סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר

סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר
שר התחבורה, ישראל כץ, הוביל היום סיור עיתונאים בקו העמק. הסיור נמשך כארבע שעות במהלכן זכו המשתתפים לשמוע הסברים על הפרויקט, ובעיקר, מתקפה חסרת תקדים של השר על כוונת האוצר לפגוע בפרויקט הקו לכרמיאל ובקו העמק. הסיור שאורגן היטב ע"י משרד יח"צ של "נתיבי ישראל", "עושים עניין", הסתיים ברמת ישי במפגן כוח פוליטי מרשים של השר, אשר הצליח לקבץ ראשי ערים ורשויות מהצפון למאבק אותו הוא מנהל. אלה החמיאו לשר על פעילותו לקידום תשתיות התחבורה בצפון ומחו נמרצות כנגד כוונות האוצר. בין נושאי הדברים היו גם אישים שאינם נמנים על המחנה הפוליטי של השר כץ. עדי אלדר מכרמיאל וג'קי לוי מבית שאן היו הדוברים הבולטים ביותר מבין הנואמים. שניהם ביטאו כמיהה עזה ביותר לבוא הרכבת לאזורם: "רכבת שאינה מותרות" אלא צורך בסיסי והכרחי.

על תחושות הזעם והביטויים הקשים כנגד הפגיעה בפריפריה תוכלו לקרוא בכל אמצעי התקשורת הארצית שנכחה באירוע וגם בפורום הצנוע שלנו, בהמשך.
בתמונה: שר התחבורה מציג את גשר הרכבת מעל כביש 70. מדובר בגשר שאורכו כ-700 מ' (השני באורכו בפרויקט קו העמק). בהזדמנות זו אני חייב לציין לטובה את הבקיאות הרבה שהפגין השר בנושאי הפיתוח של משרדו. השר שנלווה לאוטובוס בו נסענו שימש לאורך הסיור כולו גם כמדריך "שבתשתיות" מן המניין.
 

traiNir

New member
משרד האוצר תמיד היה נגד פיתוח רכבות בארץ!

סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר
שר התחבורה, ישראל כץ, הוביל היום סיור עיתונאים בקו העמק. הסיור נמשך כארבע שעות במהלכן זכו המשתתפים לשמוע הסברים על הפרויקט, ובעיקר, מתקפה חסרת תקדים של השר על כוונת האוצר לפגוע בפרויקט הקו לכרמיאל ובקו העמק. הסיור שאורגן היטב ע"י משרד יח"צ של "נתיבי ישראל", "עושים עניין", הסתיים ברמת ישי במפגן כוח פוליטי מרשים של השר, אשר הצליח לקבץ ראשי ערים ורשויות מהצפון למאבק אותו הוא מנהל. אלה החמיאו לשר על פעילותו לקידום תשתיות התחבורה בצפון ומחו נמרצות כנגד כוונות האוצר. בין נושאי הדברים היו גם אישים שאינם נמנים על המחנה הפוליטי של השר כץ. עדי אלדר מכרמיאל וג'קי לוי מבית שאן היו הדוברים הבולטים ביותר מבין הנואמים. שניהם ביטאו כמיהה עזה ביותר לבוא הרכבת לאזורם: "רכבת שאינה מותרות" אלא צורך בסיסי והכרחי.

על תחושות הזעם והביטויים הקשים כנגד הפגיעה בפריפריה תוכלו לקרוא בכל אמצעי התקשורת הארצית שנכחה באירוע וגם בפורום הצנוע שלנו, בהמשך.
בתמונה: שר התחבורה מציג את גשר הרכבת מעל כביש 70. מדובר בגשר שאורכו כ-700 מ' (השני באורכו בפרויקט קו העמק). בהזדמנות זו אני חייב לציין לטובה את הבקיאות הרבה שהפגין השר בנושאי הפיתוח של משרדו. השר שנלווה לאוטובוס בו נסענו שימש לאורך הסיור כולו גם כמדריך "שבתשתיות" מן המניין.
משרד האוצר תמיד היה נגד פיתוח רכבות בארץ!
אני זוכר שבשנות ה- 80 אמרו פקידים בכירים במשרד האוצר שבישראל לא צריך רכבות, שזהו "שריד" מימי המנדט.
בזמנו- לא לפני הרבה שנים, הם התנגדו לקו הרכבת המהירה לירושלים, וכן לקו העיירות בדרום. עכשיו - הם מתנגדים לקו העמק ולקו לכרמיאל.
הקווים האלה יוקמו רק אם הציבור ונבחריו יתעקשו על כך.
 

