סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר

מצב
הנושא נעול.
וגם אום אל פחם, סחנין-ערבה,דרום פתח תקווה

לפי ההגיון הזה, גם ליישובים הבאים מגיע לקבל
רכבת, ולא להיות תלויים באוטובוסים לתחנה הקרובה:

טבריה, טייבה, גדרה, תל מונד, אור עקיבא, צפת, אריאל, קרית אונו ומזרח רמת גן, נס ציונה, ערד, רעננה (טוב, היא עדיין לא קיבלה) וכדומה.

יש הרבה ממש בתחושת הקיפוח שנמשכת עשורים, אבל זה שמשהו אינו קורה מסיבות כלכליות אינו נובע תמיד מקיפוח. במקרה של בית שאן, זה בהחלט עשוי להיות ארבע רכבות ריקות ביום. אבל בכל זאת נראה לי שלא יהיה עד כדי כך נכשל כמו המצב הנוכחי של דימונה.

האופציה של אוטובוס משולב היטב (עוצר ממש מול הרציף בעפולה) מבית שאן (וכן, גם מטבריה ונצרת למשל) איננה מעידה על קיפוח אלא על הרצון להתאים את הפתרון המתאים ביותר והחסכני ביותר במשאבים הדלים ממילא.
וגם אום אל פחם, סחנין-ערבה,דרום פתח תקווה
בקעת אונו, מזכרת בתייה,קריית עקרון ומגדל שמס...
לדעתי, אם כבר יש קו לקצץ אז שיהיה הקטע בין עפולה לבית שאן, ולא שאר הקווים שנבנים. ולגבי תחושת הקיפוח, שיתמודדו!
 

בועז ל

New member
שיתמודדו?! הערה ממש לא במקום, ניצן.

וגם אום אל פחם, סחנין-ערבה,דרום פתח תקווה
בקעת אונו, מזכרת בתייה,קריית עקרון ומגדל שמס...
לדעתי, אם כבר יש קו לקצץ אז שיהיה הקטע בין עפולה לבית שאן, ולא שאר הקווים שנבנים. ולגבי תחושת הקיפוח, שיתמודדו!
שיתמודדו?! הערה ממש לא במקום, ניצן.
 

amirv

New member
ואכן

לפי ההגיון הזה, גם ליישובים הבאים מגיע לקבל
רכבת, ולא להיות תלויים באוטובוסים לתחנה הקרובה:

טבריה, טייבה, גדרה, תל מונד, אור עקיבא, צפת, אריאל, קרית אונו ומזרח רמת גן, נס ציונה, ערד, רעננה (טוב, היא עדיין לא קיבלה) וכדומה.

יש הרבה ממש בתחושת הקיפוח שנמשכת עשורים, אבל זה שמשהו אינו קורה מסיבות כלכליות אינו נובע תמיד מקיפוח. במקרה של בית שאן, זה בהחלט עשוי להיות ארבע רכבות ריקות ביום. אבל בכל זאת נראה לי שלא יהיה עד כדי כך נכשל כמו המצב הנוכחי של דימונה.

האופציה של אוטובוס משולב היטב (עוצר ממש מול הרציף בעפולה) מבית שאן (וכן, גם מטבריה ונצרת למשל) איננה מעידה על קיפוח אלא על הרצון להתאים את הפתרון המתאים ביותר והחסכני ביותר במשאבים הדלים ממילא.
ואכן
לטבריה מתוכננת רכבת, (אם כי לא בעתיד הנראה לעין), לטייבה מתוכננת רכבת במסגרת המסילה המזרחית (שכנהוג במקומותונו בטח תיקרא צור יצחק), למזכרת בתיה הסמוכה לגדרה מתוכננת תחנה, לקרית אונו מתוכנן קו סגול (וגם מסילה לאורך כל כביש 4 שנמצאת בשלבי תכנון ראשוניים), לנס ציונה יש שתי תחנות (פשוט קוראים להן רחובות והראשונים), לאור עקיבא מתוכננת תחנה על התוואי החדש של מסילות 3,4 בין ת"א לחיפה, לאריאל מתוכננת מסילה ותחנה שתוכננו מסיבות פוליטיות ושלא יקרו מסיבות פוליטיות הפוכות, ולערד מתוכננת מסילה ותחנה ורעננה, נו טוב.

