אהלן!
אז פעם שעברה דיברתי איתכם על הנעליים שקיבלתי מ"טבע נאות".
סיפרתי על הנוחות, על האיכות, על זה שקיבלתי אותן במתנה ואני נורא מתלהבת מזה ועוד
רשומה שניה ואחרונה אני מעלה אחרי ההשקה (ה-נ-ה-ד-ר-ת-!) של "טבע נאות" ששולבה עם גליון מוסף מיוחד של "פנאי פלוס",
שבה היו נשנושים מדהימים, סלבריטאים (אני לפחות ראיתי את נטלי דדון ואת עידו מוסרי), והקרנת טרום בכורה של סרט.
והרשומה היא על הקמפיין עצמו של "טבע נאות".
דיברנו עליו קצת גם ברשומה הקודמת אבל פה יותר אפרט את מהותו ואת דעתי עליו.
בכל מקרה- הקמפיין אומר "פשוט. מושלם", ואני חושבת שזה מביע בצורה המושלמת ביותר את מה ש"טבע נאות" מנסים להשיג.
יש לי קטע מאוד לשפוט פרסומות ותמיד לחשוב על מה טוב ומה לא, מה יכלו להציג בצורה יותר טובה, ובאמת ובכנות שאני חושבת שהפרסומת נהדרת.
קודם כל- סאונד מדליק ברקע
דבר שני- השחור-לבן לגמרי עובד
נטע גרטי המדהימה משווקת בצורה נהדרת את הנעליים,
הלבוש הפשוט והקזואלי שכ"כ מתאים לנעליים,
ושם הקמפיין שכל כך נוגע בנקודה! בלי פוזה, בלי מסכות וזיופים- נהדר!
והקטע הוא שבהשקה הקרינו בטרום בכורה את "גטסבי הגדול" וזה כל כך מתאים כי כל הקטע של האובר-שואו שגטסבי יצר במסיבותיו (שבכלל לא היו בשבילו)
זה נורא התחבר לי עם כל הרעיון של "טבע נאות" (מה גם שהסרט היה נהדר בעיני והוסיף ליום הכמעט מושלם הזה [קיבלתי דו"ח כי בכל זאת, תל אביב])
טבע נאות הן כ"כ נוחות, פשוטות ולא מתאמצות ונורא חששתי מפרסומת שתנסה להוציא אותן משהו שהן לא,
באמת ששאפו לפרסומאים שעבדו על הקמפיין כי הוא נהדר! הם לא מנסים להציג משהו שהם לא (אופנתי מידי או מתלהב ומתאמץ מידי) והם נוגעים בנקודות החוזקה שלהם שאלו הפשטות, הכנות, הנוחות והאיכות.
אני רק רוצה לציין שתפוז ביקשו ממני להעלות 2 רשומות ונתנו נושא כללי בלבד, לא אמרו לי להתחנף או לשווק שום דבר, אני לגמרי כותבת מה שאני מרגישה וחושבת
ואשמח לשאלה אליכן (גם בנים מוזמנים לענות!)
איך אתן מרגישות הכי יפות?