למי פונים לשפר את השירות מבית שמש לצומת שמשוןבקשות ושאלות (לא הכוונה)
תנסה לחפש את -למי פונים לשפר את השירות מבית שמש לצומת שמשון
בחודשים האחרונים אני נאלץ לקחת אוטובוס מבית שמש לצומת שמשון וחזור לבית שמש ושמתי לב למספר לא קטן של בעיות שמפריעים לי ולעוד נוסעים רבים והם:
א.מחסור בקווים שמורידים נוסעים מבית שמש בצומת שמשון ובתדירות לא כ"כ נוחה -
415,411 אחת לכחצי שעה.(המחסור מורגש בשעות הבוקר ובמיוחד בימי ראשון)
ב.חוסר בקישור נוח מצומת שמשון לרמת בית שמש ולגבעת שרת-
כשאין כמעט אוטובוסים שמגיעים לרמת בית שמש וצריך לקחת אוטובוס לבית שמש ולהחליף אוטובוס בבית שמש שמגיע לרמת בית שמש.ותושבי גבעת שרת נאלצים לסבול נסיעה של חצי שעה (במקרה הטוב) בגלל שרק הקווים עם המסלול הארוך בבית שמש אוספים נוסעים בצומת שמשון 415 ו411
הצעתי לשיפור השירות היא:
א. הוספת תחנת עצירה להורדת נוסעים בצומת שמשון לקו שמגיע מרמת בית שמש (עדיף 417 בגלל התדירות והמסלול שלו בבית שמש אך גם 412 זו אופציה לא רעה כ"כ)
מהשינוי ירוויחו תושבי רמת בית שמש וגבעת שרת שאין להם רכב וכמובן בעלי רכב שנאלצים להגיע ברכב כדי לחסוך את הטרטור באוטובוסים ולהחנות אותו בצומת שמשון ויהיה חלופה ראויה שיאפשר להם להשאיר את הרכב בבית כך שבסופו של דבר כולנו נרוויח מההוספה של קו שעוצר בצומת שמשון לכיוון בית שמש
למי אמורים לפנות כדי לקדם את השיפור הזה?
האם יש כאן בפורום אנשים שיכולים לעזור בקידום השיפור הזה לתושבי בית שמש(ועדיף שזה יתאפשר כמה שיותר מהר)?
שלחתי לך מסרלמי פונים לשפר את השירות מבית שמש לצומת שמשון
בחודשים האחרונים אני נאלץ לקחת אוטובוס מבית שמש לצומת שמשון וחזור לבית שמש ושמתי לב למספר לא קטן של בעיות שמפריעים לי ולעוד נוסעים רבים והם:
א.מחסור בקווים שמורידים נוסעים מבית שמש בצומת שמשון ובתדירות לא כ"כ נוחה -
415,411 אחת לכחצי שעה.(המחסור מורגש בשעות הבוקר ובמיוחד בימי ראשון)
ב.חוסר בקישור נוח מצומת שמשון לרמת בית שמש ולגבעת שרת-
כשאין כמעט אוטובוסים שמגיעים לרמת בית שמש וצריך לקחת אוטובוס לבית שמש ולהחליף אוטובוס בבית שמש שמגיע לרמת בית שמש.ותושבי גבעת שרת נאלצים לסבול נסיעה של חצי שעה (במקרה הטוב) בגלל שרק הקווים עם המסלול הארוך בבית שמש אוספים נוסעים בצומת שמשון 415 ו411
הצעתי לשיפור השירות היא:
א. הוספת תחנת עצירה להורדת נוסעים בצומת שמשון לקו שמגיע מרמת בית שמש (עדיף 417 בגלל התדירות והמסלול שלו בבית שמש אך גם 412 זו אופציה לא רעה כ"כ)
מהשינוי ירוויחו תושבי רמת בית שמש וגבעת שרת שאין להם רכב וכמובן בעלי רכב שנאלצים להגיע ברכב כדי לחסוך את הטרטור באוטובוסים ולהחנות אותו בצומת שמשון ויהיה חלופה ראויה שיאפשר להם להשאיר את הרכב בבית כך שבסופו של דבר כולנו נרוויח מההוספה של קו שעוצר בצומת שמשון לכיוון בית שמש
למי אמורים לפנות כדי לקדם את השיפור הזה?