אז כנראה שההגיון של ג'קי לוי מוצק.
 

alantan

New member
גם לבית שאן מתוכננת רכבת


ואכן
לטבריה מתוכננת רכבת, (אם כי לא בעתיד הנראה לעין), לטייבה מתוכננת רכבת במסגרת המסילה המזרחית (שכנהוג במקומותונו בטח תיקרא צור יצחק), למזכרת בתיה הסמוכה לגדרה מתוכננת תחנה, לקרית אונו מתוכנן קו סגול (וגם מסילה לאורך כל כביש 4 שנמצאת בשלבי תכנון ראשוניים), לנס ציונה יש שתי תחנות (פשוט קוראים להן רחובות והראשונים), לאור עקיבא מתוכננת תחנה על התוואי החדש של מסילות 3,4 בין ת"א לחיפה, לאריאל מתוכננת מסילה ותחנה שתוכננו מסיבות פוליטיות ושלא יקרו מסיבות פוליטיות הפוכות, ולערד מתוכננת מסילה ותחנה ורעננה, נו טוב.

אז כנראה שההגיון של ג'קי לוי מוצק.
גם לבית שאן מתוכננת רכבת
 

alantan

New member
איך אפשר בלי הבורקסים?

רשמים ותמונות נוספות מהסיור.
אפתח בצפירת הרגעה: סיור העיתונאים שנערך אתמול אינו מהווה תחליף לסיור המקצועי המתוכנן של הפורום בקו העמק. סיור הפורום ייערך בקרוב בקטע המערבי של הפרויקט, בו הפרויקט נמצא במצב מתקדם יותר מחלקו המזרחי. במהלך הסיור הבהרתי לדובר "נתיבי ישראל" וליועץ התקשורת של החברה כי מבחינתי סיור העיתונאים הנו לכל היותר "משכך כאבים" בלבד.


למרות הימצאותם של גורמי מקצוע בסיור, ניכר במשתתפי הסיור שמרכיביו הטכניים-הנדסיים-תכנוניים של הפרויקט אינם בראש מעייניהם. השר הגיע חדור רוח קרב והחבר'ה חיפשו את הדם שהריחו. עד כה לא מצאתי בשום דיווח חיצוני התייחסות ניאותה לכל אותם נושאים שמעניינים אותנו גולשי הפורום. מעבר לכך, מזג האוויר הגשום הגביל מאוד את התנועה באתרים וצמצם למינימום את פרק הזמן בו יכולנו לעסוק בנושאים "שלנו". עם זאת, לרגע אין להצטער על השתתפותנו בסיור: מעבר לחובתנו כגוף תקשורתי להפגין נוכחות באירועים מסוג זה, הייתה זו הזדמנות מצוינת להכיר את גורמי המקצוע המנהלים את הפרויקט, לשלוף מעט מידע טכני שיוצג בהמשך ולשאול ישירות את השר מספר שאלות.

בתמונה: נציגי התקשורת מאזינים ומתעדים את הודעתו של השר באתר המנהלת שבמחנה ג'לאמה.
איך אפשר בלי הבורקסים?
רק בגלל הכיבוד בא לי לחזור להיות פעיל פוליטי.
 

amit1270

New member
תודה רבה, בועז וקובי, על הדיווח מהשטח

סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר
שר התחבורה, ישראל כץ, הוביל היום סיור עיתונאים בקו העמק. הסיור נמשך כארבע שעות במהלכן זכו המשתתפים לשמוע הסברים על הפרויקט, ובעיקר, מתקפה חסרת תקדים של השר על כוונת האוצר לפגוע בפרויקט הקו לכרמיאל ובקו העמק. הסיור שאורגן היטב ע"י משרד יח"צ של "נתיבי ישראל", "עושים עניין", הסתיים ברמת ישי במפגן כוח פוליטי מרשים של השר, אשר הצליח לקבץ ראשי ערים ורשויות מהצפון למאבק אותו הוא מנהל. אלה החמיאו לשר על פעילותו לקידום תשתיות התחבורה בצפון ומחו נמרצות כנגד כוונות האוצר. בין נושאי הדברים היו גם אישים שאינם נמנים על המחנה הפוליטי של השר כץ. עדי אלדר מכרמיאל וג'קי לוי מבית שאן היו הדוברים הבולטים ביותר מבין הנואמים. שניהם ביטאו כמיהה עזה ביותר לבוא הרכבת לאזורם: "רכבת שאינה מותרות" אלא צורך בסיסי והכרחי.

