של פרטנר. סיימתי לשלם עליו לפני כמה חודשים. יש לי בעיה להוציא שיחות. שיחות אני מקבלת.
שלחו טכנאי שלא הצליח לפתור את הבעיה והציע לי מודם חדש בעלות פי 2 בטענה שהוא ישן מאוד (הוא בן 3 שנים. לא ישן) כמובן שלא הסכמתי
המודם הנוכחי מספק אינטרנט והכל בסדר. כמו כן יש צליל חיוג בטלפון.
נראה לי שהם רוצים לדחוף לי מודם יקר (כ-800 ש) בלי הצדקה. לי נראה שהם מנצלים אנשים ללא ידע טכנולוגי
הם יכולים להחליף למודם חדש אותו דגם של הנוכחי
מה לדעתכם עלי לעשות. תודה