הסדרה התחילה לא רע בכלל ומשתפרת מפרק לפרק, בהתחלה כשהגיבורה לקחה לעצמה את הזהות הבדויה של בלשית משטרה חששתי שהיא הולכת להכנס לתבנית קבועה בה כל פרק יכיל בעיקר חקירה משטרתית פלוס טיפטוף פרטים מהסיפור הכולל כאן ושם, אבל לשמחתי זה לא קרה, העלילה הכוללת היא כל הסיפור והיא מתקדמת בקצב רצחני ובלתי צפוי. כרגע זו סדרת הז'אנר הכי טובה שיש על המסך.
הוא יוצא מחרתיים, לא? כי מסכימה איתך לחלוטין, סדרה כתובה מצוין, אינטליגנטית, מותחת ועם צוות מרשים של שחקנים שכמעט אף אחד מהם לא מוכר. ממש לא קל לשחקנית אחת לשחק גלריה של דמויות, והשחקנית הראשית עושה את זה מצוין.
עוד לא ראיתי את זה כמובן. אני אצפה, בעתיד. בעצם ביום ראשון אבל מי סופר. ואני מסכים איתך בחזרה, היא מעולה - אבל גם פליקס!
ומדהים כמה מהר אליסון הפכה לכפילה האהובה עלי.
לא יעניין אותך...
אני בטוח שאכמו כתבה על זה איפה שהוא, כאן או בפייסבוק, אבל משום מה אני לא מצליח למצוא מתי.
תקציר - חוליגנית ניו יורקית עם היסטוריה של פשעים קלים מגלה שהיא אחת מתוך כמה כפילות זהות. יש לך יומיים להשלים תשעה פרקים ותהיי מוכנה לפרק האחרון לעונה!
אוירה מעניינת, גישה קצת יותר ישירה מהג'אנק האמריקאית המזוגזג מרוב קורקטיות (במיוחד הדמות של Camille שכמעט ולא מזיינת את השכל, ולא שותקת בשתיקות רבות רושם אך ריקות מתוכן).
ספוילר
ספוילר
מישהו רוצה לכתוב פה עם התראת ספוילר - מה הקטע ?
כלומר מה הקטע בסוף - או שמא אין קטע בסוף?
כי ראיתי את הסוף, אבל לא מצאתי את הקטע שאמור להיות "הסוף".
זה פשוט נגמר פתאום בלי
קודם כל ישנה הרגשה שכל הדמויות בה חיות על 3 זריקות ואליום ביום. למשל, הארוס של אדל יורה למוות בסימון מחוץ לבית והיא בקושי מגיבה שזה כמובן הזוי לחלוטין, יורים מחוץ לבית שלך ומישהו זועק למוות ואתה לא עושה כלום?
גם אח"כ כשהוא לוקח לה את הילדה היא עוד מתחבאת בבית, נראה הגיוני שאמא תתן למישהו לקחת לה את הילדה בלי להילחם בפראות עד כלות כוחותיה? ואמא של קאמיל לא רצה לחבק אותה ברגע שהיא שבה מהמתים? לא צועקת? לא מתעלפת? לא מציאותי.
רק בפרק 6 תושבי העיירה מתחילים לשים לב שמסתובבים ביניהם המתים וזה כמובן הזוי לחלוטין ומעיד על מריחה גדולה במיוחד. וכמובן כדי לממש את המריחה נוצרות סצינות הזויות שבהן אף אחד לא מזהה לא את סימון ולא את קאמיל כשהם מסתובבים ברחבי העיירה.