סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר

מצב
הנושא נעול.

darkshadow1

New member
טוב מאוד שזה המצב של הקו לאילת.

"לא הנוסעים מביאים את הרכבת, הרכבת היא
שמביאה את הנוסעים", אמר השר שהביא מדבריו של חוזה המדינה בפראפרזה על המשפט האמריקאי ההוא. השר כץ תיאר כיצד הרכבת מביאה עמה תנופת פיתוח לכל מקום שהיא מגיעה. השר הזכיר את להבים, קריית גת ובאר שבע, שהגיבו בחיוב להכפלת הקו. "גם כרמיאל מגדל העמק ובית שאן מתחילות להגיב", הוסיף השר, וסיפר על בניית קניון חדש שנבנה בקריית אתא בעקבות השיפור הצפוי בתשתיות התחבורה.

מכאן, עבר לתאר את התהליך הסיזיפי שעברו הממשלה והפרויקטים מרגע קבלת האישור להתחיל ולפעול ועד לעליית הכלים לשטח- תהליך שכלל בתוכו "ועדה אחר ועדה, ראשי ערים שעבדנו עמם בשיתוף איתם ולפעמים התווכחנו איתם". השר המשיך ותיאר את העברת עבודות התשתית למע"צ במטרה להגדיל את יכולות הביצוע והביע בדבריו אלה תסכול עמוק, שלאחר ההליך הממשלתי הממושך, מגיע האוצר ותוקע מקלות בגלגלי הרכבת.

השר ציין כי בקו לאילת תוקצב התכנון בלבד וכי אינו נכלל בתקציב המדינה. בדרכנו החוצה הפניתי לשר שאלה בעניין הקו לדימונה שמשמש יעד אסטרטגי להתקפות האוצר ושלוחיו כל אימת שנדרש קיצוץ. עוד הזכרתי לשר, כי גם שדרוג הקו לבאר שבע נדחה בזמנו ע"י האוצר בטענה של חוסר כדאיות כלכלית. השר הסכים עמי ואישש את דבריו של מנכ"ל הרכבת, לפיהם תועתק תחנת דימונה למרכז העיר במסגרת העבודות על הקו לאילת. עד אז לא צפויה השקעה בקו זה.
ניצלתי את ההזדמנות והפניתי שאלה נוספת לשר: מניסיון העבר הצליח משרד התחבורה לבלום פגיעה בפרויקטים ראשיים, אך פרויקטים אחרים בעלי חשיבות עצומה, כדוגמת ההפרדות המפלסיות שבקרבת רמלה ובית שמש , וכביש 38 כמובן, נפלו קורבן להיותם פריפריה במרכז הארץ. האם קיימים גם הפעם פרויקטים נוספים מעבר לקו העמק וכרמיאל, שצפויים להיפגע? התשובה של השר לא הפתיעה: אכן, פרויקטים נוספים עלולים להיפגע.
טוב מאוד שזה המצב של הקו לאילת.
אני מקווה ששר התחבורה יזרוק עצם למשרד האוצר ויקבור את פרוייקט הרכבת המהירה לאילת עמוק באדמה. לפרוייקט הזה אין שום הצדקה בעתיד הנראה לעין- זה לא כלכלי להשקיע 20 מיליארד ש"ח בקו שישרת במקרה הטוב 2000 נוסעים ביום, וזה לא חברתי להשקיע סכום אדיר בקו שישרת עיר וחצי, כשמיליוני ישראלים לא נהנים מתחבורה ציבורית ראויה.
 

