בקשות ושאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

קו 415

Active member
למי פונים לשפר את השירות מבית שמש לצומת שמשון

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
למי פונים לשפר את השירות מבית שמש לצומת שמשון
בחודשים האחרונים אני נאלץ לקחת אוטובוס מבית שמש לצומת שמשון וחזור לבית שמש ושמתי לב למספר לא קטן של בעיות שמפריעים לי ולעוד נוסעים רבים והם:
א.מחסור בקווים שמורידים נוסעים מבית שמש בצומת שמשון ובתדירות לא כ"כ נוחה -
415,411 אחת לכחצי שעה.(המחסור מורגש בשעות הבוקר ובמיוחד בימי ראשון)

ב.חוסר בקישור נוח מצומת שמשון לרמת בית שמש ולגבעת שרת-
כשאין כמעט אוטובוסים שמגיעים לרמת בית שמש וצריך לקחת אוטובוס לבית שמש ולהחליף אוטובוס בבית שמש שמגיע לרמת בית שמש.ותושבי גבעת שרת נאלצים לסבול נסיעה של חצי שעה (במקרה הטוב) בגלל שרק הקווים עם המסלול הארוך בבית שמש אוספים נוסעים בצומת שמשון 415 ו411

הצעתי לשיפור השירות היא:
א. הוספת תחנת עצירה להורדת נוסעים בצומת שמשון לקו שמגיע מרמת בית שמש (עדיף 417 בגלל התדירות והמסלול שלו בבית שמש אך גם 412 זו אופציה לא רעה כ"כ)
מהשינוי ירוויחו תושבי רמת בית שמש וגבעת שרת שאין להם רכב וכמובן בעלי רכב שנאלצים להגיע ברכב כדי לחסוך את הטרטור באוטובוסים ולהחנות אותו בצומת שמשון ויהיה חלופה ראויה שיאפשר להם להשאיר את הרכב בבית כך שבסופו של דבר כולנו נרוויח מההוספה של קו שעוצר בצומת שמשון לכיוון בית שמש

למי אמורים לפנות כדי לקדם את השיפור הזה?

האם יש כאן בפורום אנשים שיכולים לעזור בקידום השיפור הזה לתושבי בית שמש(ועדיף שזה יתאפשר כמה שיותר מהר)?
 

S a m B o o k i

New member
תנסה לחפש את -

למי פונים לשפר את השירות מבית שמש לצומת שמשון
בחודשים האחרונים אני נאלץ לקחת אוטובוס מבית שמש לצומת שמשון וחזור לבית שמש ושמתי לב למספר לא קטן של בעיות שמפריעים לי ולעוד נוסעים רבים והם:
א.מחסור בקווים שמורידים נוסעים מבית שמש בצומת שמשון ובתדירות לא כ"כ נוחה -
415,411 אחת לכחצי שעה.(המחסור מורגש בשעות הבוקר ובמיוחד בימי ראשון)

ב.חוסר בקישור נוח מצומת שמשון לרמת בית שמש ולגבעת שרת-
כשאין כמעט אוטובוסים שמגיעים לרמת בית שמש וצריך לקחת אוטובוס לבית שמש ולהחליף אוטובוס בבית שמש שמגיע לרמת בית שמש.ותושבי גבעת שרת נאלצים לסבול נסיעה של חצי שעה (במקרה הטוב) בגלל שרק הקווים עם המסלול הארוך בבית שמש אוספים נוסעים בצומת שמשון 415 ו411

הצעתי לשיפור השירות היא:
א. הוספת תחנת עצירה להורדת נוסעים בצומת שמשון לקו שמגיע מרמת בית שמש (עדיף 417 בגלל התדירות והמסלול שלו בבית שמש אך גם 412 זו אופציה לא רעה כ"כ)
מהשינוי ירוויחו תושבי רמת בית שמש וגבעת שרת שאין להם רכב וכמובן בעלי רכב שנאלצים להגיע ברכב כדי לחסוך את הטרטור באוטובוסים ולהחנות אותו בצומת שמשון ויהיה חלופה ראויה שיאפשר להם להשאיר את הרכב בבית כך שבסופו של דבר כולנו נרוויח מההוספה של קו שעוצר בצומת שמשון לכיוון בית שמש

למי אמורים לפנות כדי לקדם את השיפור הזה?

האם יש כאן בפורום אנשים שיכולים לעזור בקידום השיפור הזה לתושבי בית שמש(ועדיף שזה יתאפשר כמה שיותר מהר)?
תנסה לחפש את -
"ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל" בפייסבוק, זה תפקידם פחות או יותר, להיות אוזן קשבת.
 

amirv

New member
שלחתי לך מסר

למי פונים לשפר את השירות מבית שמש לצומת שמשון
בחודשים האחרונים אני נאלץ לקחת אוטובוס מבית שמש לצומת שמשון וחזור לבית שמש ושמתי לב למספר לא קטן של בעיות שמפריעים לי ולעוד נוסעים רבים והם:
א.מחסור בקווים שמורידים נוסעים מבית שמש בצומת שמשון ובתדירות לא כ"כ נוחה -
415,411 אחת לכחצי שעה.(המחסור מורגש בשעות הבוקר ובמיוחד בימי ראשון)

ב.חוסר בקישור נוח מצומת שמשון לרמת בית שמש ולגבעת שרת-
כשאין כמעט אוטובוסים שמגיעים לרמת בית שמש וצריך לקחת אוטובוס לבית שמש ולהחליף אוטובוס בבית שמש שמגיע לרמת בית שמש.ותושבי גבעת שרת נאלצים לסבול נסיעה של חצי שעה (במקרה הטוב) בגלל שרק הקווים עם המסלול הארוך בבית שמש אוספים נוסעים בצומת שמשון 415 ו411

הצעתי לשיפור השירות היא:
א. הוספת תחנת עצירה להורדת נוסעים בצומת שמשון לקו שמגיע מרמת בית שמש (עדיף 417 בגלל התדירות והמסלול שלו בבית שמש אך גם 412 זו אופציה לא רעה כ"כ)
מהשינוי ירוויחו תושבי רמת בית שמש וגבעת שרת שאין להם רכב וכמובן בעלי רכב שנאלצים להגיע ברכב כדי לחסוך את הטרטור באוטובוסים ולהחנות אותו בצומת שמשון ויהיה חלופה ראויה שיאפשר להם להשאיר את הרכב בבית כך שבסופו של דבר כולנו נרוויח מההוספה של קו שעוצר בצומת שמשון לכיוון בית שמש

למי אמורים לפנות כדי לקדם את השיפור הזה?

האם יש כאן בפורום אנשים שיכולים לעזור בקידום השיפור הזה לתושבי בית שמש(ועדיף שזה יתאפשר כמה שיותר מהר)?
שלחתי לך מסר
שאלה, לאן אתה ממשיך מצומת שמשון?
 

נתנאל531

Well-known member
לפוליטקאי המתאים...

למי פונים לשפר את השירות מבית שמש לצומת שמשון
בחודשים האחרונים אני נאלץ לקחת אוטובוס מבית שמש לצומת שמשון וחזור לבית שמש ושמתי לב למספר לא קטן של בעיות שמפריעים לי ולעוד נוסעים רבים והם:
א.מחסור בקווים שמורידים נוסעים מבית שמש בצומת שמשון ובתדירות לא כ"כ נוחה -
415,411 אחת לכחצי שעה.(המחסור מורגש בשעות הבוקר ובמיוחד בימי ראשון)

