ארומה ת"א מצטרפת לארומה ישראל: מוזילה את

  • פותח הנושא dts
  • פורסם בתאריך

dts

New member
ארומה ת"א מצטרפת לארומה ישראל: מוזילה את

ארומה ת"א מצטרפת לארומה ישראל: מוזילה את מחיר הקפוצ'ינו ל-8 שקלים
מעניין...
אחרי שבוע אפוף טימטום של רשתות הקפה,בהם בשיא החלמאות ירו בעצמם (במקום בקופיקס) מחסנית שלמה,
וכואב במיוחד הכדור השמן האחרון בדמותו של רהב- "יועץ PR בכיר ביותר- עלק
הוחלט להגיב נכון כדי לא לטבוע בטימטום ברור ו"באהבת" העם.
לינק לכתבה
משהו משתנה בניתוח המצב האחרון שלך דובי??
 
הנה ציטוט ממה שכתבתי כמה פוסטים למטה:

"מה שנראה לי שיקרה שארומה למשל יבטלו את איזור הכיסאות החיצוני או יתחמו אותו, ולא יאפשרו לבעלי הכוסות לקחת במחיר המונמך להשאר בסביבתה. כך גם כל רשתות בתי הקפה, אני יודע שגם אני הייתי נוהג ככה, קנית בכוס לקחת, אז קח ולך! בישיבה במקום, לא הייתי מזיז את המחיר בשקל ואם בעלי בתי הקפה ישמעו בעצתי זה מה שהם יעשו, ימכרו קפה לקחת במחיר שהוא 60% מהמחיר המלא, מאפים או כריכים לקחת בהתאם. אגב שימו לב שבתפריט ארומה לקחת הכל עולה טיפה פחות, זה יהיה רוח הדברים. מה שכן בעלי בתי הקפה (אם ישמעו לי) יסרבו לאפשר לכל מי שרכש מוצרים לקחת, את הישיבה במחוזותיהם או יסרבו לאפשר לאנשים גם לשלם מחיר מלא ולשבת עם כוסות קרטון לייד שולחן!"
הניתוח שלי עד כה היה לא רחוק מהמציאות... ארומה היא רשת פאסט-פוד קפה כך שיש לה יותר לקוחות שקונים TO GO מהרשתות האחרות או בתי קפה אחרים. סה"כ מאוד מתיישב למה שחשבתי שיקרה...
אם תקרא בכתבה תראה שאלי לוזון מתבטא שאין בכוונתו להוריד מחיר ותגלה שהרשתות האחרות שמפעילות מערך מלצרים למשל גם לא מתכנות להוריד מחירים.
השיקול של ארומה להוריד את מחירי הקפה (והקפה בכוס לקחת בלבד בינתיים ולא כמו שאני חשבתי, מוצרי טייק אווי מסויימים בנוסף) הוא נכון מבחינתם, עדיין הייתי מציע להם לא לאפשר ישיבה בתוך המתחמים שלהם עם כוסות קרטון ולא לתת לכך לגיטימציה.
אני שוב אציע לבעלי הרשתות האחרות ובעלי בתי הקפה, לא להתפס לפאניקה ולהוריד מחירים באופן גורף, אם יש לך מוצר באיכות מנצחת ויש לך אמון במוצר והתמחור שבנית לו הוא נכון לפי כל הפרמטרים (ולא חזירי*) זה הזמן לעמוד מאחורי המוצר בצורה עיקשת.
 

shovaly23

New member
רק חודשיים אחורה זה מה שהיה:

http://www.mako.co.il/food-restaurants/Article-e460aaf75494041006.htm

" הרשת, שפועלת עם שני מחירונים נפרדים - ליושבי בית הקפה וללקוחות ‏TO GO‏ - תאחד את המחירונים ותפעל לפי היקר מביניהם. ההתייקרות מתבצעת אחרי 3 שנים שבהן הזכיינים ספגו בעצמם את העלייה במע"מ‏ "
 
למעלה