kobiz99

New member
הקוו לאילת לא בונה על נוסעים

טוב מאוד שזה המצב של הקו לאילת.
אני מקווה ששר התחבורה יזרוק עצם למשרד האוצר ויקבור את פרוייקט הרכבת המהירה לאילת עמוק באדמה. לפרוייקט הזה אין שום הצדקה בעתיד הנראה לעין- זה לא כלכלי להשקיע 20 מיליארד ש"ח בקו שישרת במקרה הטוב 2000 נוסעים ביום, וזה לא חברתי להשקיע סכום אדיר בקו שישרת עיר וחצי, כשמיליוני ישראלים לא נהנים מתחבורה ציבורית ראויה.
הקוו לאילת לא בונה על נוסעים
הוא בונה על גשר יבשתי חלופה לתעלת סואץ על הדרך יבואו גם נוסעים.
מה גם שהפרויקט יהיה במימון לא ממשלתי
 

darkshadow1

New member
קו מטענים יעלה רבע מהמחיר של קו נוסעים מהיר.

הקוו לאילת לא בונה על נוסעים
הוא בונה על גשר יבשתי חלופה לתעלת סואץ על הדרך יבואו גם נוסעים.
מה גם שהפרויקט יהיה במימון לא ממשלתי
קו מטענים יעלה רבע מהמחיר של קו נוסעים מהיר.
הפרוייקט יהיה במימון ממשלתי כמעט מלא- שום חברה פרטית לא תוכל לגייס כ"כ הרבה כסף ואין לשום ממשלה זרה סיבה להשקיע בקו נוסעים ללא שום כדאיות כלכלית.
הנוסעים הם לא "על הדרך"- הבדלי העלויות בין קו מטענים עם מסילה אחת לבין קו נוסעים מהיר עם מסילה כפולה הם מעל 10 מיליארד ש"ח.
 

kobiz99

New member
נ.ב. אין הקבלה בכלל הקוו לאילת לא מתוקצב

טוב מאוד שזה המצב של הקו לאילת.
אני מקווה ששר התחבורה יזרוק עצם למשרד האוצר ויקבור את פרוייקט הרכבת המהירה לאילת עמוק באדמה. לפרוייקט הזה אין שום הצדקה בעתיד הנראה לעין- זה לא כלכלי להשקיע 20 מיליארד ש"ח בקו שישרת במקרה הטוב 2000 נוסעים ביום, וזה לא חברתי להשקיע סכום אדיר בקו שישרת עיר וחצי, כשמיליוני ישראלים לא נהנים מתחבורה ציבורית ראויה.
נ.ב. אין הקבלה בכלל הקוו לאילת לא מתוקצב
השר דיבר על שלושת קוי הרכבת שנמצאים בביצוע מתקדם .

1 חיפה - עפולה - בית שאן

2 קריות - כרמיאל

3 אשקלון - שדרות - נתיבות - אופקים - באר שבע

הקו לאילת לא מוזכר באותה הנשימה מדינת ישראל תקצבה תכנון בלבד.

כל השאר יהיה במימון מדינה זרה שתכנס לפרויקט אם יקום.
 

בועז ל

New member
כץ: "עובדים על תכנון החיבור לירדן וג'נין לקו"

רשמים ותמונות נוספות מהסיור.
אפתח בצפירת הרגעה: סיור העיתונאים שנערך אתמול אינו מהווה תחליף לסיור המקצועי המתוכנן של הפורום בקו העמק. סיור הפורום ייערך בקרוב בקטע המערבי של הפרויקט, בו הפרויקט נמצא במצב מתקדם יותר מחלקו המזרחי. במהלך הסיור הבהרתי לדובר "נתיבי ישראל" וליועץ התקשורת של החברה כי מבחינתי סיור העיתונאים הנו לכל היותר "משכך כאבים" בלבד.


למרות הימצאותם של גורמי מקצוע בסיור, ניכר במשתתפי הסיור שמרכיביו הטכניים-הנדסיים-תכנוניים של הפרויקט אינם בראש מעייניהם. השר הגיע חדור רוח קרב והחבר'ה חיפשו את הדם שהריחו. עד כה לא מצאתי בשום דיווח חיצוני התייחסות ניאותה לכל אותם נושאים שמעניינים אותנו גולשי הפורום. מעבר לכך, מזג האוויר הגשום הגביל מאוד את התנועה באתרים וצמצם למינימום את פרק הזמן בו יכולנו לעסוק בנושאים "שלנו". עם זאת, לרגע אין להצטער על השתתפותנו בסיור: מעבר לחובתנו כגוף תקשורתי להפגין נוכחות באירועים מסוג זה, הייתה זו הזדמנות מצוינת להכיר את גורמי המקצוע המנהלים את הפרויקט, לשלוף מעט מידע טכני שיוצג בהמשך ולשאול ישירות את השר מספר שאלות.

בתמונה: נציגי התקשורת מאזינים ומתעדים את הודעתו של השר באתר המנהלת שבמחנה ג'לאמה.
כץ: "עובדים על תכנון החיבור לירדן וג'נין לקו"
באחת התשובות לשאלות הזכיר שר התחבורה את הקמתו המתוכננת של מסוף המטענים בבית שאן. השר גילה כי בעקבות הוראתו "כבר עובדים על תכנון החיבור של הרכבת לירדן". "בימים האלה, טורקיה, עם כל הדברים שברקע, מייצאת לירדן ועירק סחורות באמצעות נמל חיפה כאלטרנטיבה למסלולים דרך סוריה בהם השתמשה בעבר. היום: סחורה טורקית עוברת דרך נמל חיפה ומשם מגיעה במשאיות לירדן ועירק."

השר הוסיף כי מעבר לחשיבות המיזם כקו נוסעים ומטענים שיחזק את הישובים בסביבה, הוא רואה בו חשיבות אסטרטגית. "אגב, כרגע אנו מקדמים את החיבור בין אזור התעשייה בג'נין לרכבת העמק ע"מ שסחורות פלסטיניות יגיע לנמל חיפה וירדן". בנקודה זו תהה אחד הכתבים "האם לא ניתן לנתק את ג'נין?" השר השיב כי ג'נין אמנם מנותקת, אך סחורות ממנה עושות דרכן באמצעות משאיות לנמל חיפה. "אני מעדיף שסחורות אלו תעבורנה ברכבת", חתם כץ.

בתמונה: השר כץ ב"מצוק ג'לאמה" (מצוק עלק...), מעביר פרק נוסף של "שבתשתיות" בגרסת משרד התחבורה.
 

kobiz99

New member
כבר היום עוברות משאיות עם לוחות רישוי זרות

כץ: "עובדים על תכנון החיבור לירדן וג'נין לקו"
באחת התשובות לשאלות הזכיר שר התחבורה את הקמתו המתוכננת של מסוף המטענים בבית שאן. השר גילה כי בעקבות הוראתו "כבר עובדים על תכנון החיבור של הרכבת לירדן". "בימים האלה, טורקיה, עם כל הדברים שברקע, מייצאת לירדן ועירק סחורות באמצעות נמל חיפה כאלטרנטיבה למסלולים דרך סוריה בהם השתמשה בעבר. היום: סחורה טורקית עוברת דרך נמל חיפה ומשם מגיעה במשאיות לירדן ועירק."

השר הוסיף כי מעבר לחשיבות המיזם כקו נוסעים ומטענים שיחזק את הישובים בסביבה, הוא רואה בו חשיבות אסטרטגית. "אגב, כרגע אנו מקדמים את החיבור בין אזור התעשייה בג'נין לרכבת העמק ע"מ שסחורות פלסטיניות יגיע לנמל חיפה וירדן". בנקודה זו תהה אחד הכתבים "האם לא ניתן לנתק את ג'נין?" השר השיב כי ג'נין אמנם מנותקת, אך סחורות ממנה עושות דרכן באמצעות משאיות לנמל חיפה. "אני מעדיף שסחורות אלו תעבורנה ברכבת", חתם כץ.

