מי אבחן אותה?
יש אבחונים דידקטיים, יש אבחונים של פסיכיאטר,
בילדות יש גם דרך התפתחות הילד.
 
האמת שהשאלה בעיקרה היתה כדי להבין אם בדקתם את הכיוון של הקשת האוטיסטית,
אבל אתם לא שם...
 
תשמעי, ילד מתוק שאני מכירה, אכל קש בבית הספר שהוא למד בו, הרבה מאוד קשיים,
התנהגותיים, רגשיים, לימודיים, הכל מכל, יש רקע לקשיים, ועדיין... לא הצליחו להגיע
אל הילד כמו שצריך. העבירו אותו בית ספר. הקשיים נשארו, אבל כל המסגרת שהשתנתה נתנה לו בוסט של כוחות, יש לו הרבה יותר עזרה וסיוע, והרבה יותר התייחסות למוקדי כוח של הילד ולא רק התייחסות שלילית לקשיים שלו.
ילדה שמגיעה באלימות, זה בעיקר אומר, בעיניי, שמאוד קשה לה איפה שהיא נמצאת,
ומאוד כדאי לחשוב אולי לשנות מסגרת. אני לא יודעת איפה היא לומדת, אבל לפעמים שינויי מסגרת, מורה אחרת, מישהו שיעזור לה ויסייע לה, יעשו את כל ההבדל.
 
אני חושבת שהייתי הולכת לשני כיוונים, אחד זה רפואי (אפילו חוסרים של ויטמינים יכולים לחרפן ילד, חוסר איזון של בלוטת תריס, חוסר בויטמין בי 12, חוסר ברזל, כל מיני כאלה שמוציאים את הגוף מאיזון יכולים לחרפן את האדם)
*אני חושבת שכדאי לך לחזור על האבחון, לעשות אבחון פסיכודידקטי / או אולי עדיף דרך פסיכיאטר, שיכול לבחון גם היבטים אחרים.
 
והשני זה מעבר מסגרת, אם זה אפשרי, זה יכול לעשות שינויי מאוד גדול לטובה.
 
 
חיבוק גדול לשתיכן, לא פשוט.