טשאפק

New member
התנגדו גם לחידוש הקו לבאר שבע בשנות התשעים

משרד האוצר תמיד היה נגד פיתוח רכבות בארץ!
אני זוכר שבשנות ה- 80 אמרו פקידים בכירים במשרד האוצר שבישראל לא צריך רכבות, שזהו "שריד" מימי המנדט.
בזמנו- לא לפני הרבה שנים, הם התנגדו לקו הרכבת המהירה לירושלים, וכן לקו העיירות בדרום. עכשיו - הם מתנגדים לקו העמק ולקו לכרמיאל.
הקווים האלה יוקמו רק אם הציבור ונבחריו יתעקשו על כך.
התנגדו גם לחידוש הקו לבאר שבע בשנות התשעים
 
וכל הכבוד לשר.

סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר
שר התחבורה, ישראל כץ, הוביל היום סיור עיתונאים בקו העמק. הסיור נמשך כארבע שעות במהלכן זכו המשתתפים לשמוע הסברים על הפרויקט, ובעיקר, מתקפה חסרת תקדים של השר על כוונת האוצר לפגוע בפרויקט הקו לכרמיאל ובקו העמק. הסיור שאורגן היטב ע"י משרד יח"צ של "נתיבי ישראל", "עושים עניין", הסתיים ברמת ישי במפגן כוח פוליטי מרשים של השר, אשר הצליח לקבץ ראשי ערים ורשויות מהצפון למאבק אותו הוא מנהל. אלה החמיאו לשר על פעילותו לקידום תשתיות התחבורה בצפון ומחו נמרצות כנגד כוונות האוצר. בין נושאי הדברים היו גם אישים שאינם נמנים על המחנה הפוליטי של השר כץ. עדי אלדר מכרמיאל וג'קי לוי מבית שאן היו הדוברים הבולטים ביותר מבין הנואמים. שניהם ביטאו כמיהה עזה ביותר לבוא הרכבת לאזורם: "רכבת שאינה מותרות" אלא צורך בסיסי והכרחי.

על תחושות הזעם והביטויים הקשים כנגד הפגיעה בפריפריה תוכלו לקרוא בכל אמצעי התקשורת הארצית שנכחה באירוע וגם בפורום הצנוע שלנו, בהמשך.
בתמונה: שר התחבורה מציג את גשר הרכבת מעל כביש 70. מדובר בגשר שאורכו כ-700 מ' (השני באורכו בפרויקט קו העמק). בהזדמנות זו אני חייב לציין לטובה את הבקיאות הרבה שהפגין השר בנושאי הפיתוח של משרדו. השר שנלווה לאוטובוס בו נסענו שימש לאורך הסיור כולו גם כמדריך "שבתשתיות" מן המניין.
וכל הכבוד לשר.
 
כל הכבוד לשר על התעקשותו.

סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר
שר התחבורה, ישראל כץ, הוביל היום סיור עיתונאים בקו העמק. הסיור נמשך כארבע שעות במהלכן זכו המשתתפים לשמוע הסברים על הפרויקט, ובעיקר, מתקפה חסרת תקדים של השר על כוונת האוצר לפגוע בפרויקט הקו לכרמיאל ובקו העמק. הסיור שאורגן היטב ע"י משרד יח"צ של "נתיבי ישראל", "עושים עניין", הסתיים ברמת ישי במפגן כוח פוליטי מרשים של השר, אשר הצליח לקבץ ראשי ערים ורשויות מהצפון למאבק אותו הוא מנהל. אלה החמיאו לשר על פעילותו לקידום תשתיות התחבורה בצפון ומחו נמרצות כנגד כוונות האוצר. בין נושאי הדברים היו גם אישים שאינם נמנים על המחנה הפוליטי של השר כץ. עדי אלדר מכרמיאל וג'קי לוי מבית שאן היו הדוברים הבולטים ביותר מבין הנואמים. שניהם ביטאו כמיהה עזה ביותר לבוא הרכבת לאזורם: "רכבת שאינה מותרות" אלא צורך בסיסי והכרחי.