האם יש כאן בפורום אנשים שיכולים לעזור בקידום השיפור הזה לתושבי בית שמש(ועדיף שזה יתאפשר כמה שיותר מהר)?
לפוליטקאי המתאים...למי פונים לשפר את השירות מבית שמש לצומת שמשון
בחודשים האחרונים אני נאלץ לקחת אוטובוס מבית שמש לצומת שמשון וחזור לבית שמש ושמתי לב למספר לא קטן של בעיות שמפריעים לי ולעוד נוסעים רבים והם:
א.מחסור בקווים שמורידים נוסעים מבית שמש בצומת שמשון ובתדירות לא כ"כ נוחה -
415,411 אחת לכחצי שעה.(המחסור מורגש בשעות הבוקר ובמיוחד בימי ראשון)
ב.חוסר בקישור נוח מצומת שמשון לרמת בית שמש ולגבעת שרת-
כשאין כמעט אוטובוסים שמגיעים לרמת בית שמש וצריך לקחת אוטובוס לבית שמש ולהחליף אוטובוס בבית שמש שמגיע לרמת בית שמש.ותושבי גבעת שרת נאלצים לסבול נסיעה של חצי שעה (במקרה הטוב) בגלל שרק הקווים עם המסלול הארוך בבית שמש אוספים נוסעים בצומת שמשון 415 ו411
הצעתי לשיפור השירות היא:
א. הוספת תחנת עצירה להורדת נוסעים בצומת שמשון לקו שמגיע מרמת בית שמש (עדיף 417 בגלל התדירות והמסלול שלו בבית שמש אך גם 412 זו אופציה לא רעה כ"כ)
מהשינוי ירוויחו תושבי רמת בית שמש וגבעת שרת שאין להם רכב וכמובן בעלי רכב שנאלצים להגיע ברכב כדי לחסוך את הטרטור באוטובוסים ולהחנות אותו בצומת שמשון ויהיה חלופה ראויה שיאפשר להם להשאיר את הרכב בבית כך שבסופו של דבר כולנו נרוויח מההוספה של קו שעוצר בצומת שמשון לכיוון בית שמש
למי אמורים לפנות כדי לקדם את השיפור הזה?
האם יש כאן בפורום אנשים שיכולים לעזור בקידום השיפור הזה לתושבי בית שמש(ועדיף שזה יתאפשר כמה שיותר מהר)?
מכתב ששלחתי למספר גורמים בעניין צומת שמשוןלמי פונים לשפר את השירות מבית שמש לצומת שמשון
בחודשים האחרונים אני נאלץ לקחת אוטובוס מבית שמש לצומת שמשון וחזור לבית שמש ושמתי לב למספר לא קטן של בעיות שמפריעים לי ולעוד נוסעים רבים והם:
א.מחסור בקווים שמורידים נוסעים מבית שמש בצומת שמשון ובתדירות לא כ"כ נוחה -
415,411 אחת לכחצי שעה.(המחסור מורגש בשעות הבוקר ובמיוחד בימי ראשון)
ב.חוסר בקישור נוח מצומת שמשון לרמת בית שמש ולגבעת שרת-
כשאין כמעט אוטובוסים שמגיעים לרמת בית שמש וצריך לקחת אוטובוס לבית שמש ולהחליף אוטובוס בבית שמש שמגיע לרמת בית שמש.ותושבי גבעת שרת נאלצים לסבול נסיעה של חצי שעה (במקרה הטוב) בגלל שרק הקווים עם המסלול הארוך בבית שמש אוספים נוסעים בצומת שמשון 415 ו411
הצעתי לשיפור השירות היא:
א. הוספת תחנת עצירה להורדת נוסעים בצומת שמשון לקו שמגיע מרמת בית שמש (עדיף 417 בגלל התדירות והמסלול שלו בבית שמש אך גם 412 זו אופציה לא רעה כ"כ)
מהשינוי ירוויחו תושבי רמת בית שמש וגבעת שרת שאין להם רכב וכמובן בעלי רכב שנאלצים להגיע ברכב כדי לחסוך את הטרטור באוטובוסים ולהחנות אותו בצומת שמשון ויהיה חלופה ראויה שיאפשר להם להשאיר את הרכב בבית כך שבסופו של דבר כולנו נרוויח מההוספה של קו שעוצר בצומת שמשון לכיוון בית שמש
למי אמורים לפנות כדי לקדם את השיפור הזה?
האם יש כאן בפורום אנשים שיכולים לעזור בקידום השיפור הזה לתושבי בית שמש(ועדיף שזה יתאפשר כמה שיותר מהר)?
המרת חופשי חופשי רכבתבקשות ושאלות (לא הכוונה)
שאלות רב קובקשות ושאלות (לא הכוונה)
תשובות רב־קושאלות רב קו
1. אם אני עולה על קו מת"א להרצליה ומשלם בערך צבור (10.40 ש"ח), האם אני יכול לבצע נסיעת המשך (תוך 90 דקות) בתוך הרצליה ללא תשלום נוסף?
2. אם אני נוסע מהרצליה לת"א ומשלם בערך צבור (10.40 ש"ח), האם אני יכול לבצע נסיעת המשך (תוך 90 דקות) בתוך ת"א ללא תשלום נוסף?
3. אם אני נוסע בתוך ת"א ומשלם בערך צבור (6.60 ש"ח), ותוך 90 דקות עולה על אוטובוס להרצליה, האם המערכת חכמה מספיק כדי לחייב אותי רק בהפרש (3.80 ש"ח), או שאשלם 10.40 ש"ח נוספים?
4. האם ניתן לשלם על נסיעות מת"א לירושלים ובתוך ירושלים עם ערך צבור, או שאני חייב להטעין כרטיסיה (שלא תשמש אותי לשום צורך אחר...)?
תודה מראש!
תודה! עוד כמה שאלות המשך ברשותךתשובות רב־קו
1. כן בתנאי שהנסיעות הן בארבעת החברות של ההסדר.
2. כן בתנאי שהנסיעות הן בארבעת החברות של ההסדר.
3. לא, התרחיש הזה החיוב יהיה 10.4₪ נוספים.
התרחיש המומלץ, כשעולים לאוטובוס הראשון. לפני שמניחים את הכרטיס על מכשיר הכרטוס. אומרים לנהג שהיעד הוא הרצליה (או כל עיר אחרת בשרון). הנהג צריך לשנות את המכשיר לקוד 44 בעלות 10.4₪
לאחר מכן בנסיעה מתל אביב להרצליה (בארבעת החברות שבהסדר) לא תשלם תשלום נוסף.
4. לא, הערך הצבור הזה הוא כרגע רק בגוש דן.
יש תוכנית להקים מסלקה משותפתתודה! עוד כמה שאלות המשך ברשותך
3. עד כמה שידוע לי, אין לדן נסיעות באזור השרון (אזור 21). האם המכשירים של דן בכל זאת יודעים לחייב קוד 44?
4. חששתי שזו התשובה, ואני חייב להודות שזה נשמע לי די טפשי. כל הקונספט של כרטיסיות הוא די מיותר כשיש ערך צבור (הוא מחייב כרטיסיה נפרדת לכל קוד מחיר, ודורש ממני להסתובב עם כסף קטן כדי לשלם על הכרטיסיה או לחילופין אחרי שקיבלתי עודף על קניית הכרטיסיה). היתרון היחיד של כרטיסיה על פני ערך צבור שאני יכול לחשוב עליו הוא שגם כשהמחיר של נסיעה עולה הנוסע משלם את הערך הישן - אבל זה יתרון די זניח כי הוא חוסך אולי כמה שקלים בודדים. האם אתה (או מישהו אחר) יודע אם יש איזושהי תוכנית להכליל את הערך הצבור של גוש דן לשאר הארץ?
שוב תודה!
יש תוכנית להקים מסלקה משותפת
לכל חברות התחבורה בארץ, כשהיא תוקם יהיה ערך צבור ארצי.
יש לדן קווים שנוסעים בין איזורים והנסיעה יכולה לעלות בהם 10.4₪
קו 24 לרמת השרון
וקווים 250/282 לראש העין.
אבל בלי קשר, בדן אמורים לנקב קוד 44. בלי קשר לאיזה קו אתה עולה.
צריך לבקש מהנהג
סעיף 3: אם שילמת 6.60 ש"ח בקוד 42שאלות רב קו
1. אם אני עולה על קו מת"א להרצליה ומשלם בערך צבור (10.40 ש"ח), האם אני יכול לבצע נסיעת המשך (תוך 90 דקות) בתוך הרצליה ללא תשלום נוסף?
2. אם אני נוסע מהרצליה לת"א ומשלם בערך צבור (10.40 ש"ח), האם אני יכול לבצע נסיעת המשך (תוך 90 דקות) בתוך ת"א ללא תשלום נוסף?
3. אם אני נוסע בתוך ת"א ומשלם בערך צבור (6.60 ש"ח), ותוך 90 דקות עולה על אוטובוס להרצליה, האם המערכת חכמה מספיק כדי לחייב אותי רק בהפרש (3.80 ש"ח), או שאשלם 10.40 ש"ח נוספים?
4. האם ניתן לשלם על נסיעות מת"א לירושלים ובתוך ירושלים עם ערך צבור, או שאני חייב להטעין כרטיסיה (שלא תשמש אותי לשום צורך אחר...)?
תודה מראש!
תודה גם לךסעיף 3: אם שילמת 6.60 ש"ח בקוד 42
באיזור ת"א, אתה רשאי להתמש בו עד הגבול הצפוני של האיזור שהוא כביש 5 ולאחר מכן לשלם שוב רק 6.60 ש"ח בקוד 43 ע"מ להשתמש בו באיזור השרון.
לפני שאתה מניח את הכרטיס על המכשיר עליך להסביר נהג מה יש לך ומה אתה רוצה : יש לך קוד 42 בתוקף ואתה רוצה לשלם גם קוד 43.
אתה לא צריך לשלם 10.40 ש"ח לכל הנסיעה.
המכשיר לא יודע לאן אתה רוצה לסוע.תודה גם לך
ואני חייב להודות שגם זה די מאכזב - היה אפשר לצפות שהמכשיר ידע לעשות את זה לבד, כלומר שיוגדר לו שבמידה ובכרטיס יש תשלום תקף על קוד 42 או 43, אז נסיעה בקוד 44 תחויב רק ב-6.60 ש"ח, (ובעצם רק 3.80 ש"ח).
ברורהמכשיר לא יודע לאן אתה רוצה לסוע.
במיוחד כשאתה משתמש בקו מאסף "חוצה גבולות".
המכשיר גם לא יודע איפה הוא נימצאברור
התכוונתי שכשהנהג מקיש קוד 44 במכשיר, ובכרטיס יש נסיעה תקפה בקוד 42 (שקוד 44 כולל אותו), המכשיר יידע לחייב בהפרש בין קוד 44 לקוד 42, דהיינו 3.80 ש"ח.
המכשיר של אגד התכוונתהמכשיר גם לא יודע איפה הוא נימצא
אז למה המכשיר של דןהמכשיר של אגד התכוונת
הוא לא צריך לדעתהמכשיר גם לא יודע איפה הוא נימצא
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.