בתמונה: השר כץ ב"מצוק ג'לאמה" (מצוק עלק...), מעביר פרק נוסף של "שבתשתיות" בגרסת משרד התחבורה.
כבר היום עוברות משאיות עם לוחות רישוי זרות
מנמל חיפה לגשר שייח חוסיין המעבירות בעיקר סחורות מטורקיה לירדן ולעירק מה שנמנע מהן לעשות מאז מלחמת האזרחים בסוריה
 

kobiz99

New member
משאיות זרות מובילות מחיפה לירדן ולעירק 2

כבר היום עוברות משאיות עם לוחות רישוי זרות
מנמל חיפה לגשר שייח חוסיין המעבירות בעיקר סחורות מטורקיה לירדן ולעירק מה שנמנע מהן לעשות מאז מלחמת האזרחים בסוריה
משאיות זרות מובילות מחיפה לירדן ולעירק 2
 

stratomaximus

New member
המשאיות האלה מגיעות יחד עם הספינות מטורקיה?

משאיות זרות מובילות מחיפה לירדן ולעירק 2
המשאיות האלה מגיעות יחד עם הספינות מטורקיה?
אין איזו הגבלה על תנועת כלי רכב ללא רישוי ישראלי בכבישי הארץ?
 

kobiz99

New member
כנראה שלא! משאיות אלה צולמו ב 2009 ללא לוחיות

המשאיות האלה מגיעות יחד עם הספינות מטורקיה?
אין איזו הגבלה על תנועת כלי רכב ללא רישוי ישראלי בכבישי הארץ?
כנראה שלא! משאיות אלה צולמו ב 2009 ללא לוחיות
רישוי בכלל והובילו שלדי משאיות חדשות ללא ג'נטים וצמיגים שהיו מועמסים גם הם.

מבט מלפנים
 
לדעתי כאן מדובר במשהו אחר ממה שנאמר קודם.

כנראה שלא! משאיות אלה צולמו ב 2009 ללא לוחיות
רישוי בכלל והובילו שלדי משאיות חדשות ללא ג'נטים וצמיגים שהיו מועמסים גם הם.

מבט מלפנים
לדעתי כאן מדובר במשהו אחר ממה שנאמר קודם.
לעניות לדעתי אלו משאיות יד שניה (מרופא
) שנפלטות מהגוש האירופי ונמכרות כמשומשות למדינות המזרח התיכון השכנות לנו.
ישנן משאיות עם לוחיות רישוי זרות, בעיקר של יוון וקפריסין, שעושות דרכן על התוואי הזה עם סחורות, כמו שנאמר קודם.
 

kobiz99

New member
יא איבני זה לא משנה את העובדה שחיפה בית שאן

לדעתי כאן מדובר במשהו אחר ממה שנאמר קודם.
לעניות לדעתי אלו משאיות יד שניה (מרופא
) שנפלטות מהגוש האירופי ונמכרות כמשומשות למדינות המזרח התיכון השכנות לנו.
ישנן משאיות עם לוחיות רישוי זרות, בעיקר של יוון וקפריסין, שעושות דרכן על התוואי הזה עם סחורות, כמו שנאמר קודם.
יא איבני זה לא משנה את העובדה שחיפה בית שאן
מהווה גשר יבשתי מאירופה לירדן ובעדן לעירק (לא משנה סוג הסחורה)
 

kobiz99

New member
עוד אחת מבט מאחור משאיות על משאיות לירדן

המשאיות האלה מגיעות יחד עם הספינות מטורקיה?
אין איזו הגבלה על תנועת כלי רכב ללא רישוי ישראלי בכבישי הארץ?
עוד אחת מבט מאחור משאיות על משאיות לירדן
ו או לעירק
 

luckydude

Active member
יש היום שני סוגי משאיות עיקריים בין חיפה

המשאיות האלה מגיעות יחד עם הספינות מטורקיה?
אין איזו הגבלה על תנועת כלי רכב ללא רישוי ישראלי בכבישי הארץ?
יש היום שני סוגי משאיות עיקריים בין חיפה
למעבר הירדן. סוג אחד זה משאיות ירדניות שנוסעות לפרוק או להטעין בנמל וסוג שני שהוא משאיות תורכיות שמגיעות על אוניות RO-RO כשהן כבר מוטענות ויורדות מהאוניה וממשיכות אל ירדן ומדינות המפרץ.
 
