוף"?
על מה הטלפונים כל היום?
ומה הקשר בין משלוח/אספקה לביטול העסקה?
&nbsp
בקיצור, היא מוכרת פה בזכות הפוסטים הדיי מוזרים/הזויים שלה, מדי פעם
ויש פה כוכביות שמנצלות זאת לומר זאת, זה לא שהם טועים.
והיא אלופה בלהעלב ולצעוק למנהל הפורום כאילו הוא "השוטר הטוב" שלה שיציל אותה
במקום להסיק מסקנות מתבקשות
&nbsp
 

גליגלי6

New member
על מה אין לך ויכוח איתו. התגייסת לחבורת המשמיצים? עדיין לא

ברור לי מה זאת המתקפה עלי ואיפה מנהל הפורום בנושא
 

גליגלי6

New member
מה זה עניינך כמה מיילים או טלפונים אני עושה. במקום לעזור אתה

משמיץ בלי סוף
 

SicTransit

Active member
נסיון לעזור

אני מציע לך לעצור לרגע ולחשוב איך קורה שכל-כך הרבה אנשים "משמיצים" אותך ומרגיזים אותך ומזלזלים בך וגם חוסמים אותך מלשלוח להם מסרים. האם רובצת עלייך איזו קללה, או אולי מזל רע במיוחד, ומי יודע אולי משהו בהתנהגות שלך גורם לזה?
&nbsp
(לא שיש לי אשליות, אבל...)
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
אני מבקש מכולכם להרגע ולהפסיק עם הדיונים האישיים בפורום

זה לא לכבודכם ולא לכבודו של הפורום.
אם ברצונכם לשחק ב"הגננת - הוא הוריק עלי...." בבקשה - במסרים אישיים - ולא בפורום - או שתגלו סבלנות ותתאפקו.
תודה מראש
 
למעלה