על תחושות הזעם והביטויים הקשים כנגד הפגיעה בפריפריה תוכלו לקרוא בכל אמצעי התקשורת הארצית שנכחה באירוע וגם בפורום הצנוע שלנו, בהמשך.
בתמונה: שר התחבורה מציג את גשר הרכבת מעל כביש 70. מדובר בגשר שאורכו כ-700 מ' (השני באורכו בפרויקט קו העמק). בהזדמנות זו אני חייב לציין לטובה את הבקיאות הרבה שהפגין השר בנושאי הפיתוח של משרדו. השר שנלווה לאוטובוס בו נסענו שימש לאורך הסיור כולו גם כמדריך "שבתשתיות" מן המניין.
כל הכבוד לשר על התעקשותו.
זאת אני אומר חרף חוסר הסימפטיה שאני רוחש לו כשר תחבורה, אבל כאן מגיע לו ריספקט אמיתי.

ולהלן תמונה אחת שצילמתי לפני שבועיים בקטע המסילה הנמצא לא רחוק מכפר ברוך.
 
ועוד אחת, כמה מטרים ליד מיקום

כל הכבוד לשר על התעקשותו.
זאת אני אומר חרף חוסר הסימפטיה שאני רוחש לו כשר תחבורה, אבל כאן מגיע לו ריספקט אמיתי.

ולהלן תמונה אחת שצילמתי לפני שבועיים בקטע המסילה הנמצא לא רחוק מכפר ברוך.
ועוד אחת, כמה מטרים ליד מיקום
התמונה הראשונה.
תחת אותו גשר חדש ההולך ונבנה (והוא ארוך ארוך...!) שומרו שני גשרונים/מעבירי מים מהתוואי האורגינלי.
 

kobiz99

New member
מאיט ככה נראה המקום לפני בנית הגשר הארוך

ועוד אחת, כמה מטרים ליד מיקום
התמונה הראשונה.
תחת אותו גשר חדש ההולך ונבנה (והוא ארוך ארוך...!) שומרו שני גשרונים/מעבירי מים מהתוואי האורגינלי.
מאיט ככה נראה המקום לפני בנית הגשר הארוך
 

alantan

New member
כל הכבוד לך שאתה מפריד בין עניין לעניין

שרשור "
" שגלש מהצפון לתל אביב.
הדיון קיבל נפח שמצדיק ניתוק משרשור התשתיות.
כל הכבוד לך שאתה מפריד בין עניין לעניין
נדירים היום האנשים שמסוגלים להביא את עצמם לפרגן למישהו שהם אינם מסמפטים בדרך כלל.
 

down under

New member
אני גם כזה

כל הכבוד לך שאתה מפריד בין עניין לעניין
נדירים היום האנשים שמסוגלים להביא את עצמם לפרגן למישהו שהם אינם מסמפטים בדרך כלל.
אני גם כזה
הנה, אני מפרגן בענק לרון חולדאי, איש שבאופן אישי אינני סובל אותו.
אבל, הוא ראש העיר הכי טוב שהיה לת"א אי פעם ובעצם הוא אחד מגדולי ראשי העיר בישראל בכל הזמנים.
 

alantan

New member
ואני לקן ליבינגסטון, אנטישמי שונא ישראל

אני גם כזה
הנה, אני מפרגן בענק לרון חולדאי, איש שבאופן אישי אינני סובל אותו.
אבל, הוא ראש העיר הכי טוב שהיה לת"א אי פעם ובעצם הוא אחד מגדולי ראשי העיר בישראל בכל הזמנים.
ואני לקן ליבינגסטון, אנטישמי שונא ישראל
שכמובן שאינני סובל אותו, אבל עשה עבודה מצויינת בתחום התחבורה הציבורית בלונדון. מזל שזה בערך התחום היחיד המשמעותי שהיה אחראי עליו, בתור ראש עיריית לונדון לשעבר.
 
