בדיוק באתי לכתוב על זה
מה נסגר עם השיפוט של עברי לידר? בסדר, פעם אחת יצא לו טוב מההתעקשות על זמרת (הג'ינג'ית שאכן הוכיחה את עצמה באודישן נוסף) אבל כל פעם שהשופטים האחרים רצו להעביר מישהו שהיה לו יכולות מוזיקליות טובות אבל מבחינת המראה לא היה לו "סטאר קווליטי", הוא פסל בגלל ש"אין דרישה לזה היום".
אממה, כשמגיע בחור שנראה טוב+ אבל שר רע- , הוא התמוגג ממנו. זה לא שיש משהו רע בלהתמוגג משירה של זמר, אבל במקרה הזה, היה נראה יותר כאילו עברי רוצה לקחת אותו לדייט יותר מאשר לשמוע אותו שר. "אתם רוצים לומר לי, שאתם *באמת* לא תעבירו את הבחור תכול-העיניים, יפה הבלורית, הכריזמטי הזה שכל הבנות מתעלפות ממנו?" (לא ציטוט מדויק, אבל משהו בסגנון הזה) "אתם *באמת* לא רואים את הפוטנציאל?" "תיזהר, אבל מה זה תיזהר עם המילים שלך" אמר השופט החצוף והדו-פרצופי שלא מתבייש לומר את הדברים הכי קשים לילדות בנות 16-17, לאחד השופטים, לא זוכרת למי, אבל בינינו, כל השלושה הם שופטים עדינים בהרבה מהעברי הזה, ועדיין זוכרים מי עומד מולם, ומתבטאים בעדינות.
בכלל, אני לא מבינה את הנטיה הזו שלו לחפש דווקא זמרים ש"יש להם דרישה" בתעשיית המוזיקה, כאילו אין מקום לזמרים בסגנונות שונים, אלא רק לזמרי פופ. הוא רוצה פס ייצור של משובטי פופ, רמי פורטיס רוצה שיפסיקו את זה. ודווקא החנייבעץ הוא זה שידו על העליונה, עם כל האיומים הפאתטיים שלו. אוי, ואיך הוא (לידר) נישק אחר כך את שירי מימון, כאסיר תודה על שנתנה לו ליהנות מהספק..... והספק היה מאוד גדול כשבהתחלה זה היה 3 נגד 1. פשוט איכס.