48 דקות גיימפלי של Death Stranding (התאכזבתי)

48 דקות גיימפלי של Death Stranding (התאכזבתי)

ההרגשה שלי? שזה No man's sky היפני. הגרפיקה של המשחק מדהימה בעיני, כן כבר התרגלנו לגרפיקה של הדור הזה, אבל עדיין השממה הזו יפה מאוד.

לצערי זה פשוט הדבר המחמיא היחיד שאני יכול להגיד על מה שראינו אני לא הולך לצעוק שזה סימולטור הליכה, אבל כמו שבNO MANS SKY לא עושים כלום חוץ מלאסוף משאבים וקרפטינג, לא ברור לי מה ההבדל חוץ מזה שהפעם יש הרבה יותר תקציב ואת שמות המותג של ריידוס וקוג'ימה (אה ותקציב גדול יותר)


לNo man sky עוד היה את האטרקציה של לראות סביבות וחייזרים לא צפויים לא ברור מה הגימיק כאן.

כן, הקטע עם הסולמות נראה נחמד, שאתה חוקר איתם את הסביבה אבל זה נראה בדיוק סוג הגיימיק שממש נחמד בשלוש שעות הראשונות ואז זה ממצה את עצמו שאתה מרגיש שכבר קיבלת מספיק אינדיקציה איזה דברים אתה הולך למצוא על פסגות ההרים.

גם אם נלך לקרב בסוף הגיימפלי עם המפלצת סוס הזה, זה לצערי לא נראה מרתק במיוחד.

זה נראה כאילו זה יותר מדי קל ליצור מרחק בנינו לבינה ופשוט לזרוק עליה דברים מרחוק עד שהיא מתה.

כן, זה יותר מקורי מאיזה cover שוטר סינימטי או משחק התגנבות מקוג'ימה בפעם השישי, אבל הפיתרון נגד משחקים בנאלים הוא לא משחק משעמם אחר.

קפקא אמר שכל יצירה בדיונית שנסתכל עליה בעין חדה מספיק, לא משנה כמה היא משכנעת היא תתפרק לנו מול העינים והאשליה תשבר.

אז כן, אפשר להגיד שכאילו אני מחפש בכוח ממה להתאכזב מהמשחק אבל זה פשוט לא מה שציפיתי.

ממה שזכור לי קוג'ימה הבטיח לנו משחק אקשן שיהיה בו דגש על אקשן ואין לי בעיה למצוא את הציטוט למי שרוצה והוא אפילו אמר שאנשים שאוהבים משחקי אקשן סינמטים יאהבו את המשחק הזה.

אז כן, לא רוצה עוד cover shooter שגרתי,אבל זה יכל להיות שוטר לא שגרתי בלי cover.

חוץ מזה למה זה נראה כאילו היפנים לא מבינים את הקטע של עולם פתוח בכלל?
מי רוצה עולם פתוח ענקי וריק שזה מה שראינו כאן?

עולם פתוח הוא מעניין כשיש סביבות/יישובים NPCS, קווסטים למצוא בו לא שהוא ריק כאילו, מדובר ביום אחרי סוף האנושות או משהו כזה.

אני מקווה מאוד שקוג'ימה יצליח לעשות משהו שיצליח להציל את המשחק הזה בשבילי עד היציאה אבל זה פשוט נראה משחק שמגיע לו ממוצע 73 וגם זה רק בגלל ערכי ההפקה, מבחינת מה שהוא יקבל במציאות, בטח ממוצע 83-84 כי סוני לא תוכל לתת למשחק כזה ליפול.

משהו בלב שלי רוצה לחשוב שקוג'ימה פשוט מטריל את כולנו, אבל אני יודע כמה הקהל היפני חשוב לו וכמה הוא רוצה לתת להם גיימפלי שישכנע אותם שזה משחק טוב, ואם זה הכי טוב שהוא יכול לתת? אז פשוט אין משהו טוב במשחק.

 
הדגמה ראשונית של מערכת הקרב מבוססת התורות של יאקוזה 7.

למי שלא יודע יאקוזה 7 עושה מהפך קיצוני בסדרה מבחינת גיימפלי, והסדרה תהפוך
ממשחק אקשן למשחק JRPG מלא מבוסס תורות, למרות שהעולם הפתוח והעלילות המציאותיות יישארו חלק בלתי נפרד מהסדרה.

בסיפור אנחנו משחקים בחור שמסכים לשבת בכלא על פשע שלא עשה. אחד הדברים המרכזיים בעלילה שמדובר כביכול בבחור מהשוליים שהוא גיימר ואחד הדברים היחידים שעשו לו טוב בחיים זה לשחק בדרגון קווסט :).

מכאן גם מגיעה מערכת הקרב של המשחק, מבחינה עלילתית גיבור המשחק מדמיין את הקרבות כמו בדרגון קווסט למרות שהם לא באמת כאלה זה הכל בראש שלו.

בעיקרון, כאחד שמאוד אהב את יאקוזה 0, והשתעמם למוות גם מיאקוזה 1 וגם מjudgement (למרות שממש ציפיתי לו) חיכיתי לראות אם השינוי ילהיב אותי.

הבעיה שלי עם משחקי היאקוזה היא שאחרי משחק אחד בסדרה, אתה מת משיעמום מהגיימפלי ומהקרבות הפשטנים שנגמרים תוך פחות מדקה ומחוסר האתגר.

אחרי שציפיתי בגיימפלי של יאקוזה 7 אני לא חושב שמערכת מבוססת תורות
היא התשובה לשיעמום בסדרה הזו.

הם היו צריכים לדעתי להשאיר את מערכת הקרב האקשנית וללמוד (רחמנא ליצלן)
ממשחקים מערביים כמו באטמן וספיידרמן איך עושים מערכת קרב מגע טובה.

אמנם הם היו חייבים לחשוב על פיתרון מהיר כי נראה שהיפנים עצמם כבר ממצים את הסדרה והמכירות ירדו בצורה חזקה לאחרונה והם כנראה מקווים שהריענון הזה יעזור.

לדעתי הוא לא ממש יעזור, כי מהגיימפלי שהם הראו, הקרבות עדיין נראים פשוטים וקלים פשוט עכשיו הם בתורות במקום באקשן, וזה רק אומר שהם יהיו ארוכים יותר לא בהכרח מאתגרים יותר.

יכול להיות שכשהמשחק ייצא נגלה שהוא הפך למשחק עם עומק אסטרטגי מרשים, אבל אני בספק רב.

הסדרה הזו פשוט צועקת למודרניזציה מערבית בסגנון ספיידרמן/סליפינג דוגס/באטמן והזוי שסגה לא מוצאים דרך לעשות את זה.

כי הסדרה הזו יכולה להגיע לפופלאריות מטאורית במערב עם הגישה הנכונה ותקציב.



 
גיימפלי של דרגון בול Z קאקרוט. יוצא ב20 בינואר 2020

אחח, זה נראה כל כך מטומטם ומפגר ובא לי על זה. בתור מישהו שהתאכזב מאוד
מדרגון בול סופר (העונה החדשה) אבל אהב מאוד את הסרט החדש (הרייבוט של ברולי)

אני ממש מחכה למשחק הזה, שיתן לי קצת נוסטלגיה אמיתית לתקופה היפה של דרגון בול.

החדשות המעניינות שהמשחק הזה יכיל את כל הסאגה של דרגון בול זי, מהסאגה של הסיאנים עד הסוף עם מג'ין בו.

מה שאומר שאנחנו עוברים לפחות 3 טרנספורמציות במשחק הזה.

 

קרנפול

New member
ראיתי ראיון איתו לפני איזה שבועיים

בו צויין שבמשחק יהיה רמה קלה שלא תצטרך לשחק בפועל, אלא יותר חוויה כמו של סרט אינטרקטיבי, שיתאים גם לאנשים שהם לא גיימרים...
 

מישהו 2

New member
זה באמת היה הדבר הכי מעודד שפורסם לגבי המשחק

ובאופן אירוני דווקא על המסקנה המתבקשת מבין המילים - שאם תהיה דרגת קושי מיוחדת 'ללא גיימרים'
זה אומר שאולי "סימולטור ההליכה" יכול להיות מאתגר וקשה איכשהו חח
 

מישהו 2

New member
מסכים, אני מאבד עניין ואופטימיות לגבי המשחק

עם כל חשיפה וטריילר חדש שיוצא
עם זאת, בגלל ש- MGS4 היה אחד המשחקים האהובים עליי בכל הזמנים, קוג'ימה זכה להערכתי ואקנה את המשחק בלי לחשוב פעמיים ברגע שיצא לתת עליו את דעתי האישית
 
11 שנה זה המון זמן

יכול להיות שאם היו נותנים לך לשחק בMGS4 היום עם גרפיקה עכשווית בכלל לא היית אוהב אותו, הטעם שלנו משתנה כל כך הרבה לאורך השנים.

לא שזה משנה כי גם ככה המשחק הזה לא דומה לMGS4 אבל אל תתפלא אם לפני 11 שנים היה לך כוח לזיוני השכל של קוג'ימה ופתאום אין לך חח.
 

מישהו 2

New member
טריילר למשחק Guilty Gear חדש

כחשבתי שכבר הגיעו לגבול בעד כמה שאפשר לגרום למשחק להיראות טוב ב- art style הזה,
המפתחת arcsys מוכיחה מחדש שהם מסוגלים לשבור את הגבולות
&nbsp

 
נראה ממש טוב, לא פלא כשזה לא מוגבל על ידי הסוויץ/דור קודם

כמו המשחקים הקודמים שלהם.אבל אין סיכוי שאכנס לזה.
 
למעלה