ואני לצבי בר

ואני לקן ליבינגסטון, אנטישמי שונא ישראל
שכמובן שאינני סובל אותו, אבל עשה עבודה מצויינת בתחום התחבורה הציבורית בלונדון. מזל שזה בערך התחום היחיד המשמעותי שהיה אחראי עליו, בתור ראש עיריית לונדון לשעבר.
ואני לצבי בר
אה... בעצם לא, תשכחו מזה.
 

טשאפק

New member
ומה תגיד על יורשו המשעשע, מבחינת תח"צ?

ואני לקן ליבינגסטון, אנטישמי שונא ישראל
שכמובן שאינני סובל אותו, אבל עשה עבודה מצויינת בתחום התחבורה הציבורית בלונדון. מזל שזה בערך התחום היחיד המשמעותי שהיה אחראי עליו, בתור ראש עיריית לונדון לשעבר.
ומה תגיד על יורשו המשעשע, מבחינת תח"צ?
 

alantan

New member
אני מאוד אוהב אותו, אבל מבחינת תח"צ הוא מראה

ומה תגיד על יורשו המשעשע, מבחינת תח"צ?
אני מאוד אוהב אותו, אבל מבחינת תח"צ הוא מראה
חוסר הבנה ובזבזנות. לא שקודמו לא בזבז כסף, אבל לפחות הבזבוז היה על מטרות הגיוניות ולא על אוטובוסים מוזרים במקום מפרקיות.
 

Ccyclist

Well-known member
כרוכב - בוריס ג'ונסון הוא משכמו ומעלה!

ומה תגיד על יורשו המשעשע, מבחינת תח"צ?
כרוכב - בוריס ג'ונסון הוא משכמו ומעלה!
השמאל מדברים על "Cyclists and pedestrians " בנשימה אחת כאילו ניתן להשוות בין 5 קמ"ש ל20 קמ"ש, בעוד הימין רוכב (בוריס עד היום, קמרון עד שנבחר לראשות הממשלה).

עד בוריס ג'ונסון תשתית הרכיבה בלונדון לא תוכננה בצורה כלל-עירונית למבוגרים שרוכבים 8 קילומטר בחצי שעה (כצורת יוממות פרקטית) אלא ברמת עירייות הרובע (באותם 8 ק"מ ניתן לחצות 4-5 רבעים) כדי שילדים יוכלו להגיע לבתי הספר מרחק קילומטר מביתם, ולכן אפקטיבית לא היתה רשת, והרוכבים הרציניים התעלמו ממפות "מסלולי האופניים" שלא חיברו בין מקומות בצורה הגיונית.

הפרוייקט המפורסם של בוריס הוא שירות השכרת האופניים (בשיתוף עם ברקלייס) שמתפרס בעיקר באזור 1, עם שלוחות לאזור 2 ולכן אינו מתאים לתושבי הפרברים הפנימיים (אזור 3) או אפילו תושבי השיכונים בקצה אזור 2), אבל הפרוייקט השני שלו הוא יצירת שבילי אופניים רציפים לאורך מספר צירים ראשיים בצורה שלא היתה לה אח ורע בתקופה שקדמה לו.

לגבי רוב פרוייקטי התח"צ - הוא בסך הכל המשיך פרוייקטים שהיו בתיכנון הרבה לפני קודמו (קרוסרייל למשל קדמה לשניהם) אם כי הוא ביטל את הרק"ל המטופשת שתוכננה בין אלפאנט וקמדן במקום אוטובוס קו 88 (לו היו לפרוייקט שלוחות צפונה ודרומה הייתי מבין את ההגיון, אבל מבחינתי הגיוני יותר לחדש את שלוחת אולדריץ' ולהמשיך אותה לאלפאנט כדי ליצור חיבור דרום-צפון חדש בין ענפי הקו הצפוני או פשוט לתגבר את התדירות של קו הטמזלינק)

כאדם שרכב בעיר מסוף שנות ה90 אני יכול להעיד שאם היית מסמן מסלול הגיוני כלשהו לנקודה המרכזית של העיר - התס"ר ( TCR ) בעידן שקדם לג'ונסון התוצאה היתה שהציר הראשי עליו היית רוכב היה מקבל שביל אופניים ל2-5 דקות פה ושם, אבל לא ברמה שהיית יכול לסמוך על קיומו של השביל. באותה המידה היו בעיר קטעי תשתית אופניים של 2-3 קילומטר (שביל עוקף קמדן, שביל 0 שמקביל ליוסטון רוד) שאמנם היו ארוכים ברגע שהגעת אליהם, אבל הרכיבה בהם נמשכה אולי 5-10 דקות, ובסופם ותחילתם לא היתה תשתית אופניים מסודרת שהובילה אליהם או מהם.