מדוע משתלם להעביר סחורה למרחקים כה ארוכים

כבר היום עוברות משאיות עם לוחות רישוי זרות
מנמל חיפה לגשר שייח חוסיין המעבירות בעיקר סחורות מטורקיה לירדן ולעירק מה שנמנע מהן לעשות מאז מלחמת האזרחים בסוריה
מדוע משתלם להעביר סחורה למרחקים כה ארוכים
הכבישים במזרח טורקיה כל כך גרועים שמשתלם להם להסיע באוניות ומשם 900+ ק"מ עד עירק?
 

kobiz99

New member
נ.ב. צילומי המשאיות מ 2012 הרבה לפני ההתנצלות

כץ: "עובדים על תכנון החיבור לירדן וג'נין לקו"
באחת התשובות לשאלות הזכיר שר התחבורה את הקמתו המתוכננת של מסוף המטענים בבית שאן. השר גילה כי בעקבות הוראתו "כבר עובדים על תכנון החיבור של הרכבת לירדן". "בימים האלה, טורקיה, עם כל הדברים שברקע, מייצאת לירדן ועירק סחורות באמצעות נמל חיפה כאלטרנטיבה למסלולים דרך סוריה בהם השתמשה בעבר. היום: סחורה טורקית עוברת דרך נמל חיפה ומשם מגיעה במשאיות לירדן ועירק."

השר הוסיף כי מעבר לחשיבות המיזם כקו נוסעים ומטענים שיחזק את הישובים בסביבה, הוא רואה בו חשיבות אסטרטגית. "אגב, כרגע אנו מקדמים את החיבור בין אזור התעשייה בג'נין לרכבת העמק ע"מ שסחורות פלסטיניות יגיע לנמל חיפה וירדן". בנקודה זו תהה אחד הכתבים "האם לא ניתן לנתק את ג'נין?" השר השיב כי ג'נין אמנם מנותקת, אך סחורות ממנה עושות דרכן באמצעות משאיות לנמל חיפה. "אני מעדיף שסחורות אלו תעבורנה ברכבת", חתם כץ.

בתמונה: השר כץ ב"מצוק ג'לאמה" (מצוק עלק...), מעביר פרק נוסף של "שבתשתיות" בגרסת משרד התחבורה.
נ.ב. צילומי המשאיות מ 2012 הרבה לפני ההתנצלות
היה שיתוף פעולה עם הטורקים להעברת מטענים שלהם דרך חיפה לירדן ועירק.
 

בועז ל

New member
שבתשתיות על קצה המזלג - חזון הצפון של כץ

רשמים ותמונות נוספות מהסיור.
אפתח בצפירת הרגעה: סיור העיתונאים שנערך אתמול אינו מהווה תחליף לסיור המקצועי המתוכנן של הפורום בקו העמק. סיור הפורום ייערך בקרוב בקטע המערבי של הפרויקט, בו הפרויקט נמצא במצב מתקדם יותר מחלקו המזרחי. במהלך הסיור הבהרתי לדובר "נתיבי ישראל" וליועץ התקשורת של החברה כי מבחינתי סיור העיתונאים הנו לכל היותר "משכך כאבים" בלבד.


למרות הימצאותם של גורמי מקצוע בסיור, ניכר במשתתפי הסיור שמרכיביו הטכניים-הנדסיים-תכנוניים של הפרויקט אינם בראש מעייניהם. השר הגיע חדור רוח קרב והחבר'ה חיפשו את הדם שהריחו. עד כה לא מצאתי בשום דיווח חיצוני התייחסות ניאותה לכל אותם נושאים שמעניינים אותנו גולשי הפורום. מעבר לכך, מזג האוויר הגשום הגביל מאוד את התנועה באתרים וצמצם למינימום את פרק הזמן בו יכולנו לעסוק בנושאים "שלנו". עם זאת, לרגע אין להצטער על השתתפותנו בסיור: מעבר לחובתנו כגוף תקשורתי להפגין נוכחות באירועים מסוג זה, הייתה זו הזדמנות מצוינת להכיר את גורמי המקצוע המנהלים את הפרויקט, לשלוף מעט מידע טכני שיוצג בהמשך ולשאול ישירות את השר מספר שאלות.

בתמונה: נציגי התקשורת מאזינים ומתעדים את הודעתו של השר באתר המנהלת שבמחנה ג'לאמה.
שבתשתיות על קצה המזלג - חזון הצפון של כץ
התחנה הבאה לאחר תצפית המצוק, הייתה סמוך לגשר הרכבת מעל כביש 70 וכביש 6 העתידי. השר כץ גילה בקיאות מפתיעה (?) בפרטים הטכניים ובתוואי. את שני קודמיו לתפקיד הכרתי באופן אישי- שניהם לא למדו את נושאי משרדם כפי שהשר כץ עושה זאת. כנראה שארבע שנים בתפקיד ומשהו מאוד אמיתי ברצונו של השר לקדם את תשתיות הפריפריה, הם מנוע הידע של השר. כץ הוסיף ותיאר את מארג תשתיות הכללי באזור הצפון יחד עם קווי הרכבת לבית שאן וכרמיאל.

הימצאותם של אנשי המקצוע בסביבה הייתה הזדמנות נהדרת ללקט מעט מידע טכני אודות הפרויקט. איתן שפרון, סמנכ"ל תכנון ב"נתיבי ישראל", סיפר לי כי תשתית המבנה התחתון נבנית עם הכנה לתוואי כפול. מאידך, הגשרים נבנים עבור קו בודד- כי אין טעם בכך (טעם כלכלי, כמובן- ב.ל). גשר כביש 70 יהיה השני באורכו בפרויקט ויוקם בשיטת היציקה המאוזנת. 700 המטרים של הגשר יחלפו מעל כביש 70 ו-6 שיתפצל לשתי זרועות בסביבה הקרובה. הגשר הארוך ביותר של הפרויקט ייבנה בעפולה. אורכו יהיה 750 מ' ובסמוך לו יבוצע קטע מנהור של הקו (1.5 ק"מ אאל"ט). הסמנכ"ל שפרון חזר באוזניי על הסבר ארבעת הניצבים של גשר 70 מסביב לניצב המרכזי- ניצבים המשמשים לתמיכה בעת דריכת הבטון ואשר יוסרו בהמשך. הסמנכ"ל הופתע לגלות פתאום שאלות טכניות מקצועיות בים השאלות הפוליטיות שהומטרו לעבר השר ע"י התקשורת. בתגובה, סיפרתי לו על הפורום הצנוע שלנו והבעתי בפניו את רצוני להעמיק את השת"פ המקצועי של הפורום ישירות מול אנשי המקצוע של החברה. שפרון הגיב בחיוב לעצם הרעיון, ועקב הזמן הדוחק והטפטוף הטורדני של הגשם סיכמנו ליצור קשר בהמשך.

בתמונה: השר כץ מציג לראווה את גשר כביש 70. בצד שמאל של התמונה - אורן רוזן, מנהל הפרויקט. משמאלו של רוזן, איתן שפרון חובש כובע.
 

amirv

New member
השר כץ הוא מיניסטר טוב

שבתשתיות על קצה המזלג - חזון הצפון של כץ
התחנה הבאה לאחר תצפית המצוק, הייתה סמוך לגשר הרכבת מעל כביש 70 וכביש 6 העתידי. השר כץ גילה בקיאות מפתיעה (?) בפרטים הטכניים ובתוואי. את שני קודמיו לתפקיד הכרתי באופן אישי- שניהם לא למדו את נושאי משרדם כפי שהשר כץ עושה זאת. כנראה שארבע שנים בתפקיד ומשהו מאוד אמיתי ברצונו של השר לקדם את תשתיות הפריפריה, הם מנוע הידע של השר. כץ הוסיף ותיאר את מארג תשתיות הכללי באזור הצפון יחד עם קווי הרכבת לבית שאן וכרמיאל.

הימצאותם של אנשי המקצוע בסביבה הייתה הזדמנות נהדרת ללקט מעט מידע טכני אודות הפרויקט. איתן שפרון, סמנכ"ל תכנון ב"נתיבי ישראל", סיפר לי כי תשתית המבנה התחתון נבנית עם הכנה לתוואי כפול. מאידך, הגשרים נבנים עבור קו בודד- כי אין טעם בכך (טעם כלכלי, כמובן- ב.ל). גשר כביש 70 יהיה השני באורכו בפרויקט ויוקם בשיטת היציקה המאוזנת. 700 המטרים של הגשר יחלפו מעל כביש 70 ו-6 שיתפצל לשתי זרועות בסביבה הקרובה. הגשר הארוך ביותר של הפרויקט ייבנה בעפולה. אורכו יהיה 750 מ' ובסמוך לו יבוצע קטע מנהור של הקו (1.5 ק"מ אאל"ט). הסמנכ"ל שפרון חזר באוזניי על הסבר ארבעת הניצבים של גשר 70 מסביב לניצב המרכזי- ניצבים המשמשים לתמיכה בעת דריכת הבטון ואשר יוסרו בהמשך. הסמנכ"ל הופתע לגלות פתאום שאלות טכניות מקצועיות בים השאלות הפוליטיות שהומטרו לעבר השר ע"י התקשורת. בתגובה, סיפרתי לו על הפורום הצנוע שלנו והבעתי בפניו את רצוני להעמיק את השת"פ המקצועי של הפורום ישירות מול אנשי המקצוע של החברה. שפרון הגיב בחיוב לעצם הרעיון, ועקב הזמן הדוחק והטפטוף הטורדני של הגשם סיכמנו ליצור קשר בהמשך.

בתמונה: השר כץ מציג לראווה את גשר כביש 70. בצד שמאל של התמונה - אורן רוזן, מנהל הפרויקט. משמאלו של רוזן, איתן שפרון חובש כובע.
השר כץ הוא מיניסטר טוב
הוא בולדוזר והוא איש שטח והוא ממוקד מטרה.

גם אם אתה לא מסכים איתו, ברור לך שהבנאדם בא לעבוד ולא סתם "לקבל תיק" (עיין ערך קודמו בתפקיד).

הוא היה כך מרגע שנכנס לכיסאו והשתלב יפה בעניינים אם כי ברור שגם הנסיון עושה את שלו וארבע שנים זה לא מעט.
 

בועז ל

New member
אני האחרון בפורום שאתה צריך להסביר לו מיהו שר

השר כץ הוא מיניסטר טוב
הוא בולדוזר והוא איש שטח והוא ממוקד מטרה.

גם אם אתה לא מסכים איתו, ברור לך שהבנאדם בא לעבוד ולא סתם "לקבל תיק" (עיין ערך קודמו בתפקיד).

הוא היה כך מרגע שנכנס לכיסאו והשתלב יפה בעניינים אם כי ברור שגם הנסיון עושה את שלו וארבע שנים זה לא מעט.
אני האחרון בפורום שאתה צריך להסביר לו מיהו שר
התחבורה. הדלת פתוחה לרווחה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה