נקמת או זעקת הצרכנים?

נקמת או זעקת הצרכנים?

כותרת גלובס: "פסח השחור" ברשתות השיווק: המכירות ירדו בכל התחומים; קמעונאים: "קטסטרופה שלא הכרנו". מכירות רשתות השיווק ירדו בפסח.
אחד המוצרים בהם חלה ירידה היא....הקולה!!! קרוב ל-8% ירידה במכירות!

האם אין לאנשים כסף לקנות או שהם פשוט נוקמים ברשתות השיווק?

האם כולם נסעו ואין מי שיקנה?

האם אתם צמצמתם?

האם צמצמתם בכמות השתיה המתוקה? אנחנו כן.

אנחנו ניצלנו מבצעי יין ועוד כמה דברים והצטיידנו קצת להמשך. אבל לא קנינו המון, לא עשינו זלילות וגם לא נסענו החג....ואתם?
 
יוקר המחיה מדבר בפני עצמו

גיליתי שהקניה דרך האינטרנט - זולה יותר ומוצלחת יותר - אין פיתויים לקנות דברים שרואים ולא צריך .

אישית - לא נסעתי לשום מקום , באבל על מות אבי

צימצמנו - בהחלט .

שתיה מתוקה - עקרונית בנותי , אימי ואני לא שותות שתיה מתוקה מכל סוג , קניתי 4 פפסי קולה ב10 ש"ח וכנ"ל 7UP , 4 ב 10 ש"ח .
 
יש שפע תשובות


אין לי מושג כעד כמה הנתונים אמיתיים ועד כמה הם מדויקים



אני יודעת שהיה עומס במרכולים לפני החגים.
אני גם יודעת שהכל עלה בצורה קיצונית שוב בשבוע שעבר.

לא פשוט עם המשחק הזה של "חתול ועכבר."
 

חתואלי

New member
לא ברור עד כמה הנתונים מדוייקים בסקר הזה

אנחנו דווקא "תרמנו" לקניות ברשת מגה. קנינו הרבה יין במבצעים טובים מאוד וחומרי ניקוי בכמות (גם מחירים טובים).
משקאות קלים מתוקים לא נכנסים לביתנו. רק מים.
 
למעלה