סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר

מצב
הנושא נעול.
מרתק. תודה רבה ושבוע טוב

סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר
שר התחבורה, ישראל כץ, הוביל היום סיור עיתונאים בקו העמק. הסיור נמשך כארבע שעות במהלכן זכו המשתתפים לשמוע הסברים על הפרויקט, ובעיקר, מתקפה חסרת תקדים של השר על כוונת האוצר לפגוע בפרויקט הקו לכרמיאל ובקו העמק. הסיור שאורגן היטב ע"י משרד יח"צ של "נתיבי ישראל", "עושים עניין", הסתיים ברמת ישי במפגן כוח פוליטי מרשים של השר, אשר הצליח לקבץ ראשי ערים ורשויות מהצפון למאבק אותו הוא מנהל. אלה החמיאו לשר על פעילותו לקידום תשתיות התחבורה בצפון ומחו נמרצות כנגד כוונות האוצר. בין נושאי הדברים היו גם אישים שאינם נמנים על המחנה הפוליטי של השר כץ. עדי אלדר מכרמיאל וג'קי לוי מבית שאן היו הדוברים הבולטים ביותר מבין הנואמים. שניהם ביטאו כמיהה עזה ביותר לבוא הרכבת לאזורם: "רכבת שאינה מותרות" אלא צורך בסיסי והכרחי.

על תחושות הזעם והביטויים הקשים כנגד הפגיעה בפריפריה תוכלו לקרוא בכל אמצעי התקשורת הארצית שנכחה באירוע וגם בפורום הצנוע שלנו, בהמשך.
בתמונה: שר התחבורה מציג את גשר הרכבת מעל כביש 70. מדובר בגשר שאורכו כ-700 מ' (השני באורכו בפרויקט קו העמק). בהזדמנות זו אני חייב לציין לטובה את הבקיאות הרבה שהפגין השר בנושאי הפיתוח של משרדו. השר שנלווה לאוטובוס בו נסענו שימש לאורך הסיור כולו גם כמדריך "שבתשתיות" מן המניין.
מרתק. תודה רבה ושבוע טוב
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה