עומר247

New member
עיריית רעננה צונחת במדד היציבות הפיננסית של BDi לשנת 2015

מהמקום ה-20 שהיה גם ככה גרוע היישר למקום ה- 32, מה שאומר שהמצב רק הולך ומדרדר בתקופת ביילסקי לצערנו
כפר סבא אגב, עלתה למקום 8 מ- 17 והרצליה למקום ה- 9 ממקום 14

רק 4 ערים במצב גרוע יותר מזה של רעננה

[URL]http://www.bizportal.co.il/realestates/news/article/403472[/URL]
 

DanielOne

New member
מבורך מאוד

צריך להוסיף אותו דבר לקו 7, שעושה את אותו מסלול של קו 10 ברעננה.
 

עומר247

New member
כמה טוב שמטרופולין החליפה את אגד

הם הרבה יותר קשובים לצרכי הנוסעים והרבה יותר פתוחים לשיתוף פעולה עם הרשויות באיזור
 

32103210

New member
רק "מוזר " הסימטריה בקו 10

בבוקר הקו עובד מכפר סבא לרעננה. מהצהריים הוא עובד הפוך .
ברור שזה רוב תנועת הנוסעים ,אבל אין נוסעים מרעננה לכפר סבא בבוקר ? אין נוסעים מכפר סבא לרעננה בצהריים ???
שלא נדבר על כך שכנראה האוטובוסים עושים (לפי סידור העבודה הפנימי שלהם ,,, )את הקו הפוך לנקודת ההתחלה שלהם שהם רקים ,,,
 

DanielOne

New member
הקו מיועד עבור תושבי כפ"ס שעובדים באזור תעשייה

ולכן מה שרשמת לא רלוונטי, גם אם אתה צודק.
 

32103210

New member
חבל שלא כתבת

"אני גר בכפר סבא ,עובד באזור תעשיה ברעננה ,הקו מתאים לי בול וכל מה שכתבת לא רלוונטי גם אם אתה צודק "
 

DanielOne

New member
אני גר ברעננה

הקו מיועד לתושבי כפ"ס, כמו שקו 504, מיועד עבור תושבי רעננה, יכול להיות שאתה צודק בקטע שהאוטובוסים מגיעים מהמסוף באזור תעשייה, אבל אני גם לא סגור על זה כי יש מסוף בסוף רחוב הפנינה, ויש עוד אחד פנימי בכפ"ס.
 
למעלה