כמו כן - בגלל שלונדון משופעת במערכות סיבוביות מסובכות ( מערכת TCR -הולבורן, מערכת פיקדלי-היימארקט, המערכת הקמדנית, מערכת ליברפול סטריט שעדיין מתפקדת כמערכת בכל הקשור להחלפת צירים למרות שחלקים ממנה דו סיטריים) ויש קטעים קצרים מאד של איי תנועה שבהם מפרקית אחת יכולה לקחת את כל האזור שבין רמזור אחד למשנהו (מחוץ לתאטרון שאפסטברי למשל) אפשר להגיד שהמפרקיות לא מתאימות ללונדון לא רק בגלל ההפרעה שלהן לרוכבי האופניים אלא גם משום שהן פשוט ארוכות מדי למערכי התנועה המסובכים בעיר.

לגבי ה"רוטמאסטר החדש" - אני לא יודע מה רע באוטובוס קומותיים חדיש רגיל כמו אלו שפעלו ברוב הקווים שהיו בהם אוטובוסי קומותיים כבר משלהי המאה ה20. הרוטמאסטרים שרדו רק במספר מצומצם של קווים עד לאמצע העשור שעבר, והיה אפשר להחליף אותם בקלות באוטובוסי קומותיים חדישים. כמה מהקווים שהוחלפו במפרקיות היו בלתי הגיוניים בעליל - 38 ו73 שעברו ברחובות צדדיים צרים מאד באזור סטוק ניואינגטון.

על ליווינגסטון אפשר לומר לעומת זאת את הפראפרזה הבן-גוריונית הבאה: "הוא עודד רכיבה באופניים כאילו אין מפרקיות, ועודד מפרקיות כאילו אין רוכבי אופניים".
 
עשה עבודה מצויינת בתחום התח"צ?

ואני לקן ליבינגסטון, אנטישמי שונא ישראל
שכמובן שאינני סובל אותו, אבל עשה עבודה מצויינת בתחום התחבורה הציבורית בלונדון. מזל שזה בערך התחום היחיד המשמעותי שהיה אחראי עליו, בתור ראש עיריית לונדון לשעבר.
עשה עבודה מצויינת בתחום התח"צ?
כן, כולנו זוכרים את העבודה המצויינת שעשה בתח"צ של לונדון ביום 7.7.05.

חבריו הטובים של ליבינגסטון, האנשים שהוא עצמו הזמין ללונדון בהמוניהם, העניק להם שם תנאים אידיאליים לפעילות ובטחון מלא, והגן עליהם בקנאות בזירה הציבורית - רצחו 52 איש ופצעו 700.

דמם של כל הקרבנות הוא על ידיו של ליבינגסטון ושל ליבינגסטון בלבד.

בזמן שחבריו הטובים טבחו בתושבי עירו, הוא חגג בקוקטיילים בסינגפור, והוציא אח"כ הודעה צבועה ומתחסדת ש"שכחה" לציין שהוא עצמו הביא את הרוצחים לעיר והפך אותה לבסיס מס' 1 של הטרור האיסלמי בעולם - אך ורק משום שרצה לסייע להם להרוג יהודים בקלות ובנוחות המרביות. ואם מאות משתמשי תח"צ ייפגעו בדרך - מה אכפת לקן האדום? הרי גיבורי הג'יהאד צריכים להתאמן על מישהו!

אכן, עבודה מצויינת...

וד"ש לליבינגסטון 2, גלוויי, שבימים אלה נלחם על זכותו הטבעית וההיסטורית של בשאר אסד לשחוט 70 אלף סורים, רק כדי שיוכל להמשיך ולרצוח יהודים עוד שנים רבות. גם הוא עושה "עבודה מצויינת"?
 

down under

New member
וואוו, אתה מאבד את שאריות הקשר שלך עם המציאות

עשה עבודה מצויינת בתחום התח"צ?
כן, כולנו זוכרים את העבודה המצויינת שעשה בתח"צ של לונדון ביום 7.7.05.

חבריו הטובים של ליבינגסטון, האנשים שהוא עצמו הזמין ללונדון בהמוניהם, העניק להם שם תנאים אידיאליים לפעילות ובטחון מלא, והגן עליהם בקנאות בזירה הציבורית - רצחו 52 איש ופצעו 700.

דמם של כל הקרבנות הוא על ידיו של ליבינגסטון ושל ליבינגסטון בלבד.

בזמן שחבריו הטובים טבחו בתושבי עירו, הוא חגג בקוקטיילים בסינגפור, והוציא אח"כ הודעה צבועה ומתחסדת ש"שכחה" לציין שהוא עצמו הביא את הרוצחים לעיר והפך אותה לבסיס מס' 1 של הטרור האיסלמי בעולם - אך ורק משום שרצה לסייע להם להרוג יהודים בקלות ובנוחות המרביות. ואם מאות משתמשי תח"צ ייפגעו בדרך - מה אכפת לקן האדום? הרי גיבורי הג'יהאד צריכים להתאמן על מישהו!

אכן, עבודה מצויינת...

וד"ש לליבינגסטון 2, גלוויי, שבימים אלה נלחם על זכותו הטבעית וההיסטורית של בשאר אסד לשחוט 70 אלף סורים, רק כדי שיוכל להמשיך ולרצוח יהודים עוד שנים רבות. גם הוא עושה "עבודה מצויינת"?
וואוו, אתה מאבד את שאריות הקשר שלך עם המציאות
אדון פד"פ.
 


וואוו, אתה מאבד את שאריות הקשר שלך עם המציאות
אדון פד"פ.

תשאל את משפחות 52 ההרוגים ואת 700 הפצועים עד כמה זה מציאותי.

אם אתה חושב שטמינת הראש בחול והעמדת פנים שהכל בסדר היא "קשר עם המציאות" - יבושם לך. אני מזכיר לך (וחבל שצריך להזכיר לך) שבבריטניה שלטו ליבינגסטונים גם בשנות ה-30, וכשצ'רצ'יל הזהיר אותם - הם אמרו שהוא "איבד קשר עם המציאות". יותר מ-50 מיליון בני אדם שילמו בחייהם על הגישה הזאת, אבל העיקר לא לאבד קשר עם המציאות, נכון? אולי אתה צריך לשנות את שמך לצ'מברליין. ואולי פשוט היית צריך "לטייל" בתחנות הרכבת התחתית באותו יום ולראות את המציאות בעצמך.

אגב, אותו אסד ששוחט 70 אלף איש בשנתיים התקבל בעבר בכבוד מלכים בלונדון, כי אז הוא רצח רק יהודים, וזה כידוע לא פשע. היום, כשהתברר שהוא שוחט גם מוסלמים, פתאום הוא אוייב האנושות. אני מניח שגם זה לדעתך מראה על "קשר עם המציאות"...


בכל מקרה נראה לי שאתה צריך לפתוח דחוף מילון כדי לברר את משמעות המילה "מציאות".
 

alantan

New member
אף אחד פה לא סנגר על ליבינגסטון, נהפוך הוא


תשאל את משפחות 52 ההרוגים ואת 700 הפצועים עד כמה זה מציאותי.

אם אתה חושב שטמינת הראש בחול והעמדת פנים שהכל בסדר היא "קשר עם המציאות" - יבושם לך. אני מזכיר לך (וחבל שצריך להזכיר לך) שבבריטניה שלטו ליבינגסטונים גם בשנות ה-30, וכשצ'רצ'יל הזהיר אותם - הם אמרו שהוא "איבד קשר עם המציאות". יותר מ-50 מיליון בני אדם שילמו בחייהם על הגישה הזאת, אבל העיקר לא לאבד קשר עם המציאות, נכון? אולי אתה צריך לשנות את שמך לצ'מברליין. ואולי פשוט היית צריך "לטייל" בתחנות הרכבת התחתית באותו יום ולראות את המציאות בעצמך.

אגב, אותו אסד ששוחט 70 אלף איש בשנתיים התקבל בעבר בכבוד מלכים בלונדון, כי אז הוא רצח רק יהודים, וזה כידוע לא פשע. היום, כשהתברר שהוא שוחט גם מוסלמים, פתאום הוא אוייב האנושות. אני מניח שגם זה לדעתך מראה על "קשר עם המציאות"...


בכל מקרה נראה לי שאתה צריך לפתוח דחוף מילון כדי לברר את משמעות המילה "מציאות".
אף אחד פה לא סנגר על ליבינגסטון, נהפוך הוא
 

alantan

New member
אין מקום להשוות בין ליבינגסטון לגלוויי

עשה עבודה מצויינת בתחום התח"צ?
כן, כולנו זוכרים את העבודה המצויינת שעשה בתח"צ של לונדון ביום 7.7.05.

חבריו הטובים של ליבינגסטון, האנשים שהוא עצמו הזמין ללונדון בהמוניהם, העניק להם שם תנאים אידיאליים לפעילות ובטחון מלא, והגן עליהם בקנאות בזירה הציבורית - רצחו 52 איש ופצעו 700.

דמם של כל הקרבנות הוא על ידיו של ליבינגסטון ושל ליבינגסטון בלבד.

בזמן שחבריו הטובים טבחו בתושבי עירו, הוא חגג בקוקטיילים בסינגפור, והוציא אח"כ הודעה צבועה ומתחסדת ש"שכחה" לציין שהוא עצמו הביא את הרוצחים לעיר והפך אותה לבסיס מס' 1 של הטרור האיסלמי בעולם - אך ורק משום שרצה לסייע להם להרוג יהודים בקלות ובנוחות המרביות. ואם מאות משתמשי תח"צ ייפגעו בדרך - מה אכפת לקן האדום? הרי גיבורי הג'יהאד צריכים להתאמן על מישהו!

אכן, עבודה מצויינת...

וד"ש לליבינגסטון 2, גלוויי, שבימים אלה נלחם על זכותו הטבעית וההיסטורית של בשאר אסד לשחוט 70 אלף סורים, רק כדי שיוכל להמשיך ולרצוח יהודים עוד שנים רבות. גם הוא עושה "עבודה מצויינת"?
אין מקום להשוות בין ליבינגסטון לגלוויי
גלוויי הוא מבחיל עוד יותר מקן, אבל הוא ליצן חסר חשיבות שלעולם לא יצליח בדבר שיעשה. ליבינגסטון הוא מנהל לא רע, אבל עם דעות פוליטיות סרוחות, בגלל זה הוא גם היה (כבר אין לו כח פוליטי) יותר מסוכן מגלוויי.

ההערות שלך לא לעניין, כי למרות שאני מסכים בגדול עם מה שכתבת, לא על כך דיברתי, אלא רק על ההחלטות שלו בנוגע ל-TfL.
 
ואני מדבר על תח"צ במובן הכולל

אין מקום להשוות בין ליבינגסטון לגלוויי
גלוויי הוא מבחיל עוד יותר מקן, אבל הוא ליצן חסר חשיבות שלעולם לא יצליח בדבר שיעשה. ליבינגסטון הוא מנהל לא רע, אבל עם דעות פוליטיות סרוחות, בגלל זה הוא גם היה (כבר אין לו כח פוליטי) יותר מסוכן מגלוויי.

ההערות שלך לא לעניין, כי למרות שאני מסכים בגדול עם מה שכתבת, לא על כך דיברתי, אלא רק על ההחלטות שלו בנוגע ל-TfL.
ואני מדבר על תח"צ במובן הכולל
ההחלטות של קן האדום לארח ולממן תאי טרור איסלמי בלונדון (חלקם מומנו ע"י תושבי לונדון בסכומי עתק), בתמורה לכך שה"פעילים" ידאגו להצבעה של מוסלמים עבורו, הזיקו מאד למשתמשי התח"צ באותו יום ולאחר מכן.

ד"א הוא ממשיך גם היום לתמוך באותם תאי טרור בתקווה שיצליחו להחזיר אותו לתפקידו. אולי אחד מהם ימשיך את דרכם של רוצחי 7.7.05? הוא לא למד דבר, וזה רק מוכיח שמבחינתו ההרוגים והפצועים היו קרבנות הכרחיים למען הקריירה הפוליטית שלו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה