עבודות רק"ל ת"א בצומת בגין-על פרשת דרכים

orchilit

New member
עבודות רק"ל ת"א בצומת בגין-על פרשת דרכים

דיווחים על הרכבת הקלה בגוש דן
עבודות רק"ל ת"א בצומת בגין-על פרשת דרכים
הוצבו 2 זוגות רמזורים חדשים בכיוון התנועה מעל פרשת דרכים כמה מטרים לפני הצומת, ונראה שהנתיב בדרך בגין לכיוון דרום הולך לזוז כ-3 נתיבים שמאלה דרך מעקף שהולך לעקוף מימין (מהכיוון בו פונים ימינה כיום מעל פרשת דרכים לדרך בגין) את אי התנועה הרחב משהו שכרגע קיים . כמו כן, יש שם רק 3 נתיבים במקום 4 הקיימים היום (אחד לתח"צ) . הדבר ,כמובן, יגרום ליותר עומסים, וייאלץ את הרכבים הבאים מז'בוטינסקי לסטות ימינה בצומת, ומי שמגיע מעל פרשת דרכים , יעצור כמה מטרים קודם. הוצבו גם זוג רמזורים ימינה (דבר שלא היה קיים בצומת עד היום). אם אצליח לצלם היום בדרך חזרה על 60, אוסיף.
 

alantan

New member
נראה שחזרנו לשנות השבעים

עבודות רק"ל ת"א בצומת בגין-על פרשת דרכים
הוצבו 2 זוגות רמזורים חדשים בכיוון התנועה מעל פרשת דרכים כמה מטרים לפני הצומת, ונראה שהנתיב בדרך בגין לכיוון דרום הולך לזוז כ-3 נתיבים שמאלה דרך מעקף שהולך לעקוף מימין (מהכיוון בו פונים ימינה כיום מעל פרשת דרכים לדרך בגין) את אי התנועה הרחב משהו שכרגע קיים . כמו כן, יש שם רק 3 נתיבים במקום 4 הקיימים היום (אחד לתח"צ) . הדבר ,כמובן, יגרום ליותר עומסים, וייאלץ את הרכבים הבאים מז'בוטינסקי לסטות ימינה בצומת, ומי שמגיע מעל פרשת דרכים , יעצור כמה מטרים קודם. הוצבו גם זוג רמזורים ימינה (דבר שלא היה קיים בצומת עד היום). אם אצליח לצלם היום בדרך חזרה על 60, אוסיף.
נראה שחזרנו לשנות השבעים
כך היה הכביש בעת שהוקם גשר שיפמן מעל נחל האיילון, בהכנה לסלילת נתיבי איילון.
 
זה קשור לרק"ל או לכניסה החדשה למגדלים שממזרח?

עבודות רק"ל ת"א בצומת בגין-על פרשת דרכים
הוצבו 2 זוגות רמזורים חדשים בכיוון התנועה מעל פרשת דרכים כמה מטרים לפני הצומת, ונראה שהנתיב בדרך בגין לכיוון דרום הולך לזוז כ-3 נתיבים שמאלה דרך מעקף שהולך לעקוף מימין (מהכיוון בו פונים ימינה כיום מעל פרשת דרכים לדרך בגין) את אי התנועה הרחב משהו שכרגע קיים . כמו כן, יש שם רק 3 נתיבים במקום 4 הקיימים היום (אחד לתח"צ) . הדבר ,כמובן, יגרום ליותר עומסים, וייאלץ את הרכבים הבאים מז'בוטינסקי לסטות ימינה בצומת, ומי שמגיע מעל פרשת דרכים , יעצור כמה מטרים קודם. הוצבו גם זוג רמזורים ימינה (דבר שלא היה קיים בצומת עד היום). אם אצליח לצלם היום בדרך חזרה על 60, אוסיף.
זה קשור לרק"ל או לכניסה החדשה למגדלים שממזרח?
 