ב.חוסר בקישור נוח מצומת שמשון לרמת בית שמש ולגבעת שרת-
כשאין כמעט אוטובוסים שמגיעים לרמת בית שמש וצריך לקחת אוטובוס לבית שמש ולהחליף אוטובוס בבית שמש שמגיע לרמת בית שמש.ותושבי גבעת שרת נאלצים לסבול נסיעה של חצי שעה (במקרה הטוב) בגלל שרק הקווים עם המסלול הארוך בבית שמש אוספים נוסעים בצומת שמשון 415 ו411

הצעתי לשיפור השירות היא:
א. הוספת תחנת עצירה להורדת נוסעים בצומת שמשון לקו שמגיע מרמת בית שמש (עדיף 417 בגלל התדירות והמסלול שלו בבית שמש אך גם 412 זו אופציה לא רעה כ"כ)
מהשינוי ירוויחו תושבי רמת בית שמש וגבעת שרת שאין להם רכב וכמובן בעלי רכב שנאלצים להגיע ברכב כדי לחסוך את הטרטור באוטובוסים ולהחנות אותו בצומת שמשון ויהיה חלופה ראויה שיאפשר להם להשאיר את הרכב בבית כך שבסופו של דבר כולנו נרוויח מההוספה של קו שעוצר בצומת שמשון לכיוון בית שמש

למי אמורים לפנות כדי לקדם את השיפור הזה?

האם יש כאן בפורום אנשים שיכולים לעזור בקידום השיפור הזה לתושבי בית שמש(ועדיף שזה יתאפשר כמה שיותר מהר)?
לפוליטקאי המתאים...
עד כמה שאני זוכר (יצא לי לעמוד בצומת הזו פעם אחת), הקווים שלא עוצרים בצומת הם קווי חרדים, כדי לשנות את המסלול (תחנות איסוף והורדה) ואת התעריפים שלהם, יש צורך בהתערבות פוליטית בכירה. תנסה אחרי הבחירות, אם תקום קואליציה מתאימה...
 

קו 415

Active member
מכתב ששלחתי למספר גורמים בעניין צומת שמשון

למי פונים לשפר את השירות מבית שמש לצומת שמשון
בחודשים האחרונים אני נאלץ לקחת אוטובוס מבית שמש לצומת שמשון וחזור לבית שמש ושמתי לב למספר לא קטן של בעיות שמפריעים לי ולעוד נוסעים רבים והם:
א.מחסור בקווים שמורידים נוסעים מבית שמש בצומת שמשון ובתדירות לא כ"כ נוחה -
415,411 אחת לכחצי שעה.(המחסור מורגש בשעות הבוקר ובמיוחד בימי ראשון)

ב.חוסר בקישור נוח מצומת שמשון לרמת בית שמש ולגבעת שרת-
כשאין כמעט אוטובוסים שמגיעים לרמת בית שמש וצריך לקחת אוטובוס לבית שמש ולהחליף אוטובוס בבית שמש שמגיע לרמת בית שמש.ותושבי גבעת שרת נאלצים לסבול נסיעה של חצי שעה (במקרה הטוב) בגלל שרק הקווים עם המסלול הארוך בבית שמש אוספים נוסעים בצומת שמשון 415 ו411

הצעתי לשיפור השירות היא:
א. הוספת תחנת עצירה להורדת נוסעים בצומת שמשון לקו שמגיע מרמת בית שמש (עדיף 417 בגלל התדירות והמסלול שלו בבית שמש אך גם 412 זו אופציה לא רעה כ"כ)
מהשינוי ירוויחו תושבי רמת בית שמש וגבעת שרת שאין להם רכב וכמובן בעלי רכב שנאלצים להגיע ברכב כדי לחסוך את הטרטור באוטובוסים ולהחנות אותו בצומת שמשון ויהיה חלופה ראויה שיאפשר להם להשאיר את הרכב בבית כך שבסופו של דבר כולנו נרוויח מההוספה של קו שעוצר בצומת שמשון לכיוון בית שמש

למי אמורים לפנות כדי לקדם את השיפור הזה?

האם יש כאן בפורום אנשים שיכולים לעזור בקידום השיפור הזה לתושבי בית שמש(ועדיף שזה יתאפשר כמה שיותר מהר)?
מכתב ששלחתי למספר גורמים בעניין צומת שמשון
אני ועוד הרבה אחרים נוסעים משכונות גבעת שרת ורמת בית שמש (שכונות בבית שמש) לצומת שמשון.
אנחנו נאלצים לעבור בכל יום טיול' בבית שמש הישנה.

הנסיעה לשם מאוד מתישה ואורכת לעיתים 45 דקות (ולפעמים אף יותר) כשברכב לוקח פחות מ-10 דקות.

צומת שמשון אינו יעד סופי אלא תחנת מעבר. שם עלינו להחליף אוטובוס כדי להגיע ליעדנו באחת מישובי הדרום כגון: באר שבע, קרית גת, אשקלון, אשדוד וכו'.

אורך הנסיעה עד צומת שמשון גורם לכך שחלק מהנוסעים מעדיפים לקחת את רכבם הפרטי ולהחנות אותו בצומת שמשמון או לחילופין לחפש טובות מבעלי רכב. רכבים פרטיים אלו מעמיסים על נפח התנועה בכביש 38 החד נתיבי ועמוס.

בנוסף לכך, הנוסעים שיעדם ירושלים - 415 או תל אביב 411 ( של סופרבוס) סובלים מזמן נסיעה מאורך וצפיפות רבה עקב היורדים בצומת שמשון.
פיזור נוסעים אלו בקוים מרובים יועיל לכולם.

הבעיה חריפה ביותר בימי ראשון.

אלו הן הצעותי בנושא:
(1) להוסיף עצירות להורדת נוסעים בצ. שמשון , כגון 417 (של אגד) או 412 . לקוים אלו יש מסלולים נוחים ויעילים מגבעת שרת ומרמת בית שמש. כעת 412 וגם 417 עוצרים בצומת שמשון מזרח ואוספים. הצעתי שגם יורידו היוצאים מבית שמש.

(2) להאריך את הקו מרמת בית שמש 12, וקו מגבעת שרת 18 (סופרבוס) ממסוף ביג, עד צומת שמשון.

(3) קוים 412 וגם 417 שמורידים נוסעים בצומת שמשון מערב, הצעתי שגם יעלו נוסעים לכיוון בית שמש.

לדעתי יתרונות בהצעותי הם, גידול בנוסעים בתחבורה ציבורית, וקיצור זמני הנסיעה. הצעותי יהיו רווחיים למפעיליהם.


עותקים: אגד
סופרבוס
שמואל גרינברג

--מי שיכול לעזור בקידום הרעיון זה יעזור פשוט אני לא אוכל לעשות את העבודה בעצמי בשבועיים הקרובים פרט לעותקים שכבר נשלחו לחברות
 

The new me9

New member
המרת חופשי חופשי רכבת

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
המרת חופשי חופשי רכבת
קניתי חופשי חודשי לרכבת
אשדוד-רחובות

עברתי דירה לת"א.

האם אוכל להמיר לחופשי חודשי ממקום המגורים החדש שלי?

אני יודע שהמחיר הוא פחות או יותר זהה. אבל אני מוכן גם להוסיף כסף.

איזה אופציות אחרות יש לי?
 

עדין ר

New member
שאלות רב קו

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
שאלות רב קו
1. אם אני עולה על קו מת"א להרצליה ומשלם בערך צבור (10.40 ש"ח), האם אני יכול לבצע נסיעת המשך (תוך 90 דקות) בתוך הרצליה ללא תשלום נוסף?
2. אם אני נוסע מהרצליה לת"א ומשלם בערך צבור (10.40 ש"ח), האם אני יכול לבצע נסיעת המשך (תוך 90 דקות) בתוך ת"א ללא תשלום נוסף?
3. אם אני נוסע בתוך ת"א ומשלם בערך צבור (6.60 ש"ח), ותוך 90 דקות עולה על אוטובוס להרצליה, האם המערכת חכמה מספיק כדי לחייב אותי רק בהפרש (3.80 ש"ח), או שאשלם 10.40 ש"ח נוספים?
4. האם ניתן לשלם על נסיעות מת"א לירושלים ובתוך ירושלים עם ערך צבור, או שאני חייב להטעין כרטיסיה (שלא תשמש אותי לשום צורך אחר...
)?

תודה מראש!
 
תשובות רב־קו

שאלות רב קו
1. אם אני עולה על קו מת"א להרצליה ומשלם בערך צבור (10.40 ש"ח), האם אני יכול לבצע נסיעת המשך (תוך 90 דקות) בתוך הרצליה ללא תשלום נוסף?
2. אם אני נוסע מהרצליה לת"א ומשלם בערך צבור (10.40 ש"ח), האם אני יכול לבצע נסיעת המשך (תוך 90 דקות) בתוך ת"א ללא תשלום נוסף?
3. אם אני נוסע בתוך ת"א ומשלם בערך צבור (6.60 ש"ח), ותוך 90 דקות עולה על אוטובוס להרצליה, האם המערכת חכמה מספיק כדי לחייב אותי רק בהפרש (3.80 ש"ח), או שאשלם 10.40 ש"ח נוספים?
4. האם ניתן לשלם על נסיעות מת"א לירושלים ובתוך ירושלים עם ערך צבור, או שאני חייב להטעין כרטיסיה (שלא תשמש אותי לשום צורך אחר...
)?

תודה מראש!
תשובות רב־קו
1. כן בתנאי שהנסיעות הן בארבעת החברות של ההסדר.
2. כן בתנאי שהנסיעות הן בארבעת החברות של ההסדר.
3. לא, התרחיש הזה החיוב יהיה 10.4₪ נוספים.
התרחיש המומלץ, כשעולים לאוטובוס הראשון. לפני שמניחים את הכרטיס על מכשיר הכרטוס. אומרים לנהג שהיעד הוא הרצליה (או כל עיר אחרת בשרון). הנהג צריך לשנות את המכשיר לקוד 44 בעלות 10.4₪
לאחר מכן בנסיעה מתל אביב להרצליה (בארבעת החברות שבהסדר) לא תשלם תשלום נוסף.
4. לא, הערך הצבור הזה הוא כרגע רק בגוש דן.
 

עדין ר

New member
תודה! עוד כמה שאלות המשך ברשותך

תשובות רב־קו
1. כן בתנאי שהנסיעות הן בארבעת החברות של ההסדר.
2. כן בתנאי שהנסיעות הן בארבעת החברות של ההסדר.
3. לא, התרחיש הזה החיוב יהיה 10.4₪ נוספים.
התרחיש המומלץ, כשעולים לאוטובוס הראשון. לפני שמניחים את הכרטיס על מכשיר הכרטוס. אומרים לנהג שהיעד הוא הרצליה (או כל עיר אחרת בשרון). הנהג צריך לשנות את המכשיר לקוד 44 בעלות 10.4₪
לאחר מכן בנסיעה מתל אביב להרצליה (בארבעת החברות שבהסדר) לא תשלם תשלום נוסף.
4. לא, הערך הצבור הזה הוא כרגע רק בגוש דן.
תודה! עוד כמה שאלות המשך ברשותך
3. עד כמה שידוע לי, אין לדן נסיעות באזור השרון (אזור 21). האם המכשירים של דן בכל זאת יודעים לחייב קוד 44?

4. חששתי שזו התשובה, ואני חייב להודות שזה נשמע לי די טפשי. כל הקונספט של כרטיסיות הוא די מיותר כשיש ערך צבור (הוא מחייב כרטיסיה נפרדת לכל קוד מחיר, ודורש ממני להסתובב עם כסף קטן כדי לשלם על הכרטיסיה או לחילופין אחרי שקיבלתי עודף על קניית הכרטיסיה). היתרון היחיד של כרטיסיה על פני ערך צבור שאני יכול לחשוב עליו הוא שגם כשהמחיר של נסיעה עולה הנוסע משלם את הערך הישן - אבל זה יתרון די זניח כי הוא חוסך אולי כמה שקלים בודדים. האם אתה (או מישהו אחר) יודע אם יש איזושהי תוכנית להכליל את הערך הצבור של גוש דן לשאר הארץ?

שוב תודה!
 
יש תוכנית להקים מסלקה משותפת

תודה! עוד כמה שאלות המשך ברשותך
3. עד כמה שידוע לי, אין לדן נסיעות באזור השרון (אזור 21). האם המכשירים של דן בכל זאת יודעים לחייב קוד 44?

4. חששתי שזו התשובה, ואני חייב להודות שזה נשמע לי די טפשי. כל הקונספט של כרטיסיות הוא די מיותר כשיש ערך צבור (הוא מחייב כרטיסיה נפרדת לכל קוד מחיר, ודורש ממני להסתובב עם כסף קטן כדי לשלם על הכרטיסיה או לחילופין אחרי שקיבלתי עודף על קניית הכרטיסיה). היתרון היחיד של כרטיסיה על פני ערך צבור שאני יכול לחשוב עליו הוא שגם כשהמחיר של נסיעה עולה הנוסע משלם את הערך הישן - אבל זה יתרון די זניח כי הוא חוסך אולי כמה שקלים בודדים. האם אתה (או מישהו אחר) יודע אם יש איזושהי תוכנית להכליל את הערך הצבור של גוש דן לשאר הארץ?

שוב תודה!
יש תוכנית להקים מסלקה משותפת
לכל חברות התחבורה בארץ, כשהיא תוקם יהיה ערך צבור ארצי.

יש לדן קווים שנוסעים בין איזורים והנסיעה יכולה לעלות בהם 10.4₪
קו 24 לרמת השרון
וקווים 250/282 לראש העין.
אבל בלי קשר, בדן אמורים לנקב קוד 44. בלי קשר לאיזה קו אתה עולה.
צריך לבקש מהנהג
 

עדין ר

New member


יש תוכנית להקים מסלקה משותפת
לכל חברות התחבורה בארץ, כשהיא תוקם יהיה ערך צבור ארצי.

יש לדן קווים שנוסעים בין איזורים והנסיעה יכולה לעלות בהם 10.4₪
קו 24 לרמת השרון
וקווים 250/282 לראש העין.
אבל בלי קשר, בדן אמורים לנקב קוד 44. בלי קשר לאיזה קו אתה עולה.
צריך לבקש מהנהג
 

846

Active member
סעיף 3: אם שילמת 6.60 ש"ח בקוד 42

שאלות רב קו
1. אם אני עולה על קו מת"א להרצליה ומשלם בערך צבור (10.40 ש"ח), האם אני יכול לבצע נסיעת המשך (תוך 90 דקות) בתוך הרצליה ללא תשלום נוסף?
2. אם אני נוסע מהרצליה לת"א ומשלם בערך צבור (10.40 ש"ח), האם אני יכול לבצע נסיעת המשך (תוך 90 דקות) בתוך ת"א ללא תשלום נוסף?
3. אם אני נוסע בתוך ת"א ומשלם בערך צבור (6.60 ש"ח), ותוך 90 דקות עולה על אוטובוס להרצליה, האם המערכת חכמה מספיק כדי לחייב אותי רק בהפרש (3.80 ש"ח), או שאשלם 10.40 ש"ח נוספים?
4. האם ניתן לשלם על נסיעות מת"א לירושלים ובתוך ירושלים עם ערך צבור, או שאני חייב להטעין כרטיסיה (שלא תשמש אותי לשום צורך אחר...
)?

