בני לעצמך אתר ופרסמי אותו
לשאלתך מי מבצע את ההגהה: תלוי מי הבעלים של האתר.
ל-YNET אני משער שיש מגיה משלו. אני מניח שהוא עושה עבודה מחורבנת כי עד עכשיו לא ראיתי לשון ציווי נכונה בכתבה שלהם (וזו כמובן לא הטעות היחידה בכתבות שלהם).
הילד בן ה-16 שכותב פוסט בפייסבוק היה מגיה לעצמו את הפוסט, אבל הוא אפילו לא יודע לאיית "הגהה".
 
הנקודה שלי היא שמצד אחד שירות כמו שלך אמור להיות חיוני לכל בתי העסק שרוצים להחשב ראויים לשמם, ומצד שני או שאין מודעות לכך או שלאף אחד פשוט לא אכפת, ולכן אני לא רואה איך תצליחי להתפרנס מזה (אגב, לפני כמה זמן חיפשתי מגיה לעסק דומה שהקמתי ולא מצאתי, אז אולי יש פה ואקום שתוכלי להיכנס אליו).
 
ההצעה שלי היא שתבני לעצמך אתר אינטרנט ותקדמי אותו:
הציגי מי את, את הרקע שלך ואת ההשכלה שלך.
בעסק כמו שלך נראה לי שמאוד חשוב לתחזק בלוג: עצות להגהה נכונה של מאמר, דוגמאות למאמרים לפני ואחרי הגהה וכו'.
כאן הניראות היא הכי חשובה, וככל שהעסק שלך יתפרסם יותר, כך (אני מקווה) הוא יצליח יותר).