על תחושות הזעם והביטויים הקשים כנגד הפגיעה בפריפריה תוכלו לקרוא בכל אמצעי התקשורת הארצית שנכחה באירוע וגם בפורום הצנוע שלנו, בהמשך.
בתמונה: שר התחבורה מציג את גשר הרכבת מעל כביש 70. מדובר בגשר שאורכו כ-700 מ' (השני באורכו בפרויקט קו העמק). בהזדמנות זו אני חייב לציין לטובה את הבקיאות הרבה שהפגין השר בנושאי הפיתוח של משרדו. השר שנלווה לאוטובוס בו נסענו שימש לאורך הסיור כולו גם כמדריך "שבתשתיות" מן המניין.
תודה רבה, בועז וקובי, על הדיווח מהשטח
 

kobiz99

New member
לעונג לי לדווח לחברינו בפורום, מה טטרה ארכיון

סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר
שר התחבורה, ישראל כץ, הוביל היום סיור עיתונאים בקו העמק. הסיור נמשך כארבע שעות במהלכן זכו המשתתפים לשמוע הסברים על הפרויקט, ובעיקר, מתקפה חסרת תקדים של השר על כוונת האוצר לפגוע בפרויקט הקו לכרמיאל ובקו העמק. הסיור שאורגן היטב ע"י משרד יח"צ של "נתיבי ישראל", "עושים עניין", הסתיים ברמת ישי במפגן כוח פוליטי מרשים של השר, אשר הצליח לקבץ ראשי ערים ורשויות מהצפון למאבק אותו הוא מנהל. אלה החמיאו לשר על פעילותו לקידום תשתיות התחבורה בצפון ומחו נמרצות כנגד כוונות האוצר. בין נושאי הדברים היו גם אישים שאינם נמנים על המחנה הפוליטי של השר כץ. עדי אלדר מכרמיאל וג'קי לוי מבית שאן היו הדוברים הבולטים ביותר מבין הנואמים. שניהם ביטאו כמיהה עזה ביותר לבוא הרכבת לאזורם: "רכבת שאינה מותרות" אלא צורך בסיסי והכרחי.

על תחושות הזעם והביטויים הקשים כנגד הפגיעה בפריפריה תוכלו לקרוא בכל אמצעי התקשורת הארצית שנכחה באירוע וגם בפורום הצנוע שלנו, בהמשך.
בתמונה: שר התחבורה מציג את גשר הרכבת מעל כביש 70. מדובר בגשר שאורכו כ-700 מ' (השני באורכו בפרויקט קו העמק). בהזדמנות זו אני חייב לציין לטובה את הבקיאות הרבה שהפגין השר בנושאי הפיתוח של משרדו. השר שנלווה לאוטובוס בו נסענו שימש לאורך הסיור כולו גם כמדריך "שבתשתיות" מן המניין.
לעונג לי לדווח לחברינו בפורום, מה טטרה ארכיון
 

בועז ל

New member
לסיום: תודות

סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר
שר התחבורה, ישראל כץ, הוביל היום סיור עיתונאים בקו העמק. הסיור נמשך כארבע שעות במהלכן זכו המשתתפים לשמוע הסברים על הפרויקט, ובעיקר, מתקפה חסרת תקדים של השר על כוונת האוצר לפגוע בפרויקט הקו לכרמיאל ובקו העמק. הסיור שאורגן היטב ע"י משרד יח"צ של "נתיבי ישראל", "עושים עניין", הסתיים ברמת ישי במפגן כוח פוליטי מרשים של השר, אשר הצליח לקבץ ראשי ערים ורשויות מהצפון למאבק אותו הוא מנהל. אלה החמיאו לשר על פעילותו לקידום תשתיות התחבורה בצפון ומחו נמרצות כנגד כוונות האוצר. בין נושאי הדברים היו גם אישים שאינם נמנים על המחנה הפוליטי של השר כץ. עדי אלדר מכרמיאל וג'קי לוי מבית שאן היו הדוברים הבולטים ביותר מבין הנואמים. שניהם ביטאו כמיהה עזה ביותר לבוא הרכבת לאזורם: "רכבת שאינה מותרות" אלא צורך בסיסי והכרחי.