נת"ע גם מפרסמת היום מכרז להקמת תחנת קרליבך

עבודות רק"ל ת"א בצומת בגין-על פרשת דרכים
הוצבו 2 זוגות רמזורים חדשים בכיוון התנועה מעל פרשת דרכים כמה מטרים לפני הצומת, ונראה שהנתיב בדרך בגין לכיוון דרום הולך לזוז כ-3 נתיבים שמאלה דרך מעקף שהולך לעקוף מימין (מהכיוון בו פונים ימינה כיום מעל פרשת דרכים לדרך בגין) את אי התנועה הרחב משהו שכרגע קיים . כמו כן, יש שם רק 3 נתיבים במקום 4 הקיימים היום (אחד לתח"צ) . הדבר ,כמובן, יגרום ליותר עומסים, וייאלץ את הרכבים הבאים מז'בוטינסקי לסטות ימינה בצומת, ומי שמגיע מעל פרשת דרכים , יעצור כמה מטרים קודם. הוצבו גם זוג רמזורים ימינה (דבר שלא היה קיים בצומת עד היום). אם אצליח לצלם היום בדרך חזרה על 60, אוסיף.
נת"ע גם מפרסמת היום מכרז להקמת תחנת קרליבך
[URL]http://www.nta.co.il/tender/596[/URL]
[URL]http://www.nta.co.il/sites/default/files/mvdt_mkrz_qrlybk_0.pdf[/URL]
 

Juvy

New member
לא היה דיבור לפני-כן על 'מכרז הקופסאות'?

נת"ע גם מפרסמת היום מכרז להקמת תחנת קרליבך
[URL]http://www.nta.co.il/tender/596[/URL]
[URL]http://www.nta.co.il/sites/default/files/mvdt_mkrz_qrlybk_0.pdf[/URL]
לא היה דיבור לפני-כן על 'מכרז הקופסאות'?
או שמא הכוונה היתה לחפירת ה'קופסא' של התחנה בלבד, ללא בנייתה בפועל, וזו מגיעה במכרזים נפרדים? האם נראה עוד המון מכרזי תחנות בזמן הקרוב? או שפשוט תחנת קרליבך זוכה ליחס תח"מ (=very important station) בגלל מורכבות הביצוע (תחנת מעבר לקו הירוק, פירוק גשר מעריב וכו')? מישהו יודע? תודה!
 
המכרז הוא לבניית שלד התחנה +

לא היה דיבור לפני-כן על 'מכרז הקופסאות'?
או שמא הכוונה היתה לחפירת ה'קופסא' של התחנה בלבד, ללא בנייתה בפועל, וזו מגיעה במכרזים נפרדים? האם נראה עוד המון מכרזי תחנות בזמן הקרוב? או שפשוט תחנת קרליבך זוכה ליחס תח"מ (=very important station) בגלל מורכבות הביצוע (תחנת מעבר לקו הירוק, פירוק גשר מעריב וכו')? מישהו יודע? תודה!
המכרז הוא לבניית שלד התחנה +
הוא כולל מנהרה לכלי רכב, מבנה התחנה עצמו בעומק 25 מטר, 2 כניסות להולכי רגל והכנה לכניסה נוספת, פירי אוורור ומערכות, ואת פירוק גשר מעריב.
 

לנגלי

New member
רק 2-3 כניסות להולכי רגל?

המכרז הוא לבניית שלד התחנה +
הוא כולל מנהרה לכלי רכב, מבנה התחנה עצמו בעומק 25 מטר, 2 כניסות להולכי רגל והכנה לכניסה נוספת, פירי אוורור ומערכות, ואת פירוק גשר מעריב.
רק 2-3 כניסות להולכי רגל?
ראיתי את השרטוט ב-GIS תל אביב (שלא ברור לי אם הוא מדויק או לא), ו-2-3 יציאות זה לא מספיק (מה גם ששתיים מהן על פי השרטוט הן על הצד המערבי של בגין).
&nbsp
צריך לחסוך להולכי רגל כמה שיותר מעברי חציה כדי להיכנס לתחנה כדי לעודד את השימוש בה - בסופו של דבר מדובר בהשקעה לא גדולה שיכולה לחסוך כ-4-5 דקות למשתמש - זמן יקר שיכול להכריע את השימוש.
&nbsp
לפי השרטוט הנוכחי שב-GIS תל אביב, אין כרגע אפילו תחנה צמודה לבית מעריב.
&nbsp
צריך לכל הפחות:
1. כניסה ליד בית מעריב
2. כניסה בפינת לינקולן/קרליבך
3. כניסה ליד מגדל רובינשטיין
4. תחנה במערב בגין, צמוד למתחם חסן ערפה שבפיתוח.
 
זה מה שכתוב שם

רק 2-3 כניסות להולכי רגל?
ראיתי את השרטוט ב-GIS תל אביב (שלא ברור לי אם הוא מדויק או לא), ו-2-3 יציאות זה לא מספיק (מה גם ששתיים מהן על פי השרטוט הן על הצד המערבי של בגין).
&nbsp
צריך לחסוך להולכי רגל כמה שיותר מעברי חציה כדי להיכנס לתחנה כדי לעודד את השימוש בה - בסופו של דבר מדובר בהשקעה לא גדולה שיכולה לחסוך כ-4-5 דקות למשתמש - זמן יקר שיכול להכריע את השימוש.
&nbsp
לפי השרטוט הנוכחי שב-GIS תל אביב, אין כרגע אפילו תחנה צמודה לבית מעריב.
&nbsp
צריך לכל הפחות:
1. כניסה ליד בית מעריב
2. כניסה בפינת לינקולן/קרליבך
3. כניסה ליד מגדל רובינשטיין
4. תחנה במערב בגין, צמוד למתחם חסן ערפה שבפיתוח.
זה מה שכתוב שם
(the station works also includes two passenger entrances (plus provision for a third passenger entrance
 

amirv

New member
בית מעריב עתיד להיהרס

באסה - חוסכים במקומות הכי חשובים
ישקיעו מאות מיליונים בתחנות ויחסכו בכניסות לנוסעים - שזה הדבר הכי חשוב.
בית מעריב עתיד להיהרס
ובמקומו ייבנה בניין של 55 קומות שיכלול גם כניסה מהרחוב לתחנת הרכבת.
 
היה היום בממון, מצורף קישור לצילום העמוד + שרטוט והדמיה.

נת"ע גם מפרסמת היום מכרז להקמת תחנת קרליבך
[URL]http://www.nta.co.il/tender/596[/URL]
[URL]http://www.nta.co.il/sites/default/files/mvdt_mkrz_qrlybk_0.pdf[/URL]
היה היום בממון, מצורף קישור לצילום העמוד + שרטוט והדמיה.
עמכם הסליחה על האיכות הלא משובחה
 

mauzer

New member
באמת חוזרים לשנות ה-70


עבודות רק"ל ת"א בצומת בגין-על פרשת דרכים
הוצבו 2 זוגות רמזורים חדשים בכיוון התנועה מעל פרשת דרכים כמה מטרים לפני הצומת, ונראה שהנתיב בדרך בגין לכיוון דרום הולך לזוז כ-3 נתיבים שמאלה דרך מעקף שהולך לעקוף מימין (מהכיוון בו פונים ימינה כיום מעל פרשת דרכים לדרך בגין) את אי התנועה הרחב משהו שכרגע קיים . כמו כן, יש שם רק 3 נתיבים במקום 4 הקיימים היום (אחד לתח"צ) . הדבר ,כמובן, יגרום ליותר עומסים, וייאלץ את הרכבים הבאים מז'בוטינסקי לסטות ימינה בצומת, ומי שמגיע מעל פרשת דרכים , יעצור כמה מטרים קודם. הוצבו גם זוג רמזורים ימינה (דבר שלא היה קיים בצומת עד היום). אם אצליח לצלם היום בדרך חזרה על 60, אוסיף.
באמת חוזרים לשנות ה-70

התמונה לקוחה מארכיון אוסף התצלומים הלאומי.

 
למעלה