אני מנסה להבין את הטרנד החדש, בן אדם 1 במקום 2
זה לא רק בנתב"ג
בכל השוק אני רואה את אותה התופעה
במקום לשים 2 עובדים, שמים אחד ומסתכלים עליו קורס.
כשהוא קורס אז מנהל כלשהו לוקח על עצמו את התפקיד וכמובן שלא מצליח ולבסוף גם הוא מפוטר.
ראיתי את זה בעבר, אבל אני לא מבין את הסיבות לחשיבה הזאת.
המשכורות בארץ עם הועדים(חוץ מלבודדים) הן בכל מקרה נמוכות וככל שמצפינים ומדרימים המשכורת מתחלקת ב3(זתומרת, על כל עובד מהמרכז אפשר לקחת 3 מהצפון או הדרום) אז השכר הוא לא הבעיה.
מה הסיבה לצימצום הדרמטי כלכך בכח האדם?
במקרה של נתב"ג, אני לא מבין את משמעות הצמצום? כשיתרסק מטוס אז פתאום איזה סמנכ"ל ימצא כסף לעוד עובדים?