על תחושות הזעם והביטויים הקשים כנגד הפגיעה בפריפריה תוכלו לקרוא בכל אמצעי התקשורת הארצית שנכחה באירוע וגם בפורום הצנוע שלנו, בהמשך.
בתמונה: שר התחבורה מציג את גשר הרכבת מעל כביש 70. מדובר בגשר שאורכו כ-700 מ' (השני באורכו בפרויקט קו העמק). בהזדמנות זו אני חייב לציין לטובה את הבקיאות הרבה שהפגין השר בנושאי הפיתוח של משרדו. השר שנלווה לאוטובוס בו נסענו שימש לאורך הסיור כולו גם כמדריך "שבתשתיות" מן המניין.
לסיום: תודות
תודה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל ולאבי שמול מ"עושים עניין" על הזמנת הפורום לסיור החשוב. המידע הראשוני שקיבלתי אודות הפרויקט הצליח רק להבהיר לי איזה פוטנציאל עצום טמון בסיור מן המניין בפרויקט זה ואני, כמו רבים מגולשי הפורום, מצפה בכיליון עיניים לבואו אף שיתמהמה

תודה גדולה לקובי (אבו מאיט בשמו הרשמי) על הצטרפותו לסיור ועל הסיוע שהגיש לי בהעלאת השרשור. לא מן הנמנע שבזמן הקרוב נבלה יחדיו שוב בצילום אתרי הפרויקט, כהכנה לשבתשתיות סטנדרטית.

נ.ב: קובי, אני מצפה לכיבושו מחדש של חצי האי סיני.
 

kobiz99

New member
צילום זה מוקדש לבועז אם יהיה ביקוש יבואו עוד

לסיום: תודות
תודה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל ולאבי שמול מ"עושים עניין" על הזמנת הפורום לסיור החשוב. המידע הראשוני שקיבלתי אודות הפרויקט הצליח רק להבהיר לי איזה פוטנציאל עצום טמון בסיור מן המניין בפרויקט זה ואני, כמו רבים מגולשי הפורום, מצפה בכיליון עיניים לבואו אף שיתמהמה

תודה גדולה לקובי (אבו מאיט בשמו הרשמי) על הצטרפותו לסיור ועל הסיוע שהגיש לי בהעלאת השרשור. לא מן הנמנע שבזמן הקרוב נבלה יחדיו שוב בצילום אתרי הפרויקט, כהכנה לשבתשתיות סטנדרטית.

נ.ב: קובי, אני מצפה לכיבושו מחדש של חצי האי סיני.
צילום זה מוקדש לבועז אם יהיה ביקוש יבואו עוד
ברצוני לציין שהצילומים מלפני כ- 40 שנה וחלקן יותר.
את מבצע הסריקה של הנגטיבים מבצע מאיט חלקיקים שלא היה בתכנון בעת צילומים אלה צולמו.
אני מתנצל על איכות הצילומים הנגטיבים כבר היו במצב לא טוב כשמאיט מצא את ה טטרה ארכיון
קוביז
 

בועז ל

New member
ובטח שיהיה ביקוש!

צילום זה מוקדש לבועז אם יהיה ביקוש יבואו עוד
ברצוני לציין שהצילומים מלפני כ- 40 שנה וחלקן יותר.
את מבצע הסריקה של הנגטיבים מבצע מאיט חלקיקים שלא היה בתכנון בעת צילומים אלה צולמו.
אני מתנצל על איכות הצילומים הנגטיבים כבר היו במצב לא טוב כשמאיט מצא את ה טטרה ארכיון
קוביז
ובטח שיהיה ביקוש!
תודה על התמונה וההקדשה, קובי. אתה מוזמן לפתוח שרשור
שכולו תמונות מחצי האי סיני- חבל ארץ מרתק.
 

טשאפק

New member
שרשור מרתק, תודה קבה לבועז וקובי

סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר
שר התחבורה, ישראל כץ, הוביל היום סיור עיתונאים בקו העמק. הסיור נמשך כארבע שעות במהלכן זכו המשתתפים לשמוע הסברים על הפרויקט, ובעיקר, מתקפה חסרת תקדים של השר על כוונת האוצר לפגוע בפרויקט הקו לכרמיאל ובקו העמק. הסיור שאורגן היטב ע"י משרד יח"צ של "נתיבי ישראל", "עושים עניין", הסתיים ברמת ישי במפגן כוח פוליטי מרשים של השר, אשר הצליח לקבץ ראשי ערים ורשויות מהצפון למאבק אותו הוא מנהל. אלה החמיאו לשר על פעילותו לקידום תשתיות התחבורה בצפון ומחו נמרצות כנגד כוונות האוצר. בין נושאי הדברים היו גם אישים שאינם נמנים על המחנה הפוליטי של השר כץ. עדי אלדר מכרמיאל וג'קי לוי מבית שאן היו הדוברים הבולטים ביותר מבין הנואמים. שניהם ביטאו כמיהה עזה ביותר לבוא הרכבת לאזורם: "רכבת שאינה מותרות" אלא צורך בסיסי והכרחי.

על תחושות הזעם והביטויים הקשים כנגד הפגיעה בפריפריה תוכלו לקרוא בכל אמצעי התקשורת הארצית שנכחה באירוע וגם בפורום הצנוע שלנו, בהמשך.
בתמונה: שר התחבורה מציג את גשר הרכבת מעל כביש 70. מדובר בגשר שאורכו כ-700 מ' (השני באורכו בפרויקט קו העמק). בהזדמנות זו אני חייב לציין לטובה את הבקיאות הרבה שהפגין השר בנושאי הפיתוח של משרדו. השר שנלווה לאוטובוס בו נסענו שימש לאורך הסיור כולו גם כמדריך "שבתשתיות" מן המניין.
שרשור מרתק, תודה קבה לבועז וקובי
 

Golf Bravo

New member
תודה על הדיווח המרתק

סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר
שר התחבורה, ישראל כץ, הוביל היום סיור עיתונאים בקו העמק. הסיור נמשך כארבע שעות במהלכן זכו המשתתפים לשמוע הסברים על הפרויקט, ובעיקר, מתקפה חסרת תקדים של השר על כוונת האוצר לפגוע בפרויקט הקו לכרמיאל ובקו העמק. הסיור שאורגן היטב ע"י משרד יח"צ של "נתיבי ישראל", "עושים עניין", הסתיים ברמת ישי במפגן כוח פוליטי מרשים של השר, אשר הצליח לקבץ ראשי ערים ורשויות מהצפון למאבק אותו הוא מנהל. אלה החמיאו לשר על פעילותו לקידום תשתיות התחבורה בצפון ומחו נמרצות כנגד כוונות האוצר. בין נושאי הדברים היו גם אישים שאינם נמנים על המחנה הפוליטי של השר כץ. עדי אלדר מכרמיאל וג'קי לוי מבית שאן היו הדוברים הבולטים ביותר מבין הנואמים. שניהם ביטאו כמיהה עזה ביותר לבוא הרכבת לאזורם: "רכבת שאינה מותרות" אלא צורך בסיסי והכרחי.

על תחושות הזעם והביטויים הקשים כנגד הפגיעה בפריפריה תוכלו לקרוא בכל אמצעי התקשורת הארצית שנכחה באירוע וגם בפורום הצנוע שלנו, בהמשך.
בתמונה: שר התחבורה מציג את גשר הרכבת מעל כביש 70. מדובר בגשר שאורכו כ-700 מ' (השני באורכו בפרויקט קו העמק). בהזדמנות זו אני חייב לציין לטובה את הבקיאות הרבה שהפגין השר בנושאי הפיתוח של משרדו. השר שנלווה לאוטובוס בו נסענו שימש לאורך הסיור כולו גם כמדריך "שבתשתיות" מן המניין.
תודה על הדיווח המרתק
הלוואי שהשר יצליח למנוע את הפגיעה בתשתיות החשובות האלה. לצערי, האנשים שהיו צריכים להשתתף בסיור הזה, לא השתתפו בו. אלה כמובן אנשי האוצר. למי שנהנה מהשדרוג בתשתיות הרכבת בארץ קשה להבין כיצד ניתן לחשוב על "דחיית" השלמת המסילות האלה.
 

alantan

New member
תודה רבה קובי ובועז על התמונות והדיווחים

סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר
שר התחבורה, ישראל כץ, הוביל היום סיור עיתונאים בקו העמק. הסיור נמשך כארבע שעות במהלכן זכו המשתתפים לשמוע הסברים על הפרויקט, ובעיקר, מתקפה חסרת תקדים של השר על כוונת האוצר לפגוע בפרויקט הקו לכרמיאל ובקו העמק. הסיור שאורגן היטב ע"י משרד יח"צ של "נתיבי ישראל", "עושים עניין", הסתיים ברמת ישי במפגן כוח פוליטי מרשים של השר, אשר הצליח לקבץ ראשי ערים ורשויות מהצפון למאבק אותו הוא מנהל. אלה החמיאו לשר על פעילותו לקידום תשתיות התחבורה בצפון ומחו נמרצות כנגד כוונות האוצר. בין נושאי הדברים היו גם אישים שאינם נמנים על המחנה הפוליטי של השר כץ. עדי אלדר מכרמיאל וג'קי לוי מבית שאן היו הדוברים הבולטים ביותר מבין הנואמים. שניהם ביטאו כמיהה עזה ביותר לבוא הרכבת לאזורם: "רכבת שאינה מותרות" אלא צורך בסיסי והכרחי.

על תחושות הזעם והביטויים הקשים כנגד הפגיעה בפריפריה תוכלו לקרוא בכל אמצעי התקשורת הארצית שנכחה באירוע וגם בפורום הצנוע שלנו, בהמשך.
בתמונה: שר התחבורה מציג את גשר הרכבת מעל כביש 70. מדובר בגשר שאורכו כ-700 מ' (השני באורכו בפרויקט קו העמק). בהזדמנות זו אני חייב לציין לטובה את הבקיאות הרבה שהפגין השר בנושאי הפיתוח של משרדו. השר שנלווה לאוטובוס בו נסענו שימש לאורך הסיור כולו גם כמדריך "שבתשתיות" מן המניין.
תודה רבה קובי ובועז על התמונות והדיווחים
 
רבה לכם על הסקירה המעולה!

סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר
שר התחבורה, ישראל כץ, הוביל היום סיור עיתונאים בקו העמק. הסיור נמשך כארבע שעות במהלכן זכו המשתתפים לשמוע הסברים על הפרויקט, ובעיקר, מתקפה חסרת תקדים של השר על כוונת האוצר לפגוע בפרויקט הקו לכרמיאל ובקו העמק. הסיור שאורגן היטב ע"י משרד יח"צ של "נתיבי ישראל", "עושים עניין", הסתיים ברמת ישי במפגן כוח פוליטי מרשים של השר, אשר הצליח לקבץ ראשי ערים ורשויות מהצפון למאבק אותו הוא מנהל. אלה החמיאו לשר על פעילותו לקידום תשתיות התחבורה בצפון ומחו נמרצות כנגד כוונות האוצר. בין נושאי הדברים היו גם אישים שאינם נמנים על המחנה הפוליטי של השר כץ. עדי אלדר מכרמיאל וג'קי לוי מבית שאן היו הדוברים הבולטים ביותר מבין הנואמים. שניהם ביטאו כמיהה עזה ביותר לבוא הרכבת לאזורם: "רכבת שאינה מותרות" אלא צורך בסיסי והכרחי.

על תחושות הזעם והביטויים הקשים כנגד הפגיעה בפריפריה תוכלו לקרוא בכל אמצעי התקשורת הארצית שנכחה באירוע וגם בפורום הצנוע שלנו, בהמשך.
בתמונה: שר התחבורה מציג את גשר הרכבת מעל כביש 70. מדובר בגשר שאורכו כ-700 מ' (השני באורכו בפרויקט קו העמק). בהזדמנות זו אני חייב לציין לטובה את הבקיאות הרבה שהפגין השר בנושאי הפיתוח של משרדו. השר שנלווה לאוטובוס בו נסענו שימש לאורך הסיור כולו גם כמדריך "שבתשתיות" מן המניין.
רבה לכם על הסקירה המעולה!
נהנתי מאוד מהשרשור, הפרטים והתמונות..
 

אורי404

New member
קובי, מתן ובועז

סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר
שר התחבורה, ישראל כץ, הוביל היום סיור עיתונאים בקו העמק. הסיור נמשך כארבע שעות במהלכן זכו המשתתפים לשמוע הסברים על הפרויקט, ובעיקר, מתקפה חסרת תקדים של השר על כוונת האוצר לפגוע בפרויקט הקו לכרמיאל ובקו העמק. הסיור שאורגן היטב ע"י משרד יח"צ של "נתיבי ישראל", "עושים עניין", הסתיים ברמת ישי במפגן כוח פוליטי מרשים של השר, אשר הצליח לקבץ ראשי ערים ורשויות מהצפון למאבק אותו הוא מנהל. אלה החמיאו לשר על פעילותו לקידום תשתיות התחבורה בצפון ומחו נמרצות כנגד כוונות האוצר. בין נושאי הדברים היו גם אישים שאינם נמנים על המחנה הפוליטי של השר כץ. עדי אלדר מכרמיאל וג'קי לוי מבית שאן היו הדוברים הבולטים ביותר מבין הנואמים. שניהם ביטאו כמיהה עזה ביותר לבוא הרכבת לאזורם: "רכבת שאינה מותרות" אלא צורך בסיסי והכרחי.

על תחושות הזעם והביטויים הקשים כנגד הפגיעה בפריפריה תוכלו לקרוא בכל אמצעי התקשורת הארצית שנכחה באירוע וגם בפורום הצנוע שלנו, בהמשך.
בתמונה: שר התחבורה מציג את גשר הרכבת מעל כביש 70. מדובר בגשר שאורכו כ-700 מ' (השני באורכו בפרויקט קו העמק). בהזדמנות זו אני חייב לציין לטובה את הבקיאות הרבה שהפגין השר בנושאי הפיתוח של משרדו. השר שנלווה לאוטובוס בו נסענו שימש לאורך הסיור כולו גם כמדריך "שבתשתיות" מן המניין.
קובי, מתן ובועז
על התמונות היפות ועל ההסברים המקיפים.
 

darkshadow1

New member


סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר
שר התחבורה, ישראל כץ, הוביל היום סיור עיתונאים בקו העמק. הסיור נמשך כארבע שעות במהלכן זכו המשתתפים לשמוע הסברים על הפרויקט, ובעיקר, מתקפה חסרת תקדים של השר על כוונת האוצר לפגוע בפרויקט הקו לכרמיאל ובקו העמק. הסיור שאורגן היטב ע"י משרד יח"צ של "נתיבי ישראל", "עושים עניין", הסתיים ברמת ישי במפגן כוח פוליטי מרשים של השר, אשר הצליח לקבץ ראשי ערים ורשויות מהצפון למאבק אותו הוא מנהל. אלה החמיאו לשר על פעילותו לקידום תשתיות התחבורה בצפון ומחו נמרצות כנגד כוונות האוצר. בין נושאי הדברים היו גם אישים שאינם נמנים על המחנה הפוליטי של השר כץ. עדי אלדר מכרמיאל וג'קי לוי מבית שאן היו הדוברים הבולטים ביותר מבין הנואמים. שניהם ביטאו כמיהה עזה ביותר לבוא הרכבת לאזורם: "רכבת שאינה מותרות" אלא צורך בסיסי והכרחי.

על תחושות הזעם והביטויים הקשים כנגד הפגיעה בפריפריה תוכלו לקרוא בכל אמצעי התקשורת הארצית שנכחה באירוע וגם בפורום הצנוע שלנו, בהמשך.
בתמונה: שר התחבורה מציג את גשר הרכבת מעל כביש 70. מדובר בגשר שאורכו כ-700 מ' (השני באורכו בפרויקט קו העמק). בהזדמנות זו אני חייב לציין לטובה את הבקיאות הרבה שהפגין השר בנושאי הפיתוח של משרדו. השר שנלווה לאוטובוס בו נסענו שימש לאורך הסיור כולו גם כמדריך "שבתשתיות" מן המניין.
 

tzahi106

New member
אחד השרשורים המרתקים שהועלו בשנים האחרונות!!

סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר
שר התחבורה, ישראל כץ, הוביל היום סיור עיתונאים בקו העמק. הסיור נמשך כארבע שעות במהלכן זכו המשתתפים לשמוע הסברים על הפרויקט, ובעיקר, מתקפה חסרת תקדים של השר על כוונת האוצר לפגוע בפרויקט הקו לכרמיאל ובקו העמק. הסיור שאורגן היטב ע"י משרד יח"צ של "נתיבי ישראל", "עושים עניין", הסתיים ברמת ישי במפגן כוח פוליטי מרשים של השר, אשר הצליח לקבץ ראשי ערים ורשויות מהצפון למאבק אותו הוא מנהל. אלה החמיאו לשר על פעילותו לקידום תשתיות התחבורה בצפון ומחו נמרצות כנגד כוונות האוצר. בין נושאי הדברים היו גם אישים שאינם נמנים על המחנה הפוליטי של השר כץ. עדי אלדר מכרמיאל וג'קי לוי מבית שאן היו הדוברים הבולטים ביותר מבין הנואמים. שניהם ביטאו כמיהה עזה ביותר לבוא הרכבת לאזורם: "רכבת שאינה מותרות" אלא צורך בסיסי והכרחי.

על תחושות הזעם והביטויים הקשים כנגד הפגיעה בפריפריה תוכלו לקרוא בכל אמצעי התקשורת הארצית שנכחה באירוע וגם בפורום הצנוע שלנו, בהמשך.
בתמונה: שר התחבורה מציג את גשר הרכבת מעל כביש 70. מדובר בגשר שאורכו כ-700 מ' (השני באורכו בפרויקט קו העמק). בהזדמנות זו אני חייב לציין לטובה את הבקיאות הרבה שהפגין השר בנושאי הפיתוח של משרדו. השר שנלווה לאוטובוס בו נסענו שימש לאורך הסיור כולו גם כמדריך "שבתשתיות" מן המניין.
אחד השרשורים המרתקים שהועלו בשנים האחרונות!!
כל הכבוד ותודה רבה לבועז וקובי!!!
 

mauzer

New member


סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר
שר התחבורה, ישראל כץ, הוביל היום סיור עיתונאים בקו העמק. הסיור נמשך כארבע שעות במהלכן זכו המשתתפים לשמוע הסברים על הפרויקט, ובעיקר, מתקפה חסרת תקדים של השר על כוונת האוצר לפגוע בפרויקט הקו לכרמיאל ובקו העמק. הסיור שאורגן היטב ע"י משרד יח"צ של "נתיבי ישראל", "עושים עניין", הסתיים ברמת ישי במפגן כוח פוליטי מרשים של השר, אשר הצליח לקבץ ראשי ערים ורשויות מהצפון למאבק אותו הוא מנהל. אלה החמיאו לשר על פעילותו לקידום תשתיות התחבורה בצפון ומחו נמרצות כנגד כוונות האוצר. בין נושאי הדברים היו גם אישים שאינם נמנים על המחנה הפוליטי של השר כץ. עדי אלדר מכרמיאל וג'קי לוי מבית שאן היו הדוברים הבולטים ביותר מבין הנואמים. שניהם ביטאו כמיהה עזה ביותר לבוא הרכבת לאזורם: "רכבת שאינה מותרות" אלא צורך בסיסי והכרחי.

על תחושות הזעם והביטויים הקשים כנגד הפגיעה בפריפריה תוכלו לקרוא בכל אמצעי התקשורת הארצית שנכחה באירוע וגם בפורום הצנוע שלנו, בהמשך.
בתמונה: שר התחבורה מציג את גשר הרכבת מעל כביש 70. מדובר בגשר שאורכו כ-700 מ' (השני באורכו בפרויקט קו העמק). בהזדמנות זו אני חייב לציין לטובה את הבקיאות הרבה שהפגין השר בנושאי הפיתוח של משרדו. השר שנלווה לאוטובוס בו נסענו שימש לאורך הסיור כולו גם כמדריך "שבתשתיות" מן המניין.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה