בזק לא מרידה כפפות אלא הולכת לשכתב את הסכם התקשורת העתידי
שלה מול לקוחות. הייתה לי בבוקר שיחה מאוד משעשעת עם נציגת שירות שהסבירה לי ש"הנחו" אותי מה להגיד

חזרה פעם אחר פעם שהציוד הוא ציוד קצה של בזק שקיבלתי בהשאלה ועליי להחזיר אותו. כאשר הסברתי לה שאין לי אותו יותר היא אמרה לי שרק אתמול גלשתי בעזרתו ולאחר מכן עברתי באופן מחשיד לאקספון.
 
היא אמרה לי שבזק שומרת לעצמה את הזכות לנקוט נגדי בהליכים משפטיים, אמרתי לה שמבחינתי הם יכולים לעשות מה שהנראה להם לנכון, נתב אין לי כי הוא נאבד ושיקנסו אותי ב-200 שקל ונסגור עניין. היא ניסתה למרוח אותי ולהסביר לי שלאו השינויים בשוק דברים השתנו (הזכרתי בנימוס שיש לי חוזה חתום איתם).
 
בשורה התחתונה היא לא הייתה מוכה לקנוס אותי

ותחזור אליי עם תשובה מחר

 
האמת סיטואציה מבדרת, במשך מספר שנים בזק אנסה ושדרגה למהירות גבוהה יותר וביחד עם השדרוג, שדרגה גם את המחיר ואז עוד הוסיפה דמי מנוי על המודם...עכשיו הם שוברים את הראש מה לעשות עם הלקוחות שלהם שיכולים לקבל בצורה חוקית לגמריי נתב+מודם ב-200 שקל. הסיטואציה גם מבדרת כי הם הפכו אוטומטית כל מי שמאבד ציוד קצה לאשם אד שלא הוכח אחרת.