תודה מראש!
סעיף 3: אם שילמת 6.60 ש"ח בקוד 42
באיזור ת"א, אתה רשאי להתמש בו עד הגבול הצפוני של האיזור שהוא כביש 5 ולאחר מכן לשלם שוב רק 6.60 ש"ח בקוד 43 ע"מ להשתמש בו באיזור השרון.
לפני שאתה מניח את הכרטיס על המכשיר עליך להסביר נהג מה יש לך ומה אתה רוצה : יש לך קוד 42 בתוקף ואתה רוצה לשלם גם קוד 43.
אתה לא צריך לשלם 10.40 ש"ח לכל הנסיעה.
 

עדין ר

New member
תודה גם לך

סעיף 3: אם שילמת 6.60 ש"ח בקוד 42
באיזור ת"א, אתה רשאי להתמש בו עד הגבול הצפוני של האיזור שהוא כביש 5 ולאחר מכן לשלם שוב רק 6.60 ש"ח בקוד 43 ע"מ להשתמש בו באיזור השרון.
לפני שאתה מניח את הכרטיס על המכשיר עליך להסביר נהג מה יש לך ומה אתה רוצה : יש לך קוד 42 בתוקף ואתה רוצה לשלם גם קוד 43.
אתה לא צריך לשלם 10.40 ש"ח לכל הנסיעה.
תודה גם לך
ואני חייב להודות שגם זה די מאכזב - היה אפשר לצפות שהמכשיר ידע לעשות את זה לבד, כלומר שיוגדר לו שבמידה ובכרטיס יש תשלום תקף על קוד 42 או 43, אז נסיעה בקוד 44 תחויב רק ב-6.60 ש"ח, (ובעצם רק 3.80 ש"ח).
 

846

Active member
המכשיר לא יודע לאן אתה רוצה לסוע.

תודה גם לך
ואני חייב להודות שגם זה די מאכזב - היה אפשר לצפות שהמכשיר ידע לעשות את זה לבד, כלומר שיוגדר לו שבמידה ובכרטיס יש תשלום תקף על קוד 42 או 43, אז נסיעה בקוד 44 תחויב רק ב-6.60 ש"ח, (ובעצם רק 3.80 ש"ח).
המכשיר לא יודע לאן אתה רוצה לסוע.
במיוחד כשאתה משתמש בקו מאסף "חוצה גבולות".
 

עדין ר

New member
ברור

המכשיר לא יודע לאן אתה רוצה לסוע.
במיוחד כשאתה משתמש בקו מאסף "חוצה גבולות".
ברור
התכוונתי שכשהנהג מקיש קוד 44 במכשיר, ובכרטיס יש נסיעה תקפה בקוד 42 (שקוד 44 כולל אותו), המכשיר יידע לחייב בהפרש בין קוד 44 לקוד 42, דהיינו 3.80 ש"ח.
 

846

Active member
המכשיר גם לא יודע איפה הוא נימצא

ברור
התכוונתי שכשהנהג מקיש קוד 44 במכשיר, ובכרטיס יש נסיעה תקפה בקוד 42 (שקוד 44 כולל אותו), המכשיר יידע לחייב בהפרש בין קוד 44 לקוד 42, דהיינו 3.80 ש"ח.
המכשיר גם לא יודע איפה הוא נימצא
 

עדין ר

New member
הוא לא צריך לדעת

המכשיר גם לא יודע איפה הוא נימצא
הוא לא צריך לדעת
הנהג *אומר* לו לחייב קוד 44 (נסיעה מת"א להרצליה). המכשיר יודע שעל הכרטיס יש נסיעה תקפה של קוד 42, והייתי מצפה ממנו גם לדעת שבמצב כזה צריך לחייב רק 3.80